KaDust Skrevet 27. februar 2011 #21 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg har noen på face som jeg har hatt sex med, men siden jeg ikke har opplyst hele facebook eller alle vennene mine om at jeg og de personene har hatt sex, ser jeg ikke noe problem i å ha dem der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 27. februar 2011 #22 Del Skrevet 27. februar 2011 Skal man da samtidig unngå steder hvor man kan tenkes å møte en man har hatt sex med? For det er da vel værre enn om man ser en status i blandt hvor det står "Heia Northug!"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 #23 Del Skrevet 27. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. februar 2011 #24 Del Skrevet 27. februar 2011 Skal man da samtidig unngå steder hvor man kan tenkes å møte en man har hatt sex med? For det er da vel værre enn om man ser en status i blandt hvor det står "Heia Northug!"? Nei, men jeg ser ingen grunn til å oppsøke de man har hatt seg med, men det er meg da. Man må jo gjerne gjøre narr av oss som ikke ser vitsen med å være venner med dem man har hatt seg med tidligere, det er helt greit det, jeg har ihvertfall ikke noe behov for at andre skal forstå utenom kjæresten min. Bare husk på det at vi har ulike grenser og ulike følelser, og det er ikke nødvendigvis feil eller uriktig bare fordi du ikke klarer å forstå. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #25 Del Skrevet 27. februar 2011 Dette er jo snakk om folk hun har hatt sex med mens de hadde "pause"? Da syns jeg de skal slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 27. februar 2011 #26 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg sletter jevnlig folk jeg ikke har kontakt med fra Facebook, og kortvarige seksuelle forhold vil vel falle under dem? Ser ikke noe poeng i å ha folk på Facebook som man ikke omgås. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 27. februar 2011 #27 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg sletter også folk på face hele tiden. Kommer jeg over en person som jeg ikke har kontakt med, eller ikke har noen interesse av å få oppdateringer om, sletter jeg ham/henne. Dette kan selvfølgelig være alt fra tidligere sexpartnere til perifere bekjente. Poenget mitt er at jeg ikke sletter noen utelukkende fordi vi har hatt sex. Jeg hadde en ONS med en god kompis for en stund siden, og jeg har absolutt ikke tenkt til å slette ham fra facebook bare av den grunn. Vil jo gjerne ha gutten i livet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 27. februar 2011 #28 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg sletter også folk på face hele tiden. Kommer jeg over en person som jeg ikke har kontakt med, eller ikke har noen interesse av å få oppdateringer om, sletter jeg ham/henne. Dette kan selvfølgelig være alt fra tidligere sexpartnere til perifere bekjente. Poenget mitt er at jeg ikke sletter noen utelukkende fordi vi har hatt sex. Jeg hadde en ONS med en god kompis for en stund siden, og jeg har absolutt ikke tenkt til å slette ham fra facebook bare av den grunn. Vil jo gjerne ha gutten i livet mitt! Den er jeg med på! Tviler strekt på at det ville føltes naturlig å slette kjæresten min hvis det skulle bli slutt mellom oss også (bank i bordet!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princess89 Skrevet 27. februar 2011 #29 Del Skrevet 27. februar 2011 Nei, det ser jeg ingen grunn til. Var slutt mellom meg og sambo for et par måneder siden. Jeg hadde det gøy med andre menn jeg også. Jeg var jo singel.. Jeg er fremdeles venner med de vedkommede på facebook. Treffes av og til gjør vi også. (som venner, for dere som må ha det inn med t-skje) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest STBA Skrevet 27. februar 2011 #30 Del Skrevet 27. februar 2011 En jeg drev på med en liten periode, slettet meg fra facebook. Jeg kan ikke si for sikkert hvorfor, men jeg har en mistanke om at det er fordi han fant ut at jeg hadde pult kompisen hans (han slettet meg noen dager etter dette). Vi hadde ikke hatt konatakt på flere uker, fordi han ikke responderte på mine meldinger om å treffes. Jeg tolket han som ferdig med meg, og gikk videre. At jeg endte opp med kompisen hans var mer eller mindre tilfeldig, og jeg har hatt en greie med han før. Jeg synes ikke det var noe særlig å bli slettet, det var rett og slett en veldig ubehagelig følelse og man sitter igjen som et spørsmålstegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alltidusikker Skrevet 27. februar 2011 #31 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Jeg syns det er helt fantastisk! La oss beholde alle venner vi har fått i tiden som singel; det være seg "venner" en har fått fra Sukker/Match/Møteplassen, "venner" vi har pult en natt eller to, "venner" vi har lengre seksuelle forhold til (fuck friends) og "venner" vi har flørtet med...og ja, selvsagt alle