Gå til innhold

Hvordan få han på kroken?

Gjest J17

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei jente på 17 år som er veldig interessert i en fyr. Jeg har følelser for han.

Vi er egentlig ganske gode venner. Ikke sånn gode venner at vi finner på ting sammen alene osv.. Men det hender vi er sammen på fritida med andre venner.

Vi er ofte på fester sammen, men han er ikke den som drikker mest.

Han er sinnsykt kjekk og deilig, og jeg vil virkelig prøve å gå litt lenger med han. Det er liksom ikke noe mer enn flørting og vennskapelige klemmer per i dag.

Jeg føler jeg har vist interesse for han, og det hender jeg flørter en del med han på fest. Men jeg føler ikke at han flørter så mye tilbake. Han avviser meg ikke though, men gliser og smiler tilbake. Dessuten vet han at jeg synes han er kjekk. Og jeg tror han synes at jeg er ei søt og snill jente.

Uansett tror jeg han er litt sjenert på det området og er litt tilbakeholden. Jeg er nesten heelt sikker på at han er jomfru. Og som 17 år, gutt og jomfru, når alle de andre kompisene hans har hatt sex, bør man vel egentlig begynne å bli greit seksuelt frustrert.

Hvis dere tror at han er enkel å få til sengs, slik som mange gutter i hans situasjon hadde vært, må tro om igjen. Han er ikke lett på tråden, og som sagt ganske tilbakeholden på akkurat det området.

Hvordan skal jeg få rotet med han på fest?

Hvis jeg f.eks sitter på fanget hans og prater. Hvor skal jeg ta på han? Vet ikke hvor gutter liker å bli tatt:p

Hva kan jeg si og gjøre for å få han til å få lyst på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er ei jente på 17 år som er veldig interessert i en fyr. Jeg har følelser for han.

Vi er egentlig ganske gode venner. Ikke sånn gode venner at vi finner på ting sammen alene osv.. Men det hender vi er sammen på fritida med andre venner.

Vi er ofte på fester sammen, men han er ikke den som drikker mest.

Han er sinnsykt kjekk og deilig, og jeg vil virkelig prøve å gå litt lenger med han. Det er liksom ikke noe mer enn flørting og vennskapelige klemmer per i dag.

Jeg føler jeg har vist interesse for han, og det hender jeg flørter en del med han på fest. Men jeg føler ikke at han flørter så mye tilbake. Han avviser meg ikke though, men gliser og smiler tilbake. Dessuten vet han at jeg synes han er kjekk. Og jeg tror han synes at jeg er ei søt og snill jente.

Uansett tror jeg han er litt sjenert på det området og er litt tilbakeholden. Jeg er nesten heelt sikker på at han er jomfru. Og som 17 år, gutt og jomfru, når alle de andre kompisene hans har hatt sex, bør man vel egentlig begynne å bli greit seksuelt frustrert.

Hvis dere tror at han er enkel å få til sengs, slik som mange gutter i hans situasjon hadde vært, må tro om igjen. Han er ikke lett på tråden, og som sagt ganske tilbakeholden på akkurat det området.

Hvordan skal jeg få rotet med han på fest?

Hvis jeg f.eks sitter på fanget hans og prater. Hvor skal jeg ta på han? Vet ikke hvor gutter liker å bli tatt:p

Hva kan jeg si og gjøre for å få han til å få lyst på meg?

Du bør respektere grensene hans. Ville han rote med deg, hadde han nok tatt signalene dine. Kanskje han er av den typen som ønsker å starte et forhold på den "gammeldagse" måten med kino, middag og morsomme aktiviteter, heller enn roting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg respekterer da grensene hans. Bare sa hvilke tanker jeg har i hodet angående saken. Har ikke gitt signaler angående roting enda egentlig. Jeg er litt sjenert jeg også, men nå har jeg altså lyst til å prøve meg litt mer på han.

Er vel ikke så rart at jeg har et ønske om å gå litt lenger enn bare vennskapelige klemmer og uskyldig flørting, når jeg har likt han i flere år. Jeg tar det veldig rolig og har ingen planer om å bare hive meg over han sånn plutselig. Må jo ta det gradvis.

Hører titt og stadig om venner som roter med andre på fest, så det kan jo ikke være en så vanskelig oppgave. Greia er at jeg ikke aner hvordan man havner i rotings med gutter på fest. Har ikke noe erfaring med sånt. :sjenert:

Og nei, jeg skal ikke presse meg på han. Jeg har sosiale antenner nok til å skjønne når noen ikke vil, og jeg tar nei for et nei.. Men det må da være lov til å prøve seg i det minste. Og det er det jeg trenger hjelp til. Hvordan jeg skal gå fram.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg respekterer da grensene hans. Bare sa hvilke tanker jeg har i hodet angående saken. Har ikke gitt signaler angående roting enda egentlig. Jeg er litt sjenert jeg også, men nå har jeg altså lyst til å prøve meg litt mer på han.

Er vel ikke så rart at jeg har et ønske om å gå litt lenger enn bare vennskapelige klemmer og uskyldig flørting, når jeg har likt han i flere år. Jeg tar det veldig rolig og har ingen planer om å bare hive meg over han sånn plutselig. Må jo ta det gradvis.

