Gjest Valiant Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Hvem liker du best av Sverige og Danmark jeg liker Sverige mye bedre en Danmark
Tears.of.the.Sun Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Det er et veldig stort spørsmål, men jeg ville foretrukket å bodd i Danmark om det er det du lurer på.
Gjest Valiant Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Det er et veldig stort spørsmål, men jeg ville foretrukket å bodd i Danmark om det er det du lurer på. nei det er ikke det jeg lurer på spm er enkelt hvilket land liker du best ikke gjør ting mer inviklet en det trenger og være
Meaty Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 Jeg liker best å feriere i Sverige, det er aldri noe problem å kommunisere med svensker. Enkelte dansker er ganske vanskelige å forstå.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #8 Skrevet 27. februar 2011 Jeg liker Danmark best! Så godt at jeg har flyttet dit.
Raven Emerald Skrevet 27. februar 2011 #9 Skrevet 27. februar 2011 Jeg liker Danmark best! Så godt at jeg har flyttet dit. Her også! 1
pandabear Skrevet 27. februar 2011 #10 Skrevet 27. februar 2011 Danmark! Skulle gjerne flyttet dit, men vanskleig i forhold til at alt nettverk er her i Norge..
Gjest Valiant Skrevet 27. februar 2011 #11 Skrevet 27. februar 2011 jeg forstår ikke denne kjærligheten andre nordemenn har til Danmark.
Gjest Raindrops Skrevet 27. februar 2011 #12 Skrevet 27. februar 2011 Jeg har ingen favoritt av de to. Men jeg liker Island 2
Raven Emerald Skrevet 27. februar 2011 #13 Skrevet 27. februar 2011 jeg forstår ikke denne kjærligheten andre nordemenn har til Danmark. Det er et herlig land! =D Trodde aldri jeg kom til å si det noen gang, men...jeg liker språket også. =P 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #14 Skrevet 27. februar 2011 dette blir jo veldig generelt og ikke akkurat absolutt - men jeg liker nok svensker bedre enn dansker. dvs. jeg liker de svenskene jeg har møtt bedre enn de danskene jeg har møtt, men jeg tror nok at jeg har vært svært uheldig i mine møter med dansker... jeg har aldri vært i Danmark men synes at det virker som et spennende land og kan godt tenke meg til å besøke det en gang. Sverige elsker jeg. kunne aldri tenkt meg til å bo der, men svensker, språket og hele landet er bra! fornøyd med naboene våre, jeg.
Gjest Valiant Skrevet 27. februar 2011 #16 Skrevet 27. februar 2011 Det er et herlig land! =D Trodde aldri jeg kom til å si det noen gang, men...jeg liker språket også. =P Jeg kan ikke si meg enig i det
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #17 Skrevet 27. februar 2011 Her også! Det er et herlig land! =D Trodde aldri jeg kom til å si det noen gang, men...jeg liker språket også. =P Haha, den innrømmelsen har jeg nesten komt til også.. Kanskje ikke et vakkert språk, men gud, hvor sjarmerende!! :D
Raven Emerald Skrevet 27. februar 2011 #18 Skrevet 27. februar 2011 Haha, den innrømmelsen har jeg nesten komt til også.. Kanskje ikke et vakkert språk, men gud, hvor sjarmerende!! :D Nei, vakkert er det vel ingen som kan anklage det for å være...lol. Men ja, sjarmerende er absolutt den rette beskrivelsen. Og så syns jeg dansker generelt er utrolig hyggelige, tror aldri jeg har møtt en sur danske. =P Føler meg rett og slett fri her. =)
smalls Skrevet 27. februar 2011 #19 Skrevet 27. februar 2011 Danmark selvsagt Er halvt dansk så det sier seg jo litt selv Men jeg liker bedre å dra til Danmark enn Sverige. Ikke bare pga jeg er halvt dansk men pga jeg liker språket og alt bedre der borte:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå