Gå til innhold

vise seg naken for typen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg har store problemer med å vise meg naken foran typen min, faktisk har jeg ikke gjort det enda. bortsett fra når vi har sex da, men da er det under dyna med lyset av.. jeg har store komplekser for kroppen min og i hodet mitt tenker jeg at han kanskje aldri vil tenne på meg mer eller slutte å elske meg dersom han ser feks den ekle magen min.. han ønsker naturlig nok å se meg naken og forstår ikke hvorfor det er så vanskelig for meg, og han skjønner heller ikke hvorfor jeg låser døra når jeg dusjer.. jeg ønsker ikke å være slik men jeg klarer som sagt ikke å slappe av å vise meg frem.. er det noen som har det slikt som meg eller er det kun jeg som er slik? noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært i slik i evt. tidligere forhold også eller er det noe som har endret seg som gjør at du føler det ubehagelig å kle av deg foran typen din?

Om dere nylig er blitt kjærester, kan det kanskje endre seg når du blir mer trygg på ham? :)

Føler du dette også i garderobesituasjon der det bare er damer, foran f.eks lege osv, eller er det kun når det gjelder kjæresten?

Det må jo bli litt hemmende for deg/dere i lengden, tenker jeg, både om dere skal på stranda/basseng og også seksuelt, så ønsker deg lykke til :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har store problemer med å vise meg naken foran typen min, faktisk har jeg ikke gjort det enda. bortsett fra når vi har sex da, men da er det under dyna med lyset av.. jeg har store komplekser for kroppen min og i hodet mitt tenker jeg at han kanskje aldri vil tenne på meg mer eller slutte å elske meg dersom han ser feks den ekle magen min.. han ønsker naturlig nok å se meg naken og forstår ikke hvorfor det er så vanskelig for meg, og han skjønner heller ikke hvorfor jeg låser døra når jeg dusjer.. jeg ønsker ikke å være slik men jeg klarer som sagt ikke å slappe av å vise meg frem.. er det noen som har det slikt som meg eller er det kun jeg som er slik? noen råd?

Du har krav på selv å sette grenser for hans "tilgang til" din kropp, hvilket bl.a. betyr at han har ingen rett til å se deg naken dersom du føler dette ubehagelig. Dette må han finne seg i. Dersom han misliker dette, er det hans problem og ikke ditt. Kanskje det er han og ikke du som trenger hjelp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt sånn jeg også, kanskje du kan begynne å trene litt for å føle deg mer vel? Litt sexy undertøy er alltid en slager, hva med et korsett så skjuler du magen litt? Mye rart man kan ta på seg for å skjule diverse skavanker :) Ps: du er ikke alene om å føle det slik, men trøst deg med at det blir som regel bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...