Trist jente Skrevet 1. mars 2011 #1 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg er i en veldig lei situasjon fortiden.. Jeg har vært sammen med verdens herligste gutt i over 3 år. Vi har vært i et avstandsforhold like lenge, noe vi begge synes har funket greit. Det har vært tøft i perioder vi har sett hverandre lite, men det har ordnet seg hver gang vi har møttes igjen! Nå har situasjonen forandret seg litt. For et par uker siden merket jeg at han forandret seg litt, han ville ikke snakke så mye som før, og det var nesten som at han prøvde å unngå meg. Jeg var sammen med han hele helgen, jeg syns alt var fint og tenkte ikke mer på det. Et par dager senere sier han at han er usikker på hva han vil. Men samtidig sier han at han ikke vil miste meg, men at han er lei av avstand. Ingen av oss har muligheten til å droppe ut av skolen og flytte sammen, og derfor er denne situasjonen veldig lei. Jeg er såklart også lei av avstanden, men den gleden jeg føler når vi møtes igjen er ubeskrivelig... Han er virkelig verdens beste, og jeg griner av tanken på å miste han Nå er jeg helt lost, aner ikke hva jeg skal gjøre i det hele tatt. Det eneste jeg vil er at ting skal ordne seg. Kjæresten vil ha tid til å tenke, og det er så utrolig tungt for meg.. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 1. mars 2011 #2 Del Skrevet 1. mars 2011 De fleste kommer til et punkt der de må tenke over hva de vil med livet sitt, hva de skal satse på osv. Det er veldig tøft for den andre (deg) i denne situasjonen. Jeg vil anbefale deg til å bruke tiden til å tenke litt selv. Hvordan ser du for deg fremtiden din/deres? Når kan dere evt gifte dere/ flytte sammen? Er du villig til å tilbringe muligens mange år i et til tider haltende avstandsforhold? Hvor mye er du villig til å forsake for å få kjæresten din, og kan du se for deg en fremtid sammen? Jeg vil råde deg til å tenke nøye over dette en tid, og så skrive ned tankene dine. Ta så kontakt med kjæresten din og spør hva han har tenkt på eller kommet frem til. Fortell så hva du har tenkt. Det er kjempetøft og det kan ende med kjærlighetssorg, men det er også en strålende anledning til å komme frem til at det for fremtiden bare skal være dere to sammen! I mellomtiden: vær med venner, ikke sett livet på vent. Gi deg selv rom til å være redd og sørge, men ikke gi opp håpet! Ønsker deg alt godt og lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. mars 2011 #3 Del Skrevet 1. mars 2011 Det verste du kan gjøre er å være needy og ringe han til alle døgnets tider, eller sender meldinger til han .La han bruke tid til å tenke over forholdet og la han ta initiativ til kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trist jente Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 1. mars 2011 Takk for svar Jeg prøver så godt jeg kan å gi han tid og ikke mase. Men det er utrolig tungt.. Jeg er jo så klart redd for at han skal synes at det er bedre uten meg, at han finner ut at han har det bedre når han ikke trenger å "ta vare på meg".. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå