Gå til innhold

Hvor mange jobber har du?

Gjest anonym

Hvor mange jobber har du?  

1. 1. Hvor mange jobber har du?

• 1
      21
    • 2
      5
    • 3
      1
    • 4
      0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Jeg har jobb, ikke riktig full stilling, skjønt det i realiteten nok blir full og vel så det. Så har jeg igjenn litt av studiene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 jobb, 100 prosent.

Fram til våren hadde jeg 1 jobb, 60 prosent og 1 studium, 100 prosent.

Så nå synes jeg at jeg jobber lite, jeg!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg EN jobb (100%), men for et år siden hadde jeg 3 jobber. En 100% stilling, en ekstrajobb (stilte opp når det var krise/fravær) og en helgejobb (annenhver helg).

Merket nok at det gikk ut over ting og tang, men det var greit å tjene noen tusen ekstra i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en 100% jobb som jeg er på på dagtid, og en 10 timer/uke jobb som jeg får unna på ettermiddager og noen ganger i helgene. Så studerer jeg 50%, kveldstid og noen lørdager, og jeg jobber også litt som redigerer i en nettkatalog... Hm.. burde vist krysset av for fire jeg da kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to 100 % studiuer, en 50 % organisasjon/frivillig (ubetalt) jobb, en 40 % "vanlig jobb", og en jobb hvor jeg er ekstravakt.

Skulle vel tilsi 300 % eller noe, og anbefales ingen. Er ikke moro å titte i filofaxen og innse at du ikke har èn frikveld den neste måneden...

Men har jo valgt det selv, og vil så gjerne prøve mye/lære mye, så da så...

Muja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en jobb, 100% stilling. Studerer deltid ved siden av. Tre studier, faktisk, som alle er halv tid - blir ca 250%, det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 jobb 70% og en evig jobb hjemme med vasking av klær,vasking av hus,rydding,støvsuging,støvtørking,vask av vindu,brette klær,rydde rom til barn,rydde etter mann,handle mat,lage mat,vaske opp,gå ut med bås,hive reklamen,OSV...... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 jobb 100%.

Har ikke tid til mer jobb en det, fritiden min er stort sett fullbooket med sosiale aktiviteter, huslige "må-gjøres"-ting og kjærstetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har 3 (eller 4) Jeg har en 50% stilling dagtid, en 4. hver helg og starter i tillegg en ny i januar 2 kvelder i uken + at jeg er mor til 2 smårollinger. Synes det er deilig å ha masse å gjøre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...