Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2011 #21 Del Skrevet 1. mars 2011 tror samtlige her misforstår dette med søvnvansker. om en person legger seg sent og står opp sent så er ikke dette søvnvansker. det er helt naturlig. for oss med søvnvansker hjelper det som regel ikke å stå opp tidlig og legge seg i normal tid. vi får uansett ikke sove. jeg er 30 nå og har slitt med søvnvansker siden jg var liten. og jeg må bare infinne meg i at det er sånn og at jeg får noen tunge dager uten søvn noen ganger. jegh ar prøvd alle triksene i boka og det er svært lite som hjelper. jeg har i perioder fått sovemedisin men orker ikke det heller egentlig. jeg vil heller være trøtt om dagen enn å være helt ape i huet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #22 Del Skrevet 1. mars 2011 Hvordan rutiner har du før du legger deg da? Jeg legger meg til samme tid hver dag. Slutter av å se på TV/Data rundt en halvtime/time før. Har nokså ryddig rom. Leser ikke før jeg legger meg. (Jeg blir for opphengt i bøker.) Demper lyset etterhvert som det nærmer seg leggetid. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2011 #23 Del Skrevet 1. mars 2011 du må da få deg ein døgnrytme.har du ingen jobb eller lignende må du da prøve å legge deg om kvelden og stå opp om morningen.ikkje ligge å sove dagen lang og våken om natta...prøv å følge din sambos døgnrytme så tror eg du vil få det mye bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå