AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva hadde dere tenkt om dere fikk treningsbøker ala "slank på 6min for rumpe og lår", "sunn og sterk", "pilates" og "trene er gøy" i bursdagspresang av samboer??! Jeg vet ærlig talt ikke om jeg skal bli fornærmet eller takknemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 26. februar 2011 #2 Del Skrevet 26. februar 2011 Virker som det er en noen som har lyst å få deg i gang med treningen ja Men det kommer jo an på om du er tjukk eller ikke. Hvis han vil ha deg til å slanke deg og du allerede er slank, så er det litt bekymringsverdig. Hvis du er overvektig, så kan det jo være noe å tenke over. Men det er du som må bestemme selv om du vil slanke deg/trene/spise sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 26. februar 2011 #3 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva hadde dere tenkt om dere fikk treningsbøker ala "slank på 6min for rumpe og lår", "sunn og sterk", "pilates" og "trene er gøy" i bursdagspresang av samboer??! Jeg vet ærlig talt ikke om jeg skal bli fornærmet eller takknemlig... Kan du ikke bare spørre ham hvorfor han trodde du ville ha slike bøker? Kanskje han har hørt deg snakke om det sist dere var på shopping? Eller kanskje han er opptatt av helsen din? Jeg tror neppe han mente det vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #4 Del Skrevet 26. februar 2011 TS her. Ja jo jeg har ledd litt av gaven og Jeg er ikke overvektig og jeg trener minimum 4 ganger i uken, så visst det var trening jeg skulkle begynne med..., den tok jeg ikke helt Og vi har heller aldri vært på shopping siden han hater butikker som pesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 26. februar 2011 #5 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvis du er så aktiv med trening, så ville han vel gi deg noe som han visste du var interessert i. Høres ut som en fin gave. Jeg trener mye selv og hadde blitt glad om mannen gav meg noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå