Gjest TS Skrevet 26. februar 2011 #1 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvis typen din snakker mye med ei jente på fest, tror du automatisk at han liker henne eller bare er hyggelig? Jeg kan også si at hun er 9 år yngre enn han (hun 17 og han 26). Og hva om ei han kjenner fra tidligere studier spør om han kan hjelpe henne med å bære en sofa inn i hennes nye leilighet og han selvfølgelig sier ja? Jeg blir så sjalu Men det er jeg som har et problem, eller hva mener dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 26. februar 2011 #2 Del Skrevet 26. februar 2011 Veldig rotete innlegg. Vil du ha våre erfaringer med våre kjærester, eller vil du at vi skal se på din situasjon og vurdere ut ifra det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zuma Skrevet 26. februar 2011 #3 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvis typen din snakker mye med ei jente på fest, tror du automatisk at han liker henne eller bare er hyggelig? Jeg kan også si at hun er 9 år yngre enn han (hun 17 og han 26). Og hva om ei han kjenner fra tidligere studier spør om han kan hjelpe henne med å bære en sofa inn i hennes nye leilighet og han selvfølgelig sier ja? Jeg blir så sjalu Men det er jeg som har et problem, eller hva mener dere?? Ja hvis det ikke er noe mer enn det at han snakker med henne, og hjelper henne, så er det ikke noe å bekymre seg på. Da må du bli litt sikrere på deg selv og hva dere har sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 26. februar 2011 #4 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvis typen din snakker mye med ei jente på fest, tror du automatisk at han liker henne eller bare er hyggelig? Jeg kan også si at hun er 9 år yngre enn han (hun 17 og han 26). Og hva om ei han kjenner fra tidligere studier spør om han kan hjelpe henne med å bære en sofa inn i hennes nye leilighet og han selvfølgelig sier ja? Jeg blir så sjalu Men det er jeg som har et problem, eller hva mener dere?? Ingenting å være sjalu for. Mannen må jo få snakke med folk og hjelpe folk. Eller hva om han ble sjalu fordi du snakket med en tilfeldig fyr på fest eller hjalp en kamerat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 26. februar 2011 #5 Del Skrevet 26. februar 2011 Se på min situasjon. Vi har det veldig fint og har vært sammen i et par år. Han er veldig snill mot meg og viser at han bryr seg. Men han er utadvendt av natur og syns det er helt greit å snakke med andre jenter på fest, stiller opp hvis noen jenter han kjenner trenger hjelp til noe osv. Og jeg klarer ikke å IKKE bli sjalu Jeg begynner å se på meg selv og tenke at han helt sikkert er fristet av alle disse andre jentene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 26. februar 2011 #6 Del Skrevet 26. februar 2011 Ha litt tiltro til kjæresten din og tenk over at det er DEG han er med, det er DU som er kjæresten hans, det er DEG han har valgt og er glad i. Jobb med å bli glad i deg selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #7 Del Skrevet 26. februar 2011 Her i huset har vi klare regler om at å snakke med det motsatte kjønn er helt forbudt. Hvis kassadama smiler og sier hei til ham, så tar jeg over betaling og slikt, så kan han gå og pakke i poser. Han får ikke lov til å ha kvinnelig tannlege eller lege heller. Å hjelpe andre er selvfølgelig helt uaktuelt, alle vet jo at kvinner bare ber om hjelp fra menn de egentlig har mest lyst til å knulle helseløse. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 26. februar 2011 #8 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvis det er bare det at han snakker med andre jenter og er snill og hjelper til, så har du ingenting å bekymre deg for. Vær glad for at han ikke flørter og gir deg noen konkrete grunner til å være sjalu. Han er utadvendt og sosial av natur sier du jo, prøv å vær glad for at du har en hjelpsom kjæreste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zuma Skrevet 26. februar 2011 #9 Del Skrevet 26. februar 2011 Her i huset har vi klare regler om at å snakke med det motsatte kjønn er helt forbudt. Hvis kassadama smiler og sier hei til ham, så tar jeg over betaling og slikt, så kan han gå og pakke i poser. Han får ikke lov til å ha kvinnelig tannlege eller lege heller. Å hjelpe andre er selvfølgelig helt uaktuelt, alle vet jo at kvinner bare ber om hjelp fra menn de egentlig har mest lyst til å knulle helseløse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 26. februar 2011 #10 Del Skrevet 26. februar 2011 Her i huset har vi klare regler om at å snakke med det motsatte kjønn er helt forbudt. Hvis kassadama smiler og sier hei til ham, så tar jeg over betaling og slikt, så kan han gå og pakke i poser. Han får ikke lov til å ha kvinnelig tannlege eller lege heller. Å hjelpe andre er selvfølgelig