fairygirl Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #81 Del Skrevet 19. juni 2011 Da har jeg faktisk avsluttet mine fire intensive treningsuker, og på tirsdag reiser vi bort Denne uka ble det også noen unntak på alle fire punktene mine, men aldri alle samtidig. Og dette tror jeg har bidratt til mine positive resultater Jeg har ikke målt meg idag; vet det er viktig å måle på samme tid på døgnet og i samme situasjon, og det rakk jeg ikke idag. Men egentlig er det ikke så viktig. Jeg hadde ikke forventet såpass stor vektnedgang iløpet av disse ukene, og veide meg bare for kuriøsitetens skyld. Det var cm.ene som skulle råde. Imorgen blir en travel dag, så jeg tror jeg bare dropper den målingen i denne omgang, jeg. Så tar jeg det heller når jeg kommer hjem igjen og er klar for nye hverdagsrutiner. Jeg er uansett fornøyd med min egen lille, intensive innarbeiding av nye vaner i heimen Når det er sagt; jeg vil følge disse fire punktene mine så mye som jeg får til rent praktisk, også når vi er på reise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #82 Del Skrevet 19. juni 2011 INTENSIV FAIRY - TRENING 22. mai - 18. juni Fire faktorer teller som suksess HVER DAG: 1. Opp før klokken 07 2. Trene styrke/kondis før frokost 3. Drikke minst 2 liter vann 4. I seng før klokken 22 Lørdag er frikveld Søndag er frimorgen Tallenes Tale [veier hver uke / måler annenhver uke] 1.UKE: -1.1kg / -?cm 2.UKE: -1.4kg / -6cm 3.UKE: -0.8kg / -?cm 4.UKE: .1.0kg / -?cm TOTALT ETTER 3 UKER gått inn 6 + ? cm gått ned 4.2 kg Dette har vært fine fire uker :o)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #83 Del Skrevet 19. juni 2011 God grunn til å være fornøyd, Fairy! Gratulerer med supert resultat!! Tusen Takk, RR! Det er så koselig at du har vært innom stadig vekk og heiet på meg! *og der ble det jammen 1000 innlegg på Fairy, gitt * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 22. juni 2011 #84 Del Skrevet 22. juni 2011 Heia Er du på ferie om dagen? Håper du koser deg! Ser du vil prøve å beholde punktene også i ferien, det er jo kjempebra! De blir vel kanskje mer og mer naturlig del av hverdagen, og det er jo kjempebra. Ha en strålende ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. juni 2011 #85 Del Skrevet 25. juni 2011 Håper du NYTER ferien, fairy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 28. august 2011 Forfatter #86 Del Skrevet 28. august 2011 Hei Hei! Da er jeg plutselig tilbake i min egen bok Etter en ferie og andre reiser, er jeg tilbake i treningssporet. Det har blitt mange besøk hos familie og venner, med mye god mat og drikke som medførte at ca. 3 av mine 4.2kg fra før ferien kom tilbake innen jeg var hjemme igjen (tenker "kg" for lettvinthetens skyld her; så mye enklere å måle :gjeiper: ) Men 2 av disse kg.ene forsvant som dugg for solen, innen de første dagene etter hjemkomst og full egenkontroll på kjøkkenet Og nå, etter en liten måned hjemme med større aktivitet, er jeg tilbake i før-ferie-formen (faktisk på -4.4; altså enda 0.2 kg lettere). Ett av grepene min kjære og jeg har tatt i det siste, er å ha færre kvelder med vin, og det må jeg bare si at det er jeg veldig fornøyd med; merker at det gjør både han og meg godt Har ikke trent så organisert som jeg ville, men all aktivitet er gjerne god aktivitet, og det har blitt en del gåturer og slike ting, som i sum har gjort at jeg likevel er fornøyd med de to siste månedene Nå vil jeg inn i mer organiserte former igjen, og dermed er jeg tilbake i boka mi Ha en fin søndag der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 1. september 2011 #87 Del Skrevet 1. september 2011 Så kjekt at du er tilbake. Det var så lenge siden nå at du var falt