elvital Skrevet 26. februar 2011 #1 Del Skrevet 26. februar 2011 Tittelen sier vel sitt Hvor ofte møtes dere/er dere med hverandre? Hvor lenge har dere vært sammen? Hvor langt unna hverandre bor dere? (er det greit med kollektivtrafikk/må kjøre-har begge bil?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Del Skrevet 26. februar 2011 Vi bor sammen, og møtes derfor hver dag. Han er ute kanskje 1-2 kvelder i uka, og jobber to kvelder i uka. Jeg er på skolen nesten hver hverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallavallavine Skrevet 26. februar 2011 #3 Del Skrevet 26. februar 2011 Prøver å sees hver dag :-) Han bor 4 mil unna, men jeg går på vgs nesten der han bor. Noen ganger blir det kun en time vi sees, mens andre ganger så overnatter vi hos hverandre i flere dager Vi har vært sammen i ca 7 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Del Skrevet 27. februar 2011 Vi er med hverandre 2 ganger i uken vanligvis. Har vært sammen i 2 år. Bor ca 30 min gange fra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrinepus Skrevet 28. februar 2011 #5 Del Skrevet 28. februar 2011 Vært sammen i fire år, bodd sammen i to år. Så jeg ser han jo hver dag. Men i løpet av dagen er vi ikke så mye sammen. Jeg har skole og jobb, han er arbeidsledig, men har så mye prosjekter og venner som trenger hjelp eller annet å finne på, at han fyller dagene ganske greit. Vi spiser middag sammen hver dag, og har som oftest TV-kvelden sammen, det er lissom alltid målet Hadde vi ikke hatt det, kunne vi lett nesten ikke sett hverandre på flere dager. For oss så fungerer det bra. Men da hender det også at vi tar en kinodate eller går ut og spiser eller sånne ting Blir jo også noen fester i ny og ne som vi drar på sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 28. februar 2011 #6 Del Skrevet 28. februar 2011 Vi bor også sammen, men sees ikke like ofte siden han jobber halvparten av tiden på plattform Når han er hjemme sees vi omtrent heletiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 28. februar 2011 #7 Del Skrevet 28. februar 2011 - Et sted mellom annen/tredjehver måned i ca. 1 år til nå. - 1,5 år - Jeg bor i Norge, han bor i England. Alt i alt tar det vel 3 timer fra jeg drar hjemmefra til jeg ser han Så da går det i flybuss og fly (helst uten mellomlanding, noen ganger med.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 28. februar 2011 #8 Del Skrevet 28. februar 2011 Ca 2 ganger i året, men da for en måned eller to. Sammen i ca 2 år. Og bor på hver vårt kontinent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 28. februar 2011 #9 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg ser kjærsten alt fra 1-5 ganger i uka. Stort sett overnatter han. Vi har vært sammen i 1 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #10 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg går nå på samme skole("internatskole") som kjæresten min. (Vi traff hverandre der). Vært sammen i 4mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #11 Del Skrevet 28. februar 2011 Vi har vært sammen i 7 måneder og ser hverander 1-2 dager i uken, ofte med en overnatting. I ferier o.l. blir det selvfølgelig mer, men mens vi begge studerer er det det vi får til nå. Det tar ham 1 time fra han drar hjemmefra til han er hos meg, men vi studerer i byen (Oslo) begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 28. februar 2011 Interessant å høre andres svar Selv møter jeg han som regel 2-3 ganger i uken. Han bor 20min kjøring unna(må ha bil, finnes ikke kollektivt). Vært sammen i 1,5-2mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #13 Del Skrevet 1. mars 2011 Ca 2 ganger i året, men da for en måned eller to. Sammen i ca 2 år. Og bor på hver vårt kontinent. Er du en av de tyrkiadamene, eller gambiadamene? I så fall hadde det vært artig å prate mer med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 1. mars 2011 #14 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg er med han hver eneste dag. Helt siden 1996. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 1. mars 2011 #15 Del Skrevet 1. mars 2011 Er du en av de tyrkiadamene, eller gambiadamene? I så fall hadde det vært artig å prate mer med deg. Han er nok amerikaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2011 #16 Del Skrevet 1. mars 2011 Vi er nok sammen LITT for mye. Det merkes også her... Typen blir fort irritert og provosert av meg og faktisk alle folka på jord. Han har ingen kamerater å ringe til og er arbeidsledig(vanskelig å få jobb) syns litt synd på han og forstår han også. Men det ordner seg så! Vi har vært sammen i 2 år og 3 måneder, bodd sammen i litt over et halvt år. Ser hverandre hver dag og hver natt. Som sagt: Little too much... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå