Gjest Consensio Skrevet 27. februar 2011 #21 Del Skrevet 27. februar 2011 Kosebamse betyr ikke alltid det samme som feit og lat Man kan ta vare på sin egen kropp selv om man ikke har muskler 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. februar 2011 #22 Del Skrevet 27. februar 2011 Det er turn off for meg ja. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2011 #23 Del Skrevet 27. februar 2011 Ja; Link Disse to til høyre er i mine øyne litt "kosebamsete". Mer enn f.eks han helt til høyre, hadde han vært enda litt større (+ mer fett på kroppen) så vil jeg vel kalle en litt blubb, men en kosebamse defineres vel forskjellig fra person til person. Er heller ikke fan av for mye muskler. Heller litt fett og mage, enn masse muskler. Jeg synes at alle utenom han helt til høyre er veldig tynne. Han helt til høyre er i begynnelsesfasen av "bamse", og er ikke nærme til å være blubb. Men det er bare mitt synspunkt, selvfølgelig. Jeg har bodd en del i både storbyer og små steder, innland og utland. Og min erfaring er at de som bor på små steder er mye mer opptatt av muskler, enn dem som bor i storbyer. Jeg bor i Stavanger nå, og får sjokk hver gang jeg skal besøke besteforeldrene mine, som bor på en plass med ca 3000 folk, fordi det er utrolig mange veltrente menn der! Men, det er kanskje bare tilfeldig? Kjæresten min sier at det bare er fordi de ikke har noe bedre å gjøre på slike små steder, mens i byer er det alternativer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #24 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvorfor må feite mennesker kalle andre feite mennesker for kosebamser? Det er ikke kosete, og det er ikke bamsete. Det er fett, det er usunt, og det er farlig. SELVFØLGELIG er muskler bedre. Det viser at man tar vare på seg selv. Men fint at alle latsabbene liker hverandre... Og lufthoder tiltrekkes av lufthoder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oh yeah Skrevet 27. februar 2011 #25 Del Skrevet 27. februar 2011 Ja; Link Disse to til høyre er i mine øyne litt "kosebamsete". Mer enn f.eks han helt til høyre, hadde han vært enda litt større (+ mer fett på kroppen) så vil jeg vel kalle en litt blubb, men en kosebamse defineres vel forskjellig fra person til person. Er heller ikke fan av for mye muskler. Heller litt fett og mage, enn masse muskler. Oi, dette er ikke kosebamser i mine øyne nei, men normalt bygd fine slanke menn Kosebamsete i mine øyne: klikk! Ikke superfan av hverken kosebamser eller muskelmenn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 27. februar 2011 #26 Del Skrevet 27. februar 2011 Muskelgutter = turn on!!! Syns det er flott med menn som liker å ta vare på kroppen sin, og er aktive osv. Ingenting er finere enn en muskuløs kropp. http://www.google.no/imgres?imgurl=http://images1.makefive.com/images/sports/strength/best-ufc-fighter/georges-st-pierre-7.jpg&imgrefurl=http://www.makefive.com/categories/sports/strength/best-ufc-fighter/georges-st-pierre&usg=__22I1QQ2x55vG0U7t8P1zqRgJPQU=&h=300&w=230&sz=21&hl=no&start=0&sig2=1IudFrpzanVaWhooT8ODnw&zoom=1&tbnid=gn8qU82ZKRZNoM:&tbnh=155&tbnw=118&ei=mTRqTYraNYLysgachdnyDA&prev=/images%3Fq%3Dgeorg%2Bst%2Bpierre%26um%3D1%26hl%3Dno%26biw%3D1280%26bih%3D620%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=1055&vpy=65&dur=835&hovh=240&hovw=184&tx=147&ty=131&oei=mTRqTYraNYLysgachdnyDA&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:6,s:0 Helt enig! Jeg liker gutter som trener og som tar vare på kroppen sin. Det er vktig for meg siden jeg trener en del selv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2011 #27 Del Skrevet 27. februar 2011 Fail! Jeg er over gjennomsnittet veltrent og tenner på normale- og lubne jenter, såkalte "fitnessdamer" gjør det ikke for meg. :rodmer: Jeg har et par kg for mye og jeg blir våt nesten meden gang jeg ser veltrente gutter. Fine øyne og store overarmer... *SMELTE* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
per78 Skrevet 27. februar 2011 #28 Del Skrevet 27. februar 2011 Hva tenker dere kvinner om en slik kropp som dette? Er Hugh Jackman sexy? http://moviestarbody.com/wp-content/uploads/2011/02/hugh_jackman300.