Gjest tussi1 Skrevet 26. februar 2011 #1 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har vært sammen med en flott gutt i over 3 år. Vi har det bra sammen. Men jeg klarer ikke si "jeg elsker deg" til han. Her er han "den perfekte gutten", og jeg klarer ikke si "jeg eleker deg". Hva skjer med det?? Er han ikke den rette? Burde jeg ikke kunne klare å si det bye now??...Utrolig gla i han. ...Vet ikke hva som er galt. Blir så frustrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest b Skrevet 26. februar 2011 #2 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det bare at du ikke klarer si det til ham? Tenker du for deg selv at du elsker ham? Har han sagt det til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #3 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det bare at du ikke klarer si det til ham? Tenker du for deg selv at du elsker ham? Har han sagt det til deg? Kan tenke det til tider, men klarer aldri si det. Ja, han har sakt det til meg, sier "love you 2" tilbake fordi det kan bety begge deler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Del Skrevet 27. februar 2011 Min tanke er at du innerst inne ikke har de rette følelsene for ham. Som du selv sier; "Utrolig gla i han.". Altså glad, men kanskje ikke elsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidi Skrevet 27. februar 2011 #5 Del Skrevet 27. februar 2011 Min tanke er at du innerst inne ikke har de rette følelsene for ham. Som du selv sier; "Utrolig gla i han.". Altså glad, men kanskje ikke elsker. Jeg har opplevd følelsen av å elske en mann som jeg ikke kunne elske av sosiale grunner. Jeg fikk meg ikke til å si at jeg bryr meg om ham selv om jeg gjør/ gjorde. Noen sier at man er er glad i hele tiden mens det ikke faller like naturlig for andre. Det er ikke alltid, tror jeg, at det at man faktisk sier at "Man er glad i" er det eneste beviset for at man faktisk er glad i noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå