Gå til innhold

Er det flere enn meg som synes muskler er turnoff?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veltrente gutter = Turnoff

Kosebamser = TurnON

Hva mener dere? Veltrente gutter er så forfengelige og ekle! :\

Eg gifter meg snart med ein kosebamse, liker mye bedre myke men. Små tjukke <3

litt som mannen til celine dion :P

Men liker ikkje morbidly obese, skal ikkje være helt stranda hval.

Da tenker eg på 160 + kilo med ereksjonsproblemer og alle andre sjukdomar som kommer av alvorlig overvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle veltrente er så forfengelige da, må si jeg liker muskler best, eller.. menn som er slanke med litt muskler er fint.Jeg kan faktisk helle litt mot å like tynne menn også. Bodybuildere og sånn blir litt voldsomt for min del.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må faktisk si meg delvis enig. Nå skal jeg ikke skjære alle over én kam, men de fleste muskelgutter jeg har møtt, er gutter jeg aldri hadde orka å være i forhold med. Fryktelig selvopptatte og forfengelige, og ute etter komplimenter hele tiden; både bevisst og ubevisst. Jeg har alltid tenkt at de må finne seg jenter som er like opptatt av kroppens utseende som dem selv. De guttene jeg kjenner som ikke er full av buler, har beina plantet godt på jorda og viser mange flere gode kvaliteter enn bulegutta. Nå kan selvfølgelig alt dette være tilfeldigheter, men sånn er altså min oppfatning etter alle disse årene.

Edit: Nå vet jeg ikke hva du mener med "kosebamse", men det er forskjell på bælfeit, lubben og normal. Min samboer havner under normal. Han trener og er sterk i kroppen, men har ingen muskler som tyter ut noe sted. Etter mitt syn har han omtrent den pefekte kroppen.

Endret av Bomullstrusa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes gutter som er trent fordi de rører seg og er i mye aktivitet, det være seg at de driver med organisert idrett, klatring eller bare er glad i å gå tur.

Det synes jeg er langt mer attraktivt enn både dem som pumper og dem som er lubne. Man er ikke nødvendigvis forfengeligheten selv, bare fordi man er trent.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naturlige kropper uten tegn på sofasitting eller 187652timer i gymmet = turnON

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feite jenter tenner på feite gutter. Normale jenter tenner på normale gutter. Muskulære jenter tenner på muskulære gutter. Og visa verca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på det da, ikke alle veltrente menn er forfengelige og ekle. Mange av de ja, og tenner man ikke på dem så gjør man ikke det. Smaken er som baken :gjeiper: Men som svar på spm ditt, jeg synes veltrente menn er digg å se på, og fantasere om. Men kosebamser får jeg ikke helt de samme "vibbene" for.

Hva tenker du om de i mellom da? De naturlig slanke uten masse bulende muskler? Kjæresten min er av dem og han er veldig, veldig turnON :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feite jenter tenner på feite gutter. Normale jenter tenner på normale gutter. Muskulære jenter tenner på muskulære gutter. Og visa verca

Nei. Har du aldri hørt opposites attract? ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super-veltrente som nesten bor på treningssenteret og måler omkretsen på overarmene minst en gang i uka, kunne jeg ikke ha vært sammen med.

Jeg liker veldig godt litt kosemage, sixpack kan være greit nok å se på på bilder, men jeg synes egentlig ikke at det er så kjempepent. Liker litt mage, jeg.

Samtidig kan han godt ha litt sterke armer og ben, trenger ikke være helt slappfisk heller.

Men, jeg faller for helt andre ting enn utseendet og kropp først og fremst, så det blir slik at den perfekte kroppen eies av den jeg er glad i :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fail!

Jeg er over gjennomsnittet veltrent og tenner på normale- og lubne jenter, såkalte "fitnessdamer" gjør det ikke for meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen for øvrig poste et bilde av det de mener med "kosebamse" ?

Ja; Link

Disse to til høyre er i mine øyne litt "kosebamsete". Mer enn f.eks han helt til høyre, hadde han vært enda litt større (+ mer fett på kroppen) så vil jeg vel kalle en litt blubb, men en kosebamse defineres vel forskjellig fra person til person.

Er heller ikke fan av for mye muskler. Heller litt fett og mage, enn masse muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor må feite mennesker kalle andre feite mennesker for kosebamser? Det er ikke kosete, og det er ikke bamsete. Det er fett, det er usunt, og det er farlig.

SELVFØLGELIG er muskler bedre. Det viser at man tar vare på seg selv.

Men fint at alle latsabbene liker hverandre...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...