Gå til innhold

Svindel med hund


*Firefly*

Anbefalte innlegg

Hjelper du ikke bare svindlerene med og bli mere troverdig mot noen andre senere ved og skrive slikt noe?

Neste gang de skal dikte opp noe tull later de som om de bor et annet sted..

De vil aldri "bo" i Norge, for da henter folk dyra selv. Til og med Sverige er for nært, men de prøver av og til og klarer det.

England er tingen. Da er det enkelt å frakte kjæledyr og de trenger ikke vaksine. Hest er verre, andre importregler, må vite. Det øyeblikket kjøper vil hente dyra, er spillet over. Svindlerne klarer ikke å bruke regelverket vårt til noe fornuftig. Vi sliter med å forstå det, og google har ikke mulighet.

Denne gangen var tanken å skaffe info, samtidig som vi tok et fullt løp på hvordan svindel arter seg. Det kom fram god lærdom. Disse erfaringen blir brukt senere.

Takk for tips! Hvis noen har lyst på den gratis "ponnien" i forrige post, er vi mange som er interesserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Oppdatering Tessa:

Jeg googlet Tessa og frieser i dag for å se om damen fremdeles er aktiv. Hun har forandret mailadresse, men har også den nye inne i annonsen, slik at den er lett å spore. Deretter googlet jeg den nye mailadressen, og fant 47!!!!!!annonse-henvisninger med denne adressen.

Navnet hun bruker er det samme navnet som jeg brukte i min korrespondanse med Fruen.

What goes around comes around.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...