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calexica Skrevet 27. februar 2011 #29 Del Skrevet 27. februar 2011 Så det er ikke bare meg altså. Når jeg er på trening og er på tredemølla, så observerer jeg de svære gutta nede i frivektsavdelingen, der de står og blåser seg opp. Enorme overarmer med blodårer i klaser nedover. Ikke pent i det hele tatt, jeg hadde aldri tent på noe sånt. Da vil jeg heller ha en liten tykkas. Men en sunn kropp er jo fint så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 27. februar 2011 #30 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Muskler er digg! Skikkelig turn-on å se en mann med muskler i bar overkropp!! Lubben/kosebamse/blubb eller hva man vil kalle det er ikke deilig å se på eller ta på objektivt sett, men hvis man er glad i mannen endres jo synet, da synes man jo hele mannen er deilig. Jack Black (som det er linket til) er feit i mine øyne, Hugh Jackmann er deilig, og de 4 på det første bildet så helt normale ut. Endret 27. februar 2011 av Mynona83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2011 #31 Del Skrevet 27. februar 2011 Så det er ikke bare meg altså. Når jeg er på trening og er på tredemølla, så observerer jeg de svære gutta nede i frivektsavdelingen, der de står og blåser seg opp. Enorme overarmer med blodårer i klaser nedover. Ikke pent i det hele tatt, jeg hadde aldri tent på noe sånt. Da vil jeg heller ha en liten tykkas. Men en sunn kropp er jo fint så klart. EEEEEEENIG! Hater slike klysegutter. De ser seg i speilet mer enn oss jenter liksom. ÆSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 27. februar 2011 #32 Del Skrevet 27. februar 2011 Så det er ikke bare meg altså. Når jeg er på trening og er på tredemølla, så observerer jeg de svære gutta nede i frivektsavdelingen, der de står og blåser seg opp. Enorme overarmer med blodårer i klaser nedover. Ikke pent i det hele tatt, jeg hadde aldri tent på noe sånt. Da vil jeg heller ha en liten tykkas. Men en sunn kropp er jo fint så klart. Når jeg sier at muskler er sexy, så er det ikke bodybuildere jeg ser for meg. Hvorfor må alle enten ha bodybuilderkropp eller være feite? Ser dere ikke at det finnes en mellomting.. Eller, flere mellomting. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
per78 Skrevet 27. februar 2011 #33 Del Skrevet 27. februar 2011 Hva med en veltrent mann som er intelligent, romantisk, sjarmerende, har sosiale antenner, er hyggelig, og er rett og slett en allright fyr? Ville dere sagt nei til han, selv om han trener og er sunn? Er ikke alle trente gutter som bare tenker på seg selv. Da har dere blitt kjent med altfor få. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oh yeah Skrevet 27. februar 2011 #34 Del Skrevet 27. februar 2011 Hva tenker dere kvinner om en slik kropp som dette? Er Hugh Jackman sexy? http://moviestarbody.com/wp-content/uploads/2011/02/hugh_jackman300.jpg Tjaaa... Han er vel ikke av de verste når det kommer til muskelmenn. Ikke typisk kroppsbyggerkropp. Jeg synes ikke HAN er veldig sexy, men den kroppen hadde ikke stoppet meg heller om jeg falt for fyren. Da hadde jeg sikkert syntes den var dødsdeilig Men all erfaring så langt tilsier at jeg faller for slanke menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. februar 2011 #35 Del Skrevet 27. februar 2011 Hva med en veltrent mann som er intelligent, romantisk, sjarmerende, har sosiale antenner, er hyggelig, og er rett og slett en allright fyr? Ville dere sagt nei til han, selv om han trener og er sunn? Er ikke alle trente gutter som bare tenker på seg selv. Da har dere blitt kjent med altfor få. Nei, men jeg velger ikke en person fordi han trener eller ikke. Jeg velger en person fordi det er så mye mer som teller enn kroppen. Og hvorvidt han er flott eller ikke kommer av seg selv som regel hvis personligheten er flott. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 27. februar 2011 #36 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg tror jeg foretrekker "kosebamse" framfor "kroppsbygger". Tror faktisk aldri jeg kunne blitt forelska i en solariumsbrun mann med ekstremt veltrent kropp. Syns ikke det er fint av en eller annen grunn, ser bare hardt ut. Men menn som ser ut som de er normalt aktive og som ser ut som de har et ok kosthold uten for mye øl og potetgull og pizza, det er vel det aller beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2011 #37 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Hva synes dere om han her? http://hotmusclehunks.net/SMM_Pics/003_201011Nov/Hot-Sexy-Male-Bodybuilders-Gallery-27-T01.jpg Img-tags er endret. Helen, mod. Endret 28. februar 2011 av Helen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oh yeah Skrevet 27. februar 2011 #38 Del Skrevet 27. februar 2011 Jack Black (som det er linket til) er feit i mine øyne, Hugh Jackmann er deilig, og de 4 på det første bildet så helt normale ut. Jeg synes Jack Black er sjarmerende, men kroppen er ikke sexy nei, jeg ville nok og foretrukket Hugh Jackman. Men min stemme går til de fire første gutta Hva synes dere om han her? Too much. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 27. februar 2011 #39 Del Skrevet 27. februar 2011 Hva synes dere om han her? Liker ikke. På grensen til litt ekkel (nei, jeg tuller ikke og er ikke ironisk). Blir for mye muskler og sener. Han har ikke en utstråling som tiltrekker meg i det hele tatt. Men skjønner at mange sikkert syns han er rådeilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2011 #40 Del Skrevet 27. februar 2011 Hva synes dere om han her? ÆSJ! Han var stygg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå