Gå til innhold

The Fabulously Fit Fairy


fairygirl

Anbefalte innlegg

Hei Hei!

Her er det litt travle dager; hjelper fortsatt venninna mi med oppussinga, og hun holder meg i sving :fnise: Skulle vel helst gjort litt mer i heimen også, men samtidig får jeg gjort mer enn før nå som energien er tilbake, så jeg føler meg igrunnen ganske fornøyd. Nuh for tiden fokuserer jeg forøvrig på å få litt mer orden på kontoret; vurderer å gyve løs på den store bokhyllen vår, og gjøre den mer praktisk, feks...

Når jeg er blant butikkene ser jeg stadig noe jeg vil ha med meg hjem, for å gjøre hjemmet vårt enda bedre :ler: men jeg er flink til å skjerpe meg, heldigvis. Tar ett rom om gangen; blir kvitt det som ikke trengs, og så supplerer med nye ting til rommet blir koselig. Det er ikke så mye jeg egentlig trenger å gjøre, men jeg liker å kombinere fint & praktisk. Så jeg bruker god tid på å finne løsninger.

Det er igrunnen ganske deilig å ha denne energien :) Særlig på ettermiddagen. Jeg er fortsatt veldig trøtt når jeg våkner, men det går seg iallefall til iløpet av dagen, og det liker jeg :hoppe:

Men så får jeg litt for mange idéer :sjenert:

Trening? Vann? :klo: Så langt har jeg ikke kommet enda ... men håper jo å bli mer organisert på den fronten; så langt lar jeg denne oppussinga bli treninga mi, for jeg kjenner det jammen i kroppen :trene:

Alt vel hos deg, RR?

:kaffekopp:

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppussing er i aller høyeste grad trening - i allefall om det innbefatter sjauing og uvante bevegelser.

Nyt at du har et hus du kan planlegge løsninger for og bruke hodet på - det er jo så moro å finen løsninger og gjøre det fint og praktisk!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går greit her, fairy :jepp:

Inne på rett spor igjen, og jobber med fokus og motivasjon.

Litt småkjip rygg noen dager nå, men håper den skjerper seg før helga :jepp:

Godt å høre at du er full av overskudd og energi! Herlig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Oppussing er i aller høyeste grad trening - i allefall om det innbefatter sjauing og uvante bevegelser. Nyt at du har et hus du kan planlegge løsninger for og bruke hodet på - det er jo så moro å finen løsninger og gjøre det fint og praktisk! :kaffekopp:

Ja. det er sant, Suzy! - og veldig gøy :hoppe:

Jepp, jeg nyter! - og det gjør vel du også i disse dager!! :danser:

og takk for :kaffekopp: det har jeg drukket masse av i disse tider...

:klemmer:

Går greit her, fairy :jepp: Inne på rett spor igjen, og jobber med fokus og motivasjon. Litt småkjip rygg noen dager nå, men håper den skjerper seg før helga :jepp: Godt å høre at du er full av overskudd og energi! Herlig! :strix:

Ikke sant, Fuggel'n? :strix: Håper rygg og spor og alt fortsetter på gode skinner :klemmer:

Jeg er fortsatt ganske morgentrøtt, men jeg kjenner at overskuddet siger på og planene florerer :ler: Og alt går sakte men sikkert framover. Jeg har nå ordnet meg en sy og strikkekrok på loftet (der kontoret er foreløpig; snart skal vi flytte det ned). Jeg har samlet sammen alt av maskiner og garn og annet stæsj som hører med, og er nå på leting etter noe praktisk og fint å lagre dem i (for jammen har jeg fått samlet meg en del :sjenert: eller fått av svigers, da, fra da hun ville redusere sitt eget stæsj :fnise: ). Dessuten vet jeg nå hva jeg vil gjøre med den store, litt upraktiske bokhylla vår. Jeg skal vippe den ned og lage nye (smale) hyller i den. Og vips har vi flere, små hyller å samle mer enn bøker i; praktisk å ha på altmulig-loftet vårt. Så får jeg finne noen mindre reoler til kontoret vårt nede, for vi trenger ikke så mye hylleplass der.

Phu .. kan bli litt svimmel av alle planene. :ler:

:kaffekopp: serveres til de som svinser innom

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det smakte! :kaffekopp:

Ja, jeg har det også moro med planlegging, fiksing osv om dagen. Tips på oppbevaring til garn og styr: Plastkasser med hjul fra Europris. De kan stables oppå hverandre (spor i lokkene), de kan fås med eller uten hjul og i alle fasonger - og de koster nesten ikke noe. De er supre!

Gudd løkk med årnings i dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

Her var det jammen mange planer å lese seg opp på. Jeg blir nesten inspirert til å komme igang med litt oppussing selv også når jeg leser hos deg og Tiger'n - men bare nesten... :ler:

*lat sau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...Og jeg leste nå et annet sted at Fuggel'n var på Ikea i går og pønsker på å funke opp boden sin ... :nigo:

God morgen Fairy :goodbye:

Stemmer! :opplyser:

Men kan også informere om at vi foreløpig er på tenke/måle/tegne-stadiet, og at det kan være LANGT fra det stadiet og til neste :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...