Hører titt og stadig om venner som roter med andre på fest, så det kan jo ikke være en så vanskelig oppgave. Greia er at jeg ikke aner hvordan man havner i rotings med gutter på fest. Har ikke noe erfaring med sånt. :sjenert:

Og nei, jeg skal ikke presse meg på han. Jeg har sosiale antenner nok til å skjønne når noen ikke vil, og jeg tar nei for et nei.. Men det må da være lov til å prøve seg i det minste. Og det er det jeg trenger hjelp til. Hvordan jeg skal gå fram.. :)

Jeg skjønner ikke hvorfor man vil rote med noen på fest. Det er mye kjekkere å bli sammen med noen på ordentlig først og gå gjennom alle de små stegene underveis: første klem, holde hender, første kyss osv. Magien og spenningen er på et helt annet nivå.

Som sagt: Har det ikke slått deg at denne vennen din kanskje har slike tanker om forhold? Selv om mange roter på fest så betyr det ikke at drømmeprinsen din vil det.

Be ham ut på kino og middag. Enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører hva du sier, og kanskje jeg ber han på kino en dag. Men det kommer ikke til å skje med det første. Neste helg er det nemlig en fest som begge skal på:)

Og greit at du ikke ville gjort det på den måten, men jeg tror at det ville løsnet litt på stemningen mellom oss.

Jeg har uansett tenkt til å prøve meg på han på neste fest.

Så hvis noen kunne gitt med noen tips om hvordan jeg kan gå fram, så hadde det vært fint.

Og jo, det kan godt hende at han ikke er interessert i å rote på fest, men det vet vi ikke før vi prøver. Jeg mener det er verdt et forsøk i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stryk litt forsiktig på armen hans når du snakker med han/bare hold der og på skulderen. Sjekk hvordan han responderer. Trekker han seg unna må du bare gi han tid og prøve seinere. Hvis han trekker seg unna igjen så er han neppe interrisert. Dersom han latt deg få ha hånden på armen så er det et posetivt tegn :). Av og til kan du ta hånden vekk og så tilbake for å erte litt. Du kan jo spørre om dere ska danse litt på festen og :P. Trenger ikkje å kjøre på med engang, men escalere forsiktig oppover i dansen, så ser du kordan det går. Ellers må du prøve å få til litt flørting :=).

Endret av Bankai L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Det settes pris på:)

Jeg, han og noen til lå faktisk og slappet av og så på film her for ikke så lenge siden.

Da strøk jeg han opp og ned armen, og han fjernet den ikke. Da ei av disse andre jentene spurte han dagen etter om han synes det er godt å bli strøket på armen, sa han ja. :happy:

Men jeg skal prøve noen av tipsene dine=)

Fungerer det egentlig å blunke til noen forresten?:P

Sist fest vi var på, satt jeg og han et godt stykke unna hverandre.

Så fikk vi øyekontakt, og jeg blunket til han. Han så meg i øynene i sikkert 3-4 sekunder, før jeg snudde meg. Lurer litt på hva jeg oppnådde med det, men..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fungerer det egentlig å blunke til noen forresten?:P

Sist fest vi var på, satt jeg og han et godt stykke unna hverandre.

Så fikk vi øyekontakt, og jeg blunket til han. Han så meg i øynene i sikkert 3-4 sekunder, før jeg snudde meg. Lurer litt på hva jeg oppnådde med det, men..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder

Hei, ser du har tråd her og inne på diskusjon.no

Har også fått med meg at flere har nevnt at du ikke må vise deg desperat (noe du gjør her, men greit nokk). Dere er unge, du aner ikke hva du skal gjøre, og han har det akkurat likens.

Min "oppskrift" ville vært:

*Gi han en god klem når du møter/(siste klem på) han på festen, eller neste gang. Hold den gjerne litt. jeg har brukt denne når jeg skal gå for kysset, funker 9 av 10 ganger: God klem, og trekk deg sakte bort fra han, med kinn mot kinn (svakt), så er det bare å gi han et kyss før du ser han inn i øynene med et litt lekent blikk.

De som ikke har interesse av et kyss lar nemlig ikke kinn berøre den andre etter en klem, men fører hodet raskt unna, gjerne i en svak utgående bue. Her får du lede, mens han har kontrollen, begge vinner.

*Hopp opp i fanget hans i løpet av kvelden, smil, le og ha det moro. Gjerne små kose i nakken hans om det finner seg naturlig.

Angående den klemmen, den er uskyldig, og de fleste er glade i klemmer. Kan brukes om dere er aleine på kjøkken/gang++++

Bare vis at du har det moro med og uten han, og ikke heng over han hele tiden, hvis han går, så la han gå. Endten finner dere hverandre i løpet av kvelden igjen, ellers kommer han tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

^Sånne svar setter jeg pris på! Takk:)

Hehe, jeg er kanskje litt desperat sånn på innsiden. Føler meg veldig håpløs, for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nei, og jeg har så inderlig lyst på han.

Men jeg skjønner jo at jeg ikke skal virke desperat på utsiden. Jeg har vært borti desperate mennesker før, så jeg vet hvordan jeg IKKE skal oppføre meg. Jeg har jo litt selvkontroll, mener jeg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du er tøff som prøver å få til dette. Er noen kvinner som forventer at mannen skal ta dette steget/lede det ann.

Endret av Bankai L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg synes også at noen andre kvinner kunne komme med gode råd om hvordan denne syttenåringen skal lære seg kunsten å kurtisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...