ut av lista mi Så flink du er å komme rett tilbake på sporet igjen. Da kommer nok treninga enkelt inn også Ha en fantastisk dag Fairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. september 2011 #88 Del Skrevet 14. september 2011 Hadde visst ramla ut av lista mi også *dytter inn på Mine Innlegg igjen* Flink du er, Fairy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 10. oktober 2011 #89 Del Skrevet 10. oktober 2011 *sniker litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #90 Del Skrevet 12. oktober 2011 Åååå, så kos å få besøk av dere tre herlige jenter her inne!! Og da er det vel på tide å komme igang her inne igjen nå. For et par-tre uker siden skadet jeg tåa mi, og dermed ble det langt mindre bevegelse på meg en stund. Og det kjentes i kroppen og formen gitt! Forrige uke dro min kjære og jeg på en tre dagers romantisk getaway der mat var inkludert. Det ble mye god mat og drikke, mye kos og avslapning Da vi kom hjem igjen, kom den etterlengtede "jeg trives godt med enkel og god mat og drikke." Akkurat som forventet, men like velkommen for det. Av mine minus 4.2 fra forrige runde, er status per idag redusert til minus 1.4 -- men all minus er god minus I denne tiden kunne jeg forresten ha trent på styrkeprogrammet mitt, for tærne mine var ikke sååå redusert. Men det ble lite til det. Jeg tror det er fordi jeg skulle legge til nye øvelser, men hadde egentlig ikke lyst, når jeg kjente ordentlig etter Så. Tilbake til min enkle 15 minuttters styrke, og så får vi se hvor mye jeg får beveget meg ellers. Idag begynte jeg dagen med god fruktfrokost Neste post på programmet er å få vanndrikking inn i faste former igjen. Håper alle har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. oktober 2011 #91 Del Skrevet 14. oktober 2011 Konsertklar sau er innom og hilser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #92 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hei, Sauen! En musikkglad Sau er aldri feil å få besøk av Ønsker deg en kjempefin fredda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. oktober 2011 #93 Del Skrevet 18. oktober 2011 Mårnings, fairy! Våken og klar for ny dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. november 2011 #94 Del Skrevet 3. november 2011 Hvor er fairy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #95 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) I'm back! Nytt år, nye muligheter! Forrige semester ble lang og rar kostholds- og treningsmessig. Nye utfordringer stadig ballet på seg, og med dem, kiloene også, saaakte men sikkert. Enkelte av utfordringene var selvsagt koselige, som mye restaurantbesøk på reisene våre (og dertil vin) mens en skadet tå og slike ting var ikke like hyggelige. Hvordan nå det hele ble, så endte vekta, før jul, på +1.8kg mer enn jeg noen gang har veid i hele mitt liv. Ikke så himla mye over kan man si, men nok til at jeg tok noen skikkelige grep. Spesielt da jeg merket at følelsen av at jeg "tydeligvis ikke kunne gjøre noe fra aller til", snek seg inn i hodet. Ikke sunt. Jeg la merke til at all restaurantmaten ga meg "cravings" på mer ost og pasta, mye brød og tyngre mat. Og da var det bare en ting å gjøre; ta noen uker med ren og ubearbeidet mat. For en veggies som meg, betyr det råkost i noen uker. SÅ da begynte jeg med det, som seg hør og bør, rett etter nyttår. Og idag er jeg tilbake der jeg slapp 18. juni!! Da var jeg -4.2kg av tyngste vekt dengang. Det betyr -6kg etter min nye "tyngste vekt". Fornøyd Og enda har jeg rundt 2 uker igjen av min selvpålagte råkostplan. Til tross for at jeg spiser mengder med frukt, frossenbær og salat, altså haugesvis med karber, så er visst dette en kost kroppen min liker, for