Roadrunner Skrevet 12. august 2012 #101 Del Skrevet 12. august 2012 Herlig! Så du hadde vært innom hos meg, og la merke til signaturen din. Tenkte jeg fikk svinse innom siden den hadde ramlet ut av mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 12. august 2012 Forfatter #102 Del Skrevet 12. august 2012 Gøy med besøk her inne Hehe, jepp, tenkt en stund å slette signaturen, men så lenge den stod der, ble jeg påminnet om mine treningsambisjoner Har gyvet løs på klesvasken og er godt igang! ... bitteliten pause nå bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. august 2012 #103 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg har ramlet ut av dagens planer Sola kom jo! Og dagen har da noen timer igjen ennå.. Men skal få starte vaskemaskinen mens jeg først er inne en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 12. august 2012 Forfatter #104 Del Skrevet 12. august 2012 Ble visst plutselig en pause til ... drikker kakao nå; nam! Rent bortsett fra det, så har jeg visst blitt bitt av en Sauen-basill, for nå holder jeg visst på med å sortere i skuffer og skap her og akkurat nå er det visst linskapet som får gjennomgå Nææ, får vel komme igang igjen. Hører på radio mens jeg arbeider: koselig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 14. august 2012 Forfatter #105 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Ok. Første "nye" dagen igår unnagjort ... og det første jeg gjorde var å skeie ut og kjøpe meg en liten boks oppkvikkende brus og bittelitt smågodt ... jeg pleier nemlig (så og si) aldri spise noe sukkersøtt ... Jaja. Da har jeg iallefall lagt bak meg den fristelsen for resten av året Ellers ble det mye arbeid i huset og lite vanlig trening igår .. ble visst mer opptatt av å planlegge dagene framover .. dessuten kan det hende jeg kjører til den nærmeste byen imorgen og kjøper meg .. sykkel!!! Gleder meg til det; har savnet en sykkel ganske lenge nå, og den vil garantert få meg ut på tur! Igår var det min tur å lage middag, og jeg laget en sunn vegetarisk gryterett (ny oppskrift) og likte den veldig godt! Var visst mer gourmet enn jeg hadde tekt meg men ser at den kan lages enklere med noen få grep. Bra er det, for denne vil jeg gjenta. Jeg strever med å huske å drikke nok vann, men igår tok jeg fram en fin 1liters drikkeflaske jeg hadde visst gjemt bort, og drakk iallefall 1 liter igår. Fornøyd med det .. så får vi se om jeg kan legge på en liter til idag. Tror jeg må begynne meget rolig. Så planen idag, er å hoppe minst ti minutter på minitrampolinen og drikke 2 liter vann. Dessuten håper jeg å komme meg iseng innen klokka 22. Det der bør vel være overkommelig? Vekta trenger nye batteri, og jeg tror jeg skal la være å kjøpe dem i noen uker framover; gi meg selv en skikkelig kick-start denne måneden først? Og så la veiedagen 1. September bli sånn derre offisiell start på (nok en) livsstilsendring. Min utfordring er at dagene fort blir litt vel stillesittende, merkelig nok. Egentlig skulle det ha vært grei skuring å bevege seg mer; har masse av muligheter .. men jeg har for lite energi rett og slett .. og vanndrikkinga er også en utfordring, seff .. Imorgen skal jeg til legen, og da håper jeg å få noen svar på denne energimangelen. All info er god info, for da vet jeg hva jeg kan ta tak i! Jaja. Har iallefall bestemt meg for at dette skal jeg klare Ha en fin dag, der ute! EDIT: Skrev inn mer info, etterhvert som jeg kom på flere ting. Greit å ha alt i ett innlegg Endret 14. august 2012 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. august 2012 #106 Del Skrevet 14. august 2012 Bra start! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 14. august 2012 Forfatter #107 Del Skrevet 14. august 2012 Takk Godt å få oppbacking av en Verdensvant Fuggel Nå er vi igang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. august 2012 #108 Del Skrevet 14. august 2012 Kom godt igang i går jeg også, og holder fortet bra så langt i dag. Vet at den verste tida på døgnet er fra jeg kommer hjem fra jobb og til jeg har lagt meg under dyna. Men får satse på en tur på trening i ettermiddag, og middag etterpå. Så bør det gå bra... Blir nok litt rolig start på treninga her også, siden jeg vet at kroppen trenger en tilvenningsperiode. Og energien kan være så som så noen uker. Skal ikke la det stresse meg, men holde fokus på kostholdet og la resten gå som det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 15. august 2012 Forfatter #109 Del Skrevet 15. august 2012 Høres bra ut, RR! *noterer at hun følger Fuggelen's eksempel* Mer oppdatering kommer senere idag. Nuh skal jeg avgårde til legesjekk, og kaaaanskje kanskje jeg finner sykkelen "min" til besøkende (etter Suzy's anbefaling ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. august 2012 #110 Del Skrevet 15. august 2012 Mårnings! Lykke til hos legen og med sykkelsjekk! Krysser fingrene for at det blir en finfin onsdag Her blir det ingen trening i dag, men en koselig ettermiddag med god venninne i stedet. Looking forward! