Gå til innhold

Er det flere enn meg som synes muskler er turnoff?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme lurer jeg på.

Er jo litt forskjell på mage og mage da. Den magen der var jo ganske stor, mens en veldig liten mage kan bare være en liten bilring for eksempel. Stor forskjell der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oh yeah

Bare fordi dere har dårlig smak.. :ler:

Detta er jaggu ikke lett, når man har dårlig smak enten man går for tynne eller kosebamsemenn :P

Synes ikke muskler er feminint, men når man bruker timesvis på treningsstudio for å "forbedre" kroppen sin, så er man vel forfengelig?

Liker naturlige menn jeg :)

Menn som vil være med ut i skogen, menn som drikker øl og som kan ligge fyllesyke i senga med meg en hel søndag og kose, menn som ikke spiser lunsjen sin på mc'ern, menn som ikke okkuperer badet en evighet hver morgen. Menn med hud og hår og ikke altfor mye flesk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi dere har dårlig smak.. :ler:

Javisst, jeg har dårlig smak fordi jeg ble forelsket i samboeren min uten å bry meg om den lille magen hans. Tror heller det er du som trenger en personlighet. Lykke til med det, for det trenger du :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må feite mennesker kalle andre feite mennesker for kosebamser? Det er ikke kosete, og det er ikke bamsete. Det er fett, det er usunt, og det er farlig.

SELVFØLGELIG er muskler bedre. Det viser at man tar vare på seg selv.

Men fint at alle latsabbene liker hverandre...

Du ser de som skriver, så du vet de er feit eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kan aldri komme til en konklusjon via en tråd som dette,.. det blir for dumt. De som svarer at kosemage er sexy, er fordi de har typer som har dette. Og typen deres er jo selvfølgelig verdens hotteste dækel på jord!!

Men hva om disse typene hadde begynt å trene litt, spise sunnere.. og i løpet av en 3 års periode, så har de kvittet seg med magen. De har fått en del muskler, og er i ganske god form. Ingen av dem har blitt forfengelige og begynt å måle armene sine hver dag - de er fortsatt seg selv - eneste forskjellen er at de tilbringer 3 dager på gymmet (1 time hver gang), og spiser bedre.

Stakkars stakkars jentene deres... Huffameg.. De som hadde verdens mest sexy kosebamse, har nå en noelunde godt trent type med prikkelitt muskler. Kanskje de til og med har en blodåre og 2 på armene også.. Nei, huffameg.. Så ekle de er blitt.

Disse typene derimot, de merker godt hvor mye bedre selvtilliten deres er, humøret er bedre.. og ja, de får (desverre) også mer oppmerksomhet enn tidligere, fra andre enn kjæresten deres (noe som også er naturlig, da kjæresten deres gir de mindre og mindre oppmerksomhet, siden de er gradvis blitt så mye styggere).

Selvfølgelig ikke satt på spissen ;)

Folk forelsker seg i personene, ikke utseendet, håper jeg.. Om personen da er feit/kosebamse, vil det da være så negativt om personen begynner å slanke seg litt, kommer i litt bedre form.. er han da mindre sexy? I think not.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sier at muskler er sexy, så er det ikke bodybuildere jeg ser for meg. Hvorfor må alle enten ha bodybuilderkropp eller være feite? Ser dere ikke at det finnes en mellomting.. Eller, flere mellomting.

Gjennganger på KG, man er kun enten - eller. Ikke noe som heter en mellomting eller den gyldne middelvei. Gjelder for så vidt ikke bare kropp og utseende, men alt :sukk:

Men personlig liker jeg alt untatt ytterpunktene. Dvs at store bolemenn og menn med en BMI som man lett ser er godt over 30 ikke er de jeg snur meg etter på gaten av de rette grunnene. Gi meg en mann som er velltrent, slank, spinkel, slapp....osv osv osv... Liker dem alle jeg :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feite jenter tenner på feite gutter. Normale jenter tenner på normale gutter. Muskulære jenter tenner på muskulære gutter. Og visa verca

Jeg er mer enn formfull og min mann er tynn for øyeblikket. Jeg har nemlig planer om å få tilbake både kjærleikshåndtakene og pubmuskelen :gjeiper:

Kan noen for øvrig poste et bilde av det de mener med "kosebamse" ?

Egen facebookgruppe: Godt verktøy skal stå under tak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at den kun har 3 medlemmer :fnise:

Måtte melde meg inn nå og vise min støtte til de "lekkerbisknene"... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror generelt jeg syns at menn som stiller opp på bilder i bar overkropp og med jeansen delvis oppkneppet, er turnoff.

oppkneppet? enig at bilde er dårlig, men tenkte mer på kroppen jeg da....james franco er ikke mye feil ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det kun snakk om kosebamser vs. muskelbunter? Jeg for min del synes skiløpere er de mest tiltrekkende, da de er muskuløse uten at det vises for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunne muskler er pent, kropper som er naturlig trent og friske, det er turn on! Et skikkelig mannfolk som er opptatt av helsen, som tar seg en joggetur i skogen og trener et par ganger i uka for å holde seg sunn og frisk :D Det er freesht!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Alt for mye muskler er turn off, akkurat som at alt for mye fett er turn off. Jeg liker ikke det helt ekstreme i noen retninger. Men det er ikke noe galt i å være veltrent.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke muskler er feminint, men når man bruker timesvis på treningsstudio for å "forbedre" kroppen sin, så er man vel forfengelig?

Er man automatisk forfengelig dersom man trener?

Fra ordboka: forfengelig: opptatt av sitt utseende; pyntesyk

Og en som trener trenger da ikke være opptatt av utseendet i det hele tatt. Både jeg og kjæresten trener regelmessig, og hovedmotivasjonen er bedre helse og en lettere hverdag. At man også blir seende bra ut er jo en hyggelig bivirkning, men de dagene jeg må motivere meg selv for å trene er det tanken på å slippe smerter og dyre behandlinger som sparker meg av gårde.

Når du sier forfengelig tenker jeg en som kun trener med tanke på utseende, og som står og løfter de vektene med størst volum og er forelsket i sitt eget speilbilde, og synes det høres rart ut å sette alle som setter foten på ett treningsstudio i samme bås.

Og hva mener dere når dere sier "timesvis"? Jeg trener 1-2 timer av gangen, 3-5 ganger i uka, og opplever at noen synes det er mye. Men dette er jo ikke mye tid av livet å bruke på fysisk aktivitet, og det er jo bare litt mer enn man trenger for å holde helsa på ett minimum. Og sammenlignet med at snittet ser på tv 3 timer daglig føler jeg ikke akkurat at det er en ektrem hobby heller.

Endret av Rayanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Er man automatisk forfengelig dersom man trener? Fra ordboka: forfengelig: opptatt av sitt utseende; pyntesyk

Nå er det ikke enten det ene eller det andre. Man er ikke forfengelig fordi man trener, men dersom det går over til at man bruker time etter time hver dag hvor man skal forbedre hver lille minste muskel og man er litt for opptatt av sin egen kropp, ja da er man forfengelig.

Om man syns det er greit å ta seg en løpetur eller trene på et treningstudio for å holde seg i form, så er det en helt annen sak.

Ikke sant?

Du ser forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser forskjellen?

Jeg gjør det, grunnen til at jeg stilte spørsmålet var at en del andre åpenbart sliter med denne nyansen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...