den ekstra vekten "renner av meg" som en smørklatt på et skråtak av metall en varm solskinnsdag Framover nå vil jeg fokusere litt mer på å drikke minst 1 liter vann og trene styrke hjemme minst 5 minutter, hver dag. Og så øke etterhvert. Takk for at du stakk innom siden min, Fuggel'n! Håper å være her mye mer i tiden framover! FAIRY - TRENING 2012 Fire faktorer teller som suksess HVER DAG: 1. Opp før klokken 08 2. Trene styrke/kondis i 5 min. før frokost 3. Drikke minst 1 liter vann 4. I seng før klokken 22 Lørdag er frikveld Søndag er frimorgen Startvekt fra 14.januar 2012 Dagen idag har derfor tallet -0- Endret 14. januar 2012 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #96 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Det er godt lørdag er frikveld og at søndag er frimorgen, ellers hadde jeg ikke fått til noe av det som står på lista mi Passe sent i seng, men etter 22 og passe lat imorgest Og så tror jeg at jeg skal føye til minst en grønn smoothie på lista mi, men det får bli imorgen. Idag skal jeg gjøre en større innsats med å få i meg mer vann. Ellers skal jeg ikke gjøre så mye i det hele tatt Ha en fin søndag der ute! Endret 15. januar 2012 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #97 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Dagen igår gikk grei nok; stod opp senere enn 07, trente ikke, drakk ikke vann og kom meg i seng rett etter 22 Spiste og drakk frukt og grønt til alle tre måltidene, da, og gomlet i meg bær og slikt mellom måltidene. Status så langt: -0.9 kg Det vil da si -0.3 pr dag siden lørdag, så jeg må jo gjøre noe riktig, matmessig Fokus; i seng i rett tid flere dager på rad, og å komme meg ut på tur hver dag, i det minste Ha en fin T-dag, der ute! FAIRY - TRENING 2012 Fire faktorer teller som suksess HVER DAG: 1. Opp før klokken 07 / 08 i helgene 2. Trene styrke/kondis i 5 min. før frokost 3. Drikke minst 1 liter vann 4. I seng før klokken 22 Lørdag er frikveld Søndag er frimorgen Endret 17. januar 2012 av fairygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #98 Del Skrevet 22. januar 2012 Se der, ja! Kroppen trives virkelig med råkost Idag viste vektnåla ytterligere 1.1 kg ned, og dermed er jeg nede i -2 kg siden min letteste vekt i juni (-8 kg siden nyttår) og kun +8 kg fra det jeg veide ei uke før jeg gifta meg, for nesten 2 år siden Jeg har ikke kommet ordentlig igang med trening enda, heller ... så er igrunnen ganske imponert over hvor godt kroppen min trives med kun endring i kostholdet. Men bare vektnedgang er jo ikke målet her. Det er først og fremst å bli både sterkere, raskere og smidigere. Så fra imorgen begynner jeg systematisk med treninga igjen FAIRY - TRENING 2012 Fem faktorer teller som suksess HVER DAG: 1. Opp før klokken 07 / 08 i helgene 2. Trene styrke/kondis i 15 min. før frokost 3. Drikke minst 1.5 liter vann 4. Spise minst ett måltid bestående av råkost 5. I seng før klokken 22 Lørdag er frikveld Søndag er frimorgen Idag er det søndagskos i sofakroken, mens jeg skuer på det hustrige været utenfor. Helt greit å være inne Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. august 2012 #99 Del Skrevet 12. august 2012 Her var det lenge siden jeg hadde vært gitt Men ikke så mye fairy her det siste halve året heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 12. august 2012 Forfatter #100 Del Skrevet 12. august 2012 Bra timing på deg, RR! Da jeg var innom boka di isted, tenkte jeg det var på tide å blåse støv av denne,og sette igang med ordentlig trening igjen fra mandag, slik som deg Kanskje vi kan inspirere hverandre? Ha en fin søndag! *går snart igang med operasjon rent hus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå