voga Skrevet 26. februar 2011 #1 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva betyr " rykte " i profilen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 26. februar 2011 #2 Del Skrevet 26. februar 2011 Ser på hvert innlegg nede til høyre hjørne så står det en knapp med + og et tall ved sidenav (står den på null er det et gårtt felt, står den på 1. 2. 3. osv så er den grønn) kan det ha noe med dette å gjøre kanskje, siden tallene heter omdømme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. februar 2011 #3 Del Skrevet 26. februar 2011 Det forteller om du er "løs på tråden"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ladyluna Skrevet 26. februar 2011 #4 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Det viser hvor mange ganger noen har trykket på pluss-knappen (den grønne nede i venstre hjørne) på dine innlegg Edit: Nå har du én mer enn du hadde i stad Endret 26. februar 2011 av ladyluna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
voga Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 26. februar 2011 Det forteller om du er "løs på tråden"... Ha ha haaa...og jeg ligger på en 2'er...av en skala på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
voga Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 26. februar 2011 Det viser hvor mange ganger noen har trykket på pluss-knappen (den grønne nede i venstre hjørne) på dine innlegg Edit: Nå har du én mer enn du hadde i stad Javel...så vet jeg det.Du som trykket siste gang da? :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lammelåret Skrevet 26. februar 2011 #7 Del Skrevet 26. februar 2011 Ha ha haaa...og jeg ligger på en 2'er...av en skala på? Det betyr at bare en er løsere enn deg, huffda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 26. februar 2011 #8 Del Skrevet 26. februar 2011 Skulle gått ann å se hvem som hadde likt hva, og hvilket innlegg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 6. mars 2011 #9 Del Skrevet 6. mars 2011 Skulle gått ann å se hvem som hadde likt hva, og hvilket innlegg. Det går jo an å sitte å lete seg gjennom innleggene å se da, men det er fryktelig tungvint! Hadde vert kjekt om man kunne sett hvilke av innleggene som fikk pluss sist på profilen eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. mars 2011 #10 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg har fått rykte i massevis. Er ikke helt sikker på hvor alle er kommet fra, mistenker den rykte-telleren for å ha hikke. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Skrevet 6. mars 2011 #11 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Jeg tror egentlig rykte er ment negativt men de lurer oss (dere) til og tro at det er positivt de setter en pluss knap isteden for en minus men hva skjer om du tar vekk den ene streken jo da blir det minus det er den eneste måten jeg har over 300 på er at det egentlig er minus Endret 6. mars 2011 av Valiant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå