Lissi Skrevet 28. februar 2011 #21 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvor mannlig føler en mann seg egentlig når hun vil mer enn han vil? Kvinner som vil mer enn mannen deres vil ødelegger bare for seg selv. Hørt sånt tull! Menn skal være glad de har kåte damer, og folk bør ta vare på hverandre best mulig, også i sengen!! Uansett hvem som lider av mest kåtskap! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rayanne Skrevet 28. februar 2011 #22 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvor mannlig føler en mann seg egentlig når hun vil mer enn han vil? Kvinner som vil mer enn mannen deres vil ødelegger bare for seg selv. Pff, så da skal vi liksom slutte å være kåte? Nei, da er alternativet å finne seg en mann som er viril nok til å ikke ha komplekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Multitask Skrevet 28. februar 2011 #23 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg er mer kåt enn mannen og nå har jeg fått meg en elsker...inni hodet mitt som jeg går rundt og dagdrømmer om! Dessverre er den dagdrømmen min fastlege - Jeg fant ingen andre i farta, siden jeg jobber, jobber, jobber eller er hjemme med minsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #24 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvor mannlig føler en mann seg egentlig når hun vil mer enn han vil? Kvinner som vil mer enn mannen deres vil ødelegger bare for seg selv. Samboeren min føler seg ikke mindre mannlig fordi jeg vil mer enn ham. Men så er ikke jeg sammen med en machofyr som tror at han må være den mest maskuline fyren i verden. Det som er så dumt når man ikke ønsker like mye sex er at den andre parten som ikke får seg noe, fristes utrolig mye til å få seg noe et annet sted. Har både egene og venners erfaringer på det utsagnet. Det er svakt (synes jeg). Jeg har etter tre år verken vært utro eller vært frista til å være utro, selv om jeg har sex med samboeren ca. 5% av den tiden jeg er kåt. Det er han eller ingen, og jeg går heller i uker uten sex for å ha sex med ham en gang i fremtiden enn å gå til noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 28. februar 2011 #25 Del Skrevet 28. februar 2011 Samboeren min føler seg ikke mindre mannlig fordi jeg vil mer enn ham. Men så er ikke jeg sammen med en machofyr som tror at han må være den mest maskuline fyren i verden. Det er svakt (synes jeg). Jeg har etter tre år verken vært utro eller vært frista til å være utro, selv om jeg har sex med samboeren ca. 5% av den tiden jeg er kåt. Det er han eller ingen, og jeg går heller i uker uten sex for å ha sex med ham en gang i fremtiden enn å gå til noen andre. Dette er jeg helt enig i! Enten må man takle å leve med forskjellige behov eller får man gjøre det slutt! Jeg fikk lite sex men var aldri utro, fordi det handler om min moral! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå