Gå til innhold

Er det flere enn meg som synes muskler er turnoff?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mynona83

Jeg tror jeg foretrekker "kosebamse" framfor "kroppsbygger". Tror faktisk aldri jeg kunne blitt forelska i en solariumsbrun mann med ekstremt veltrent kropp. Syns ikke det er fint av en eller annen grunn, ser bare hardt ut. Men menn som ser ut som de er normalt aktive og som ser ut som de har et ok kosthold uten for mye øl og potetgull og pizza, det er vel det aller beste :)

Poenget mitt igjen. Det finnes flust av menn som har muskler, som hverken er kroppsbyggere eller solariumsbrune. Folk ser ikke at det finnes en mellomting, og kobler autmatisk muskler til solariumsbrune, forfengelige idioter som bor på treningssenteret.

Min far f.eks har sixpack, brystmuskler og kraftige armer, men har aldri i satt sin fot i noe treningssenter, og han hater sol, så han er heller ikke solariumsbrun. Min ex hadde muskuløs kropp, litt definert, men ikke stor, han trente 3 ganger i uken og passet på hva han fikk i seg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette er ikke kosebamser i mine øyne nei, men normalt bygd fine slanke menn :)

Kosebamsete i mine øyne: klikk!

Ikke superfan av hverken kosebamser eller muskelmenn.

Vel, han du linker til syns jeg er på grensa til tykk. Kan vel også være en stor kosebamse? :) hehe...

Han ene jeg har på bildet har jo "pupper" og ser ut som han har litt mage, så jeg definerer nok en kosebamse som en med litt ekstra fett, en som ikke er så veldig trent ser jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette er ikke kosebamser i mine øyne nei, men normalt bygd fine slanke menn :)

Kosebamsete i mine øyne: klikk!

Ikke superfan av hverken kosebamser eller muskelmenn.

:rodmer::rodmer:

han er en deilig kosebamse!!!! deiligere finner man ikke i mine øyne! :rodmer::rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oh yeah

Vel, han du linker til syns jeg er på grensa til tykk. Kan vel også være en stor kosebamse? :) hehe...

Han ene jeg har på bildet har jo "pupper" og ser ut som han har litt mage, så jeg definerer nok en kosebamse som en med litt ekstra fett, en som ikke er så veldig trent ser jeg nå.

Ja han er på grensa til tykk, det er det jeg tenker når jeg hører noen omtale en mann som kosebamse.

Mannepupper er fysjom, men han helt til høyre på bildet ditt der var jo bare deilig. RawR.

(Jeg trenger en mann :frustrert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye for min smak.

Litt som om en dame skulle klage på at en mann har for mye penger...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må feite mennesker kalle andre feite mennesker for kosebamser? Det er ikke kosete, og det er ikke bamsete. Det er fett, det er usunt, og det er farlig.

SELVFØLGELIG er muskler bedre. Det viser at man tar vare på seg selv.

Men fint at alle latsabbene liker hverandre...

FAIL. Jeg slank jente har en kosebamse til mann.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Og jeg er overvektig, men har en tynn mann.

Vi har nok valgt feil vi to. Det er nemlig bare feite mennesker som finner sammen med feite, mens de normale, slanke og veltrente mennesker finner andre som seg seg :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn er deilige! :strix:

Enkelte ja, men selvopptatte, veltrente gutter som ser seg mer i speilet enn hva jeg gjør er bare KVALMT! *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nok valgt feil vi to. Det er nemlig bare feite mennesker som finner sammen med feite, mens de normale, slanke og veltrente mennesker finner andre som seg seg :jepp:

Er nok enig at det er feil jeg også. Selv er jeg en slank og veltrent mann, kjæresten min er litt overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hvordan noen kan synes vom er fint, men meg om det. Muskler er mandig, det er ikke fett.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare fordi dere har dårlig smak.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hvordan noen kan synes vom er fint, men meg om det. Muskler er mandig, det er ikke fett.

Smaken er jo som baken, men jeg er nok enig i at mange kvinner ville blitt glad for å få en veltrent mann. Selv hadde jeg en normal kropp med en liten mage før, nå når jeg har blitt veldig veltrent så har kjæresten begynt å digge det, og hun vil absolutt ikke at jeg skal legge på meg igjen. Det har hun sagt rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Jeg synes det er så teit med folk som sier at de med muskler og 6pac bare er pusekatter, forfengelig og femi. Hva er det som er så femi med muskler og 6pac da? Det er jo mandig. Man er ikke forfengelig bare fordi man vil trene og se bra ut ;) Heller en mann med muskler enn en mann med ølmage.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...