Gå til innhold

Tjene penger på sex?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke forsøkt meg på prostitusjon, men vil tro at inntekta er avhengig av:

1. Valg av base. Du kan ikke forvente å tjene like mye ved å plukke opp kunder utendørs i et typisk horestrøk, som ved å operere fra f.eks. egen leilighet/hotellrom.

2. Kompetanse.

3. Om det er en hallik involvert.

Det var det jeg kom på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg har heller ikke førstehåndserfaring fra yrket, vil bare si at jeg tror det er dyrekjøpte penger som du vil få lite glede av i det lange løp. Sjekk heller om det er noe ledig hos Manpower eller på Rimi du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et spørsmål, du må virkelig ha problemer når du kan tenke på å selge deg selv. Det er nok masse penger i dette, men likevel, hva tror du ikke det gjør med deg selv, det vil forfølge deg resten av livet. Håper du kan finne på noe bedre enn dette. Lykke til! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har du tenkt på telefonsex? Du tjener kanskje ikke fullt så mye, men til gjengjeld er det ikke fult så grisete!

Stakkars deg! Du må jo virkelig være desperat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Dersom du kan klare det psykiske ved det er jeg enig med Retz jeg.

Det du også bør tenke på er sikkerheten din i forhold til utvelgelse av kundene. Mange nutheads der ute som kan finne på utrolig kjipe ting med prostituerte !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukker du rette kundene og spanderer oppmerksomhet på dem over lengre tid - slik at du blir mer som en selskapsdame eller eskorte som fungerer som kjæreste - kan man fort komme opp i beløper rundt 30 000 pluss reiser, klær, restaurantbesøk mm. Ikke pr gang, men som gaver du mottar innimellom. Dette krever litt tålmodighet, og egner seg gjerne ikke i akutt pengenød. Men har du tiden og rette teften for pengesterke menn, er det kroner å hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg tror det er dyrekjøpte penger som du vil få lite glede av i det lange løp. Sjekk heller om det er noe ledig hos Manpower eller på Rimi du.

:enig_animasjon:

XSiljeX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella
Jeg tror ikke den som startet denne tråden er helt seriøs, jeg. Dette tror jeg ikke noe på.

Ser ingen grunn til å betvile det. Jeg tror prostitusjon er mer "vanlig" enn man aner, spesielt i forhold til folk som sliter økonomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finns jo kvinner som gjør sine valg av menn ut fra at han har sterk økonomi, som gir de trygghet og muligheten til litt eksklusive vaner.

Er disse prostituerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cruella

Er tilbøyelig til å svare Ja.

Tror allikevel det ligger mye utrygghet og usikkerhet til grunn for at noen kvinner prioriterer slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Det finns jo kvinner som gjør sine valg av menn ut fra at han har sterk økonomi, som gir de trygghet og muligheten til litt eksklusive vaner.

Er disse prostituerte?

Egenltig veldig interessant problemstilling! For det kan jo nettopp være det at mannen har mulighet til å være spandabel, at han kjenner mange "fine mennesker" og tar henne med på morsomme fester og kan sørge godt for henne og eventuelle barn som gjør at en kvinne finner en bestem mann atraktiv. Men er dette noe hverre enn at en annen kvinne faller for en mann fordi han "ser så søt ut" eller fordi han er så kjekk?!

Jeg ville aldri kalle en slik kvinne prostituert. Enhver velger det som passer seg. Tror ikke andre kan evaluere valgene av partner og sette på merkelapper der noen valg er bra og andre er forkastelige og horete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra sagt, Embla. Jeg er enig med deg i at det ikke bør være noe dårlig trekk hos en kvinne at hun faller for en mann med sterk økonomi. Ofte har slike menn sterke og sjarmerende personligheter, med en spesiell karisma og en ekte og naturlig selvtillit, selv om utseende ikke er helt "etter boka". Spesielt gjelder det de som selv har bygget seg opp økonomisk innen næringslivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...