Gå til innhold

Daten ser ut som om hun er 27

Fremhevede innlegg

Gjest Eirik, 27
Skrevet

Er selv 27 og dater ei jente/dame som er 37, men hun ser ut som om hun er 27 - og alle tror hun er det!

Hun ser bare så ung ut...og har ingen barn. Hun trener jevnlig og ser sunn og sterk ut! Pen er hun og...

Hva gjør man?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller det virkelig noen rolle, så lenge dere trives i hverandres selskap?

Alder skjemmer ingen, er det noe som heter. Mange som lever godt i forhold med betydelig aldersforskjell :)

Jeg hadde hvert fall ikke lagt vekt på hva andre måtte mene, det er tross alt dere som dater. Ingen tredjeperson.

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør man? Takker hennes gode gener som sørger for at hun ser ung ut?

• Liker 9
Gjest Mynona83
Skrevet

Må du gjøre noe da??

Mitt eneste råd; hvis du liker henne, be hun ut på en ny date :)

Skrevet

Lager barn fort som faen, før hun slutter å legge egg.

• Liker 11
Skrevet

Hvorfor skal du gjøre noe, annet enn eventuelt å være rask hvis du ønsker barn med henne? Jeg skjønner ikke problemstillingen.

Skrevet

Er selv 27 og dater ei jente/dame som er 37, men hun ser ut som om hun er 27 - og alle tror hun er det!

Hun ser bare så ung ut...og har ingen barn. Hun trener jevnlig og ser sunn og sterk ut! Pen er hun og...

Hva gjør man?!

Liker du ikke at hun holder seg så godt?

• Liker 2
Skrevet

Kvinner kan fint vente til de er 40 og ta det med ro på barnefronten inntil de er 40.

Etter 40 bør de dermed "stresse" litt ;-)

Skrevet

Hva ønsker du?

At hun ser ut som 37 år? Eller at du selv også var 37 år?

Skrevet

Hva gjør man??? Man sender hende til meg, om man ikke vet hva man skal gjøre!

Det gjør man, ja.

Skrevet

Hva ønsker du?

At hun ser ut som 37 år? Eller at du selv også var 37 år?

Ingen av delene regner jeg med... tenker han ønsker hun var 27 jeg... Og det er vel ikke så rart.. Sjeldent at aldersforkjellen går den veien, og aldersforskjellen er uansett stor og kan by på utfordringer når det gjelder fremtidsplaner og livsstil!

Dersom du finner henne attraktiv, trives i hennes selskap og føler dere er på samme nivå i livet med tanker og om planer for fremtiden, så hadde jeg likevel ikke latt alder stå som noen hindring :)

• 5 måneder senere...
Gjest Michelle3
Skrevet

Hei. alder ingen hindring! bedre at det går den veien enn andre vei hvor mannen er eldst egentlig. men uansett syns folk her i landet er altfor opptatt av alder det begynner å gå meg på nervene!!! og hvorfor tror dere vi som har barn må se eldre ut/ være eldre enn andre på vår alder som ikke har barn?? det er ikke sant!! stå på skjønner egentlig heller ikke problemet ditt!

Gjest "gjest"
Skrevet

Du puler vettet ut av henne. Det gjør du.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 27 og ser ut som jeg er 47. Det er verre.

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør man?!

For et dumt lite land vi lever i. Konformiteten styrer alt. Derfor er vi så lite kreative i Norge. I andre land, eksempelvis Frankrike, er det ingen som bryr som om noe som enkelt som aldersforskjellen til et par.I denne andedammen styrer konformitetn alt.

Skrevet

Lager barn fort som faen, før hun slutter å legge egg.

Samme tanke! :jepp:

Skrevet

Hvilken rolle spiller det om hun ser ung eller gammel ut, det er du som skal være sammen med henne og like henne, ikke vennene dine. "Man up"!! Herregud da........

Gjest Mann på 45
Skrevet

Kvinner kan fint vente til de er 40 og ta det med ro på barnefronten inntil de er 40.

Etter 40 bør de dermed "stresse" litt ;-)

Nå er det jo engang slik at sannsynligheten for å bli gravid reduseres sterkt fra en er ca 36-37 år (ca 60%).

Dårlig idè å vente til 40.

• Liker 1
Skrevet

Hva du skal gjøre? Fortsette å date henne så klart, i håp om at det kan bli noe mer.

Skrevet

Hyggelig for deg nå, ikke heng deg opp i alder.

Avklar om hun ønsker seg barn, hvis ja er det sansynlig du er far innen et års tid.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...