eks-kjærestene. La oss holde alle muligheter åpne, selv i et forhold.. Endret 27. februar 2011 av alltidusikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mira, 35 Skrevet 27. februar 2011 #32 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg traff en herlig mann helt tilfeldigvis på bar en vanlig onsdag etter jobb, og han tok kontakt i Facebook. :-) Men...det har gått nesten 2 uker nå, og har ikke hørt noe mer. Pussig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #33 Del Skrevet 27. februar 2011 Kommer jo helt ann på om de kun har vært pulevenner, eller om dere også er venner i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alltidusikker Skrevet 27. februar 2011 #34 Del Skrevet 27. februar 2011 Kommer jo helt ann på om de kun har vært pulevenner, eller om dere også er venner i dag. Og viss de har vært pulevenner men den dag i dag KUN er venner så er det greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 27. februar 2011 #35 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg hadde ikke slettet noen fra facebook bare fordi jeg har hatt sex med dem. Noen av mine aller beste venner har jeg hatt et forhold til en gang i tiden, men det har gått over i kjempe gode vennskap i stedenfor. Ellers har jeg jevnlig oppryddning på vennelista, da blir noen ons slettet, men ikke pga at jeg har hatt sex med dem, de blir slettet av den grunn at jeg ikke snakker noe med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mira, 35 Skrevet 27. februar 2011 #36 Del Skrevet 27. februar 2011 Kommer jo helt ann på om de kun har vært pulevenner, eller om dere også er venner i dag. Vi kysset litt på byen, men aldri noe mer! Vi prates mest og ble litt kjent. Han tok kontakt etter noen dager i Facebook, en seriøs og voksen mann, altså ;-) "Pulevenn" er ikke i mitt vokabular...har hatt elskere ja, men nå er tiden inne for noe langvarig og seriøst. :-) Men har han tatt kontakt? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #37 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg har ikke noe behov for å legge til ONS gutter på FB min, bare fordi vi har hatt sex. Vi har hatt sex, ok - ferdig med det. Vil helst slippe å se trynet demmes på FB wallen min hver eneste dag for å si det sånn.. Har gutter på FB som jeg har hatt sex med, men jeg har ingen kontakt med de, men jeg hadde. Men jeg skal snart ta en opprydding der, hva er vitsen med å ha 300 venner der som man ikke har kontakt med? bare fordi de er nyskjerrige, eller fordi jeg er nyskjerrig på de? Syns det blir litt sånn barnselig (?) å ha så mange der, så lenge man ikke har kontakt med dem. Husker på Nettby en periode: jeg godtok alle gutter som la meg til, og jeg la til gutter jeg syns var søte. Heldigvis har jeg vokst nå, og derfor har jeg ikke behov for å ha folk jeg ikke har KONTAKT med på FB, og nå har jeg vel 100 stk på FB jeg ikke har kontakt med som skal fjernes.. vil ikke at de skal se mine personlige/private bilder.. Syns folk skal huske på at om du legger ut bilde av noen venner, og du har 10000 venner på FB, tenk om venna dine ikke vil at så mange skal se det bilde da? Nei FB er faktisk noe barnselige greier spør du meg, og all virus driten man kan få der i fra om man trykker inn på forskjellige linker osv. Har aldri fått det selv, men ser mange på vennelista mi som trykker på en link med ei naken kjerring, og da får virus, og da blir siden/wallen spamma.. fuckings irriterende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #38 Del Skrevet 28. februar 2011 Nei, jeg synes ikke det. Jeg er uansett litt kritisk til hvem jeg legger til, og har bare to tidligere sexpartnere på lista i tillegg til samboeren min. Og de to er det mange år siden jeg hadde sex med, det var bare én gang pr stk og ikke noe i nærheten av forhold eller ønske om forhold en gang. Han ene har jeg av og til kontakt med gjennom felles venner, og vi har en god tone (samboeren min har også møtt ham). Han andre er det flere år siden jeg har sett, men han er en interessant person og vi kjente hverandre som venner et års tid, så jeg synes det er naturlig å ha ham på lista. Folk jeg ikke har (hatt) noe kontakt med, eller de jeg har hatt et litt lengre og småtrøblete forhold til, har jeg ikke på lista (litt for deres del også), men kunne vel hatt en ekskjæreste der også om jeg følte det var "trygt". Om kjæresten hadde vært veldig usikker hadde jeg kanskje latt være å legge dem til, samtidig synes jeg ikke noe om å gi etter altfor mye for sjalusi heller. Har ikke spurt om han har noen ekser på lista, foretrekker å ikke vite, fordi min erfaring er at jeg bare plager meg selv ved å spørre og grave. Er uansett trygg på at de er tilbakelagte kapitler, forholdene ble avsluttet lenge før vi ble sammen. Skulle noen av oss bekymret oss måtte det nok heller vært om folk vi treffer NÅ, teoretisk sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå