Gå til innhold

Er det lov å flørte når man er i et forhold?

Gjest Fikira

Anbefalte innlegg

Flørting er da lov selv om man er i forhold, om man gjør noe mer enn det blir det jo litt mer tvilsomt.

Og det høres jo litt rart ut å bare si "jeg har dame forresten". Da virker man nesten litt innbilsk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flørting er da lov selv om man er i forhold, om man gjør noe mer enn det blir det jo litt mer tvilsomt.

Og det høres jo litt rart ut å bare si "jeg har dame forresten". Da virker man nesten litt innbilsk.

Roper man i skogen så får man svar !

En såkalt lurekuk / luremus oppførsel : )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

Det må jo være lov å flørte selv om man er i et forhold.

Når jeg og kjære er ute så flørter vi begge to, men det betyr jo ikke at vi skal ha med oss noen andre hjem for det (selv om det godt kunne ha hent :lur: )Og hvordan er det en "opptatt" mann/ kvinne skal oppføre seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

Det må jo være lov å flørte selv om man er i et forhold.

Når jeg og kjære er ute så flørter vi begge to, men det betyr jo ikke at vi skal ha med oss noen andre hjem for det (selv om det godt kunne ha hent :lur: )Og hvordan er det en "opptatt" mann/ kvinne skal oppføre seg?

Tja, hva med f.eks å IKKE flørte slik mennesker med normal oppdragelse og moral bør oppføre seg?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva med f.eks å IKKE flørte slik mennesker med normal oppdragelse og moral bør oppføre seg?

:skratte:

Ja, da er det ikke mange mennesker med normal oppdragelse og moral der ute gitt.

Jeg må bare si at jeg synes synd på de som er i et parforhold hvor man "ikke får lov" til å flørte med andre. Det skal jo ikke være et fengsel å være i et parforhold heller da.

Endret av Frigg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Ja, da er det ikke mange mennesker med normal oppdragelse og moral der ute gitt.

Stemmer sikkert bra det.

Jeg må bare si at jeg synes synd på de som er i et parforhold hvor man "ikke får lov" til å flørte med andre. Det skal jo ikke være et fengsel å være i et parforhold heller da.

Hvis du mener at et normalt parforhold er et fengsel, så er det nok heller deg og din innstilling det er noe feil med.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Jeg synes det er helt feil å flørte med andre når du er i et forhold! Du gir folk falske forhåpninger og du kan lett såre andre når de får vite senere at du er egentlig er opptatt. Tenkt over det? Klarer du ikke la vær å førte med andre og synes det å være sammen med noen er som å være i et fengsel, så bør du kanskje ikke være i et forhold da ;) Jeg hadde blitt sikkelig sur hvis en fyr kom opp til meg på byen og flørtet med meg også fikk jeg vite litt senere at han hadde dame! Jeg synes ikke man er innbilsk hvis man innfomerer folk om at man er i et forhold.

Endret av Linda sofie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke noe feil med det så lenge begge parter er enige i hva som er lov..

Det er uansett helt feil oppførsel overfor andre som ikke nødvendigvis vet at du er opptatt. Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Det er uansett helt feil oppførsel overfor andre som ikke nødvendigvis vet at du er opptatt. Ikke sant?

Nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Er da ikke noe feil med det så lenge begge parter er enige i hva som er lov..

Har du så lav EQ at du ikke skjønner at du gir de (skrive de, for regner med at du flørter med flere!) du flørter med, falske forhåpninger og skuffer, sårer og forvirrer dem? Spiller ingen rolle hva du og kjæresten er enige om så lenge du sårer og ødelegger for de du tuller og flørter med. Det har med respekt for andre å gjøre...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du så lav EQ at du ikke skjønner at du gir de (skrive de, for regner med at du flørter med flere!) du flørter med, falske forhåpninger og skuffer, sårer og forvirrer dem? Spiller ingen rolle hva du og kjæresten er enige om så lenge du sårer og ødelegger for de du tuller og flørter med. Det har med respekt for andre å gjøre...

Har nok ikke så lav EQ nei, klarer alltid å vri at jeg har kjæreste inn i samtalen på en eller annen måte. Pluss jeg har ring, så da er det vel mere tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ikke så lav EQ nei, klarer alltid å vri at jeg har kjæreste inn i samtalen på en eller annen måte. Pluss jeg har ring, så da er det vel mere tydelig.

:fnise:

Og selv om du har ring på fingeren så er det nok ikke alle som lar seg stoppe av det :ler:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om de ikke lar seg stoppe av det så er det deres problem =D

Ikke mitt..

Det kan fort bli ditt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis non som ikke skjønner det. Det handler om respekt ja. jeg synes det er sikkelig respektløst og slemt å holde på sånn når man har kjæreste. Det spiller ingen rolle om at du og typen synes det er greit, men at dere faktisk kan såre andre mennesker slik som dere holder på. Er det vanskelig å skjønne? Har du ring burde du hvert fall la hver. Det tar seg ikke bra ut at en gift kvinne flørter med andre menn.Få deg litt respekt for andre.

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er flørting? Jeg vet at jeg kan framstå flørtende i måten jeg omgås mennesker, men jeg sender aldri bevisst signal om at jeg er interessert. Jeg har rett og slett en lett flørtende tone, og det forandrer seg ikke selv om jeg har kjærsten som jeg er 100% trofast til og som er verdens viktigste for meg. Jeg forandrer nemlig ikke personlighet selv om jeg blir en del av et par. Han falt jo for den jenta som hadde den tonen med alle rundt seg.

Edit: Jeg er også alltid raskt ute med å fortelle at jeg har kjæreste, bare så det er sagt. Gir jeg noen falske forhåpninger, er det fordi de misforstår signalene - noe som kan skje i all kommunikasjon.

Endret av Airi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de vet jeg har kjæreste, og de flørter tilbake. Så er det jo ikke mitt problem.

Folk har fri vilje.

Men du har altså ikke såpass egen vilje at du klarer å la være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...