Gå til innhold

Tanker og utanker


Gjest Muffens

Anbefalte innlegg

Gjest Muffens

Velkommen til min dagbok! :velkommen:

Da har jeg jammen meg bestemt meg for å begynne å skrive dagbok jeg også! :)

Jeg er i gang med å starte ett nytt å bedre liv, så det blir nok en del snakk om det her. ;) Etter et stygt brudd i fjor sommer skle jeg helt ut av alle rutiner, og nå er det på tide å hente seg inn igjen på alle områder i livet. Det jeg ihvertfall kan si, er at det helt sikkert blir litt snakk om slanking, kosthold og trening, så hvis du ikke er interessert i det bør du nok finne en annen dagbok å lese;) Jeg hadde en treningsdagbok tidligere, men det ble litt for mye prat utenom emnet jeg "liksom" skulle holde meg til. Derfor velger jeg nå å starte en generell dagbok som omhandler de fleste aspektene i livet mitt :) Og jeg GIDDER ikke ha to dagbøker asså, får være måte på til hva jeg skal utsette meg for. Kan ikke bli helt utbrent heller.. Greia er at jeg skal ned 10 kg før sommeren, og det siste halve året har jeg falt helt ut av slankinga. Derfor er det full rulle fra nå igjen! Jeg har allerede gått ned 18 kg, men målet er ikke nådd. Sommerkroppen 2011, here I come!! :danser:

Kanskje jeg bør begynne å fortelle litt om meg selv! Jeg er ei jente på 22 år, og lever vel et helt ordinært(?) liv for 22-åring å være. Mye av tiden min går til å studere (BURDE gått til å studere, red.anm), jobbe, trene(kremt, den SKAL ihvertfall gå til det nå!), shoppe (når jeg penger, noe jeg bare har den første uka etter stipendet har kommet) og generelt nyte alt det fine og ufine livet har å by på.

Og forresten, jeg er forelska!! NYforelska til og med! Life is goood :rodmer:

Er det noe du lurer på eller har lyst å si, er det bare å gi lyd! Her er det ingen skjulte ess i ermet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Muffens

Nå har jeg akkuratt inntatt en sunn middag og tenkte jeg snart skulle komme meg bort på treningssenteret. Gurimalla, jeg merker det er lenge siden jeg har trent nå. Merker det VELDIG på energinivået. Jeg er konstant trøtt og sliten, og jeg har i tilegg en døgnrytme som er helt på tur! Jeg sovner nesten ikke i det hele tatt, og de timene jeg får i løpet av døgnet får jeg helst på ettermiddagen, for da er jeg helt utmatta. Så jeg har nå kjøpt meg Valerina Forte, i håp om at de skal hjelpe meg med innsovningen på kvelden. I tillegg har jeg klart å latt være å sove på dagen i dag, hurra for meg! :regn: Babysteps ;) Men nå er det slutt på fjas og bare tull, nå MÅ jeg innføre noen rutiner! Trenerutiner, spiserutiner, soverutiner, you name it.. Jeg har virkelig levd i en helt annen verden i det siste. Kanskje jeg til og med får gjort litt skolearbeid i kveld?

Akk, jeg har forresten 200 kr i MINUS på kontoen nå, hvordan får jeg det til egentlig?!! Men til lørdagen får jeg lønning!! :jepp: Det første jeg skal gjøre er å sette av halvparten til strømregninga. Men nå er jeg virkelig underernært på shopping, jeg er SÅ lei av at ALLE pengene mine må gå til regninger, husleie og mat. Det er virkelig DYRT å bo aleine :tristbla: Så hvis jeg får noen penger til over så skal jeg unne meg en frisørtime(jeg har en ekstreeem ettervekst nå), samt en ny mascara og kanskje et klesplagg? Og kanskje en god ansiktskrem, og skrubb.. Nei nå må jeg slutte før jeg kommer på mer!!

Åh, som jeg gleder meg til frustrerte fruer i kveld!! Nå skal jeg være flink frem til 21.40!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffens

Harddisken min har kræsja, så jeg har ikke fått vært på nett på en uke :tristbla: Fikk abstinser, men nå er den fiksa!! :)

I det siste har jeg jobba så mye og nedprioritert skolen fullstending. Derfor klarte jeg faktisk å forsove meg til forelesning i dag. Ikke bra. Jeg trur jeg må jobbe litt mindre, jeg er først og fremst student! Skolen MÅ komme først. I dag fikk jeg vasket og ryddet leiligheten, kjøpt en ny plante og levert utkast til en oppgave. Så LITT effektiv har jeg da vært! :jepp: Skole og jobb i morgen, så har jeg fri på torsdag. Tenkte jeg likevel skulle dra ræva mi på skolen å sitte der å jobbe en dag. Jeg henger så utrolig etter nå og har veldig dårlig samvittighet. Til helgen får jeg besøk av kjæresten min, så jeg skal prøve å få gjort masse før han kommer, så jeg slipper å ha dårlig samvittighet i helgen. Wish me luck :P

Håper alle har en fin dag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...