helt uaktuelt, alle vet jo at kvinner bare ber om hjelp fra menn de egentlig har mest lyst til å knulle helseløse. Og selvsagt har ikke du mannlig gynekolog, heller, for det er styggedom, og burde vært forbudt ved lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #11 Del Skrevet 26. februar 2011 Og selvsagt har ikke du mannlig gynekolog, heller, for det er styggedom, og burde vært forbudt ved lov! Herregud da, det går jo an å ta sjalusien til TS litt seriøst? Det kan ende skikkelig ille hvis det fortsetter herfra, og det er ikke lett å stoppe hvis man først er i gang med sjalusi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 26. februar 2011 #12 Del Skrevet 26. februar 2011 Herregud da, det går jo an å ta sjalusien til TS litt seriøst? Det kan ende skikkelig ille hvis det fortsetter herfra, og det er ikke lett å stoppe hvis man først er i gang med sjalusi. Har da ikke sagt noe om TS sin sjalusi. Jeg kommenterte en ABs og hennes manns grenser for deres forhold. At mannlige gynekologer er en styggedom, har jeg lest i en annen tråd her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2011 #13 Del Skrevet 26. februar 2011 hadde da ikke hatt noe i mot at kjæresten min hjelper en venninne med å bære flyttelass. jeg har også spurt kompiser og bekjente om hjelp til ting og tang. tror ikke kjærestene deres tenkte noe over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 26. februar 2011 #14 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg tror du bør jobbe litt med deg selv og sjalusien din, for det høres ikke ut som om du har noe å uroe deg over. Jeg snakker ofte med gutter som har dame på fest uten at det betyr noe annet en at jeg vil stifte nye bekjentskaper, jeg spørr også ofte kamerater om hjelp til div ting uten at det betyr noe mere en det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #15 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg vil gå ut fra at han er hyggelig og trives i andres selskap. Blir liksom for galt hvis han/dere skal gå på fest og han ikke får lov til å snakke med noen jenter, men bare holde seg til gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2011 #16 Del Skrevet 27. februar 2011 Her i huset har vi klare regler om at å snakke med det motsatte kjønn er helt forbudt. Hvis kassadama smiler og sier hei til ham, så tar jeg over betaling og slikt, så kan han gå og pakke i poser. Han får ikke lov til å ha kvinnelig tannlege eller lege heller. Å hjelpe andre er selvfølgelig helt uaktuelt, alle vet jo at kvinner bare ber om hjelp fra menn de egentlig har mest lyst til å knulle helseløse. SERIØST?? Stakkas mann!! Dette høres mer ut som et fengsel enn et forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #17 Del Skrevet 27. februar 2011 TS: Gå inn på badet, se deg i speilet og bitchslappe deg selv til du får slått litt vett inn i skallen din. Få profesjonell hjelp for den sykelige sjalusien din. Den dagen forholdet ditt ryker, vet du hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #18 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg tror at det alltid er en viss fare for at menn lar seg sjarmere når vi jenter ber om slike tjenester der de kan vise at han er stor og sterk.Så jeg kan forstå at hun blir litt sjalu. Jeg pleide å spørre om slike tjenster til en kar som jeg hadde et godt øye til og det virket som om han likte å hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*BamBi* Skrevet 27. februar 2011 #19 Del Skrevet 27. februar 2011 jeg selv kan til tider være litt sjalu av meg, skal jeg ærligt innrømme. men jeg tenker som regel att om det er en veninne han har kjent i mange år, før min tid også, så er det jo selvfølgelig ingen problem om han sku hjelp hu me ett flyttelass eller gått på besøk eller noe. Gamle venner og veninner skal man ta vare på. er det derimot ene eksen eller ei ny dame han har blitt kjent med på fest eller byn eller lignende, hadde sjalusien slått meg litt og jeg hadde nektet det, da sku jeg vært med =) man må egentlig tenke litt fra begges syn.. det han ikke har lov til burde ikke jeg heller hatt lov til da. jeg kan være med kompissene mine jeg og, men igjen har jeg ingen kontakt med ekser eller omgås ikkje nye gutter uten att typen er med... skal det være sånn for den ene, må det jo være likt for den andre også =).. eller? Du bør kansje snakke med han anngående sjalusien din. det er ganske sikkert att mange flere jenter sliter med sjalusi enn gutter. min type er aldri sjalu, men jeg derimot kan være ganske sjalu til tider ^^. men det har komt seg veldigt etter vi har snakket om det å konfrontert hverandre å komt til enighet.. ett forhold handler om å ta og gi, og ikkje minst kommunikasjon =) det hjelper å prate i blant =) lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå