Gå til innhold

Va skal jeg gjøre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser.

Kråkesaks, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trollmor

Ut fra måten du skriver på må du være VELDIG umoden og naiv!!!!! Han har sagt han elsker dg, derfor gjør han det og vil aldri være utro fordi du gir ham sex.... Blir spennende når hverdagen innhneter ham og han står alene med ansvar for barna sine siden du ikke er interessert i de....

Men DU valgte å pule på ham som du selv skriver, så du kan kun skylde denne situasjonen på deg selv. Håper ex'n hans har fornuft og vett til å holde ungene unna deg. Slike holdninger og modenhet du viser her er det siste jeg ville utsatt mine barn for !!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Lenge siden jeg har sett så dårlig formulering og skrivefeil.... Sønnen min på 12 formulerer seg bedre enn dette :klappe:

Tror ikke noen har sympati med deg ts, dette har du rotet deg inn i på egen hånd, vel vitende om at han var gift og har barn....

Hvis han er så fantastisk hvorfor forlot han ikke kona før dere innledet et forhold hvis han elsker deg så mye? Å nei du, han har blitt tatt med buksa nede og blitt sparket ut og må ty til beste løsning, enn så lenge....DEG!! Du har nok kun vært et leketøy for ham, som dessverre for ham ble oppdaget..... Han var jo tydelig ikke villig til å oppgi familielivet for et liv med deg før han måtte, og det ganske så ufrivillig vil jeg tro....

Men lykke til i din nye tilværelse som stemor og samboer.... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå har jeg god erfaring i dette da. Å jeg har ikke opplevd at en mann som får nok sex går andre steder. Men det er kanskje fordi jeg er naiv det da.

Denne mannen har vertfall både vist å sakt at han elsker meg, så jeg tror jo på det. Men det er ikke problemet her, det er at jeg ikke vet va jeg skal si til han nå. Så kan noen svare meg på det?

Ja du er nok temmelig naiv kjære deg... Jeg ga x min akkurat det han ville jeg, når og hvor han ville. Men likevel var han utro x antall ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er rett å slett drømmemannen, å jeg tror ikke det finnes så bra menn som han noen steder, for vi har veldig mye til felles, å jeg føler jeg kan være meg selv med han.

Bedre menn finnes. Men han er sikker flinkt til å sjarmere smårips.

Hvordan kan du vite at han sier det som er sant, og ikke det som skal til for å få pult deg?

Ønsker du å stå sammen med han i gode og onde dager, med tanke på at de onde dagene kanskje er de dagene du passer barna hans mens han "jobber overtid" , oppå en sekretær som er 5 år yngre enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå har kjerringa hans funnet ut av det. Vi har pult sånn ca 5-6 ganger, å jeg trodde at han kunne holle dette sjult. Men den gang ei.

Så nå vil han altså flytte inn hos meg, ettersom kjerringa har hivd han ut. Å de har 3 unger, som lizzom skal komme hit på samvær med oss. Hvordan takler jeg dette? Va skal jeg si? Jeg vil jo egentlig ikke ha han sånn fast med barn fra før og alt.

Jeg er bare 23 år, han er 35. Jeg er veldig forelska, for han er rett å slett drømmemannen, å jeg tror ikke det finnes så bra menn som han noen steder, for vi har veldig mye til felles, å jeg føler jeg kan være meg selv med han. Men jeg føler jeg vil ha litt mer tid før jeg inviterer hele familien hans hit til meg.

Vil selvsagt ha han, men vil at vi skal bruke mer tid også. Nå har han ikke noen steder å gjøre av seg, i og med at kjerringa heiv han ut i går. Så va sier jeg til han nå? Han skal ha samvær med ungene til helga, å det er jeg ikke klar for i det hele tatt.

Var du bum nok til å hoppe til køys med en gift mann er det nå konsekvensen kommer og biter deg i reva. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest white tiger

Er du 23??? Sikker på du ikke har skrevet feil og mener 13? :klo:

utro mann = drittsekk

utro mann med barn = enda større drittsekk

dame som har seg med opptatt mann = drittkjerring

dame som har seg med opptatt mann med barn = enda større drittkjerring

Dere passer sikkert fint sammen, drittsekk + drittkjerring = perfect match :filer:

Men stakkars, stakkars barn..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Å nå har kjerringa hans funnet ut av det. Vi har pult sånn ca 5-6 ganger, å jeg trodde at han kunne holle dette sjult. Men den gang ei.

Så nå vil han altså flytte inn hos meg, ettersom kjerringa har hivd han ut. Å de har 3 unger, som lizzom skal komme hit på samvær med oss.

:ler::ler::) Bra humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...