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 15. august 2012 Forfatter #111 Del Skrevet 15. august 2012 Kveldings! Tusen takk, Fuggel'n! Det går visst trått med vann & trampoline (glemmer vannflaske når jeg er ute og farter, og utsetter hoppinga stadig, for jeg tror jeg har tid "senere" i og med at det er en så kort økt ) Men. Jeg har lagt meg i tide og det er en god start for denne nattuglen. Og. Dagen idag ble glimrende!!! Det var første gangen jeg traff denne legen, og han var bare helt fabelaktig! Timen gikk kjekt og greit, og jeg fikk bekreftet hvorfor jeg sliter med både søvnen, slappheten og er generelt litt sosete i hodet. Så. Nå skal vi få meg på stell igjen! Dessuten fant jeg en skikkelig fin sykkel på første forsøk! Og ikke nok med det; jeg rakk å ordne meg reservebriller ( som min kjære mann minnet meg på kunne være kjekt å ha, dersom jeg også skulle farte i trafikken ... jeg har soset bort de jeg egentlig skal bruke, så det har gått i linser, men det er ikke kjekt dersom det blåser osv .. som det gjerne gjør på luftige sykler ) Matmessig kan jeg nok spise litt mer regelmessig, så jeg jobber med en ukesmeny og håper det skal hjelpe. Imorgen er det atter en ny dag *snart leggetid for denne feen, visst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. august 2012 #112 Del Skrevet 16. august 2012 Så godt at legen kan få deg på stell igjen! Ikke noe alvorlig galt håper jeg? Og grattis med ny sykkel! Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 16. august 2012 Forfatter #113 Del Skrevet 16. august 2012 Takk Jeg har hanglet veldig lenge, men ikke noe som bringer fram store bekymringer, heldigvis. Og iallefall ikke nå, når jeg vet hva det er, og hva jeg må og kan gjøre for å bli bra igjen Og det er så gøy med sykkel!! Mannen fant på å kjøpe vekter og slikt også, så nå skal visst jeg bli sprek og han skal bli sterk Jeg er så lettet over at jeg nå ser lys i tunnellen, at jeg likesågodt gjøv løs på garasjen idag Det var en del ting der som tilhører forrige beboeren i dette huset, og som aldri er blitt hentet til tross for purringer. Så nå er det båret ut (men lagt under tak) slik at jeg får ordnet med ordentlig lagerplass i garasjen, og et sted jeg kan jobbe med malerprosjekter og slike ting. Har savnet det. OG etter stølheten i kroppen min å dømme, ble det en ordentlig treningsøkt Så nå skal jeg straks ta meg et laaaangt bad. Har ikke blitt så mye vanndrikking idag, men det er fortsatt noen timer igjen. Og så blir det tidlig i seng... det ble det ikke igår; jeg var altfor giret opp av sykkelen; måtte få setet ordentlig på plass, sjekke at alt annet var på stell, og så syklet jeg litt rundt i hagen .. i mørket .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. august 2012 #114 Del Skrevet 17. august 2012 Herlig med solid glede over ny sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 25. august 2012 Forfatter #115 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Da er det 9 dager siden jeg har vært innom dagboka mi, og jeg kan oppsummere tiden slik: pillene jeg tar gjorde meg ganske trøtt en periode (det var ventet) men nå er energien på vei tilbake. Jeg har også vært litt mer fokusert, slik at når jeg har jobbet med noe, har jeg jobbet bedre enn før Glad i sykkelen min, og ser fram til å komme igang med morgenturer også, før huset våkner skikkelig, og ellers nyte å utforske nærområdene på en ny måte. Tar det rolig denne helgen; mest rydding i hus og slikt, og ellers kommer jeg sterkere tilbake på mandagen. Ha en fortsatt god helg der ute! Endret 25. august 2012 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. august 2012 #116 Del Skrevet 26. august 2012 Stigende energi og bedre fokus er jo supert! Tyder vel på at pillene fungerer som de skal kanskje? Her har det vært lading i hele dag - deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 26. august 2012 Forfatter #117 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Jepp Føles veldig bra! Kos at du stakk innom, Fuggel'n Jeg har også vært på lading denne helgen, i tillegg til at jeg stakk innom ei venninne og hjalp henne med litt oppussing i butikken hennes; herlig å føle at jeg har overskudd til slikt igjen Ha en fin uke framover! Endret 26. august 2012 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. august 2012 #118 Del Skrevet 27. august 2012 God morgen Fairy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 27. august 2012 Forfatter #119 Del Skrevet 27. august 2012 God kveld, Tiger'n! *tusler iseng og rapporterer imorgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. august 2012 #120 Del Skrevet 28. august 2012 God ettermiddag, fairy! Alt vel på din kant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå