Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2003 #1 Del Skrevet 28. oktober 2003 Trenger noen gode tips. Passer barn/jobber for noen voksne mennesker, 35 år ca. Men de er også mine venner, særlig moren som jeg har et fantastisk godt forhold til. De har alt, både av ting og penger osv. Lyst til å gi dem noe de virkelig kan sette pris på, for de er bestemte mennesker som gjerne setter bort det de ikke liker på en måte. Vil at de skal bli glade og overrasket. Dessuten må det ikke være for dyrt. Max 500 kr. De fortjener det veldig! Har fått støtte i vanskelige tider, gode råd, blitt inkludert i familien, blir bedt på middag, de kjører meg til avtaler og passer på at jeg ikke får for lite/mye ansvar. I det hele tatt to ekstraordinære mennesker som fortjener noe helt spesielt. Er litt lei av sengetøy, vaser, klippekort på barnevaktjobber osv. Hadde jeg hatt mye penger hadde jeg sendt dem på en helg alene på høyfjellshotell, men det har jeg ikke råd til. Sukk.. Noen som har noen gode tips? Er forresten ikke veldig god til å male og tegne og slike ting, og dorullnisser har de nok av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. oktober 2003 #2 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hm, hva med teaterbiletter til et stykke de har lyst til å se (med barnevakt, selvfølgelig ) Eller kinobiletter? Slik t de to kan gjøre noe sammen? *tenker videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 28. oktober 2003 #3 Del Skrevet 28. oktober 2003 Mmmm, ikke lett den der, men hva med: kinobilletter+restaurantgavekort med løfte om å passe ungene hele natta? Eller at du lager gourmetmiddag til dem? Gavekort på masasje/spa? Picnickurv med følgende beskjed: Kos dere, jeg passer ungene til i morgen. Temapakke: Viner, ost og kjeks i en kurv. Kaffe, te, sjokolade, likør... Du vet sikkert hva som ville passe. Fin bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2003 #4 Del Skrevet 28. oktober 2003 Mange gode tips her, men greia er at de ofte er på teater/opera/kino.... også er minstejenta 9 mnd, og er ikke helt tilregnelig når det gjelder å være alene hjemme mer enn 6 timer... Det stopper litt den der med "borte hele natta"... Tenker for harde livet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 28. oktober 2003 #5 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har de det travelt kan jo X antall middaginvitasjoner til deg være en ide. Vanlige hverdagsmiddager, som de kan komme hjem til deg til ferdig dekket bord, og ikke trenge å tenke på rydding og oppvask??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå