Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2011 #21 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg klarer ikke være trofast. Derfor må jeg være singel Fristelser over alt :gjeiper: hilsen J 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #22 Del Skrevet 27. februar 2011 Fordi om man har behov så trenger man ikke drive og vifte med tissen i hytt og pine. Er man i et forhold så er man ikke utro. Har man behov for å vifte med laksen så får man være i et åpent forhold og ikke lyve for sin partner. Hva skjer med MORALEN til folk i dagens samfunn?! Finns den kvar nånstans? Nettopp. Velger man å være i et monogamt forhold har man et ansvar for å være trofast mot partneren sin. Hvis ikke finner man seg en kjæreste som er med på åpent forhold, eventuelt så er man singel og puler på den man vil. For dere som synes det er vanskelig å være trofast, eller som mener at det å være i et monogamt forhold er lik eierskap og undertrykkelse av deres lyster å blablablabullshitblabla: DET ER INGEN SOM TVINGER DERE TIL Å VÆRE I ET MONOGAMT FORHOLD. Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #23 Del Skrevet 27. februar 2011 Ja, det tror jeg faktisk. Det er jo så masse stigma rundt utroskap, at det slettes ikke er rart det foregår mer utroskap enn hva folk vil innrømme. Nå har aldri jeg selv vært utro, siden mitt valg er å leve singel og nyte av alle dets goder. Men mange jenter/kvinner har vært med meg. Senest forrige uke på seminar, der jeg møtte ei flott dame som ikke la skjul på hun var gift (hun hadde ring på fingeren). Gud bedre å vi knulla den natta! he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 27. februar 2011 #24 Del Skrevet 27. februar 2011 Du har aldri hørt om Darwin, har du? Sex er viktig for at vi skal formere oss. Den eneste grunnen til at vi lever er for å formere oss. Så siden jeg synes det er mye sexfokus for tiden, så har jeg liksom ikke hørt om Darwin? Man kan formere seg med EN person! Det er ingen grunn til å være utro og skal formere seg med så mange som mulig. Høres ut som noe en utro person ville sagt. Ingen vet helt hvorfor vi er på denne kloden, så du vet nok fint lite om at det er den eneste grunnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 27. februar 2011 #25 Del Skrevet 27. februar 2011 Dessuten.. selv om man skal formere seg, trengs det ikke være så stort fokus på sex. Det finns da grenser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 27. februar 2011 #26 Del Skrevet 27. februar 2011 Man treffer folk i jobbsammenheng. Nye personer man må forholde seg til, nye personer man må samarbeide med. Og vips, så oppstår det en flørt eller to. Seriøst folkens. Det må jo være mer utroskap enn det folk tør innrømme her. Eller? Det er ikke alle som er så svake at de må hoppe på alt som går på to bein. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #27 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg tror utroskap kommer av mangler i forholdet.. Kanskje det er god kommunikasjon som mangler..? Verken jeg eller samboeren har vært utro i vårt 16 år lange forhold, det er fordi vi respekterer hverandre og ikke vil såre hverandre..Og dessuten er det dumt å ødelegge et velfungerende forhold bare for en natts moro.. Men at det går an å bli fristet det tror jeg så absolutt.. Men det spør jeg aldri samboeren om fordi jeg synes han skal få fantasere i fred.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #28 Del Skrevet 27. februar 2011 På 1 månede har jeg opplevd at ei jente har rotet og hatt sex med 2 gutter, og hun er i et forhold. Har et barn, har en ny på vei og skal gifte seg. En kompis roter nå med ei jente som har type. Og for litt siden rotet han med ei annen jente som også var i et forhold. Det er vanvittig mye utroskap og jeg begynner å lure på hvem jeg kan stole på. Ikke bare skal du finne den jente du passer sammen med, men hun skal også være tro mot deg. Det er rett og slett skremmende! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #29 Del Skrevet 27. februar 2011 Det er vanvittig mye utroskap og jeg begynner å lure på hvem jeg kan stole på. Ikke bare skal du finne den jente du passer sammen med, men hun skal også være tro mot deg. Det er rett og slett skremmende! Singellivet er undervurdert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #30 Del Skrevet 27. februar 2011 Du har aldri hørt om Darwin, har du? Sex er viktig for at vi skal formere oss. Den eneste grunnen til at vi lever er for å formere oss. Hva med de som ikke har lyst på barn? Hvorfor lever de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
per78 Skrevet 27. februar 2011 #31 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Bare tenk på firmafester, og ikke minst julebord osv.. Med et forhold som er litt anspent med tanke på rutiner, masse jobb, husarbeid osv. kan det være deilig å ha en fest på jobb. Med litt innadbords og ei søt ung arbeidskollega som er litt på flørten , kan du banne på at det er digg med noe oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Da er ikke veien kort til masse flørting, og til slutt Så utroskap er vanskelig å unngå.. Synes det er vanskelig når man ønsker å være trofast. Kan man egentlig stole hundre prosent på partneren sin? Endret 27. februar 2011 av perpersen78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 27. februar 2011 #32 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Bare tenk på firmafester, og ikke minst julebord osv.. Med et forhold som er litt anspent med tanke på rutiner, masse jobb, husarbeid osv. kan det være deilig å ha en fest på jobb. Med litt innadbords og ei søt ung arbeidskollega som er litt på flørten , kan du banne på at det er digg med noe oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Da er ikke veien kort til masse flørting, og til slutt Så utroskap er vanskelig å unngå.. Synes det er vanskelig når man ønsker å være trofast. Kan man egentlig stole hundre prosent på partneren sin? Det er ikke vannskelig å være trofast. Man må slutte å tenke med pikken/fitta og heller bruke hode når de drikker. Hvis de mister kontroll når de drikker, så bør man ikke drikke. PS: fint om du skriver isteden for å bytte ord med en smily Endret 27. februar 2011 av mirandaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #33 Del Skrevet 27. februar 2011 Alle menn er utro Og det må kvinner bare akseptere, mener Michelle «Bombshell» McGee. Til Steppin'Out magazine sier Michelle «Bombshell» McGee at hun tidligere mente at hvis menn var utro så var det grusomt. Men det synes hun ikke lenger. - Nå tror jeg at menn er laget for å spre sin sæd. Det må kvinner akseptere. Hvis du er gift med noen, så må du forstå at menn ikke er ment for å være sammen med kun en kvinne. Jeg tror absolutt du kan elske din ektefelle, og samtidig ha sex med andre kvinner. Lysten vil alltid være der hvis du er mann, sier McGee. kilde: http://www.side2.no/underholdning/article2904794.ece Det er unaturlig å bare være sammen med en person hele livet. Vi er ikke skapt monogame, vi er tvunget inn i det av en religiøs kultur som har bitt seg alt for hardt fast. Det er mer naturlig å ha sex med de vi føler for å ha sex med, de vi får lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liseanthus Skrevet 27. februar 2011 #34 Del Skrevet 27. februar 2011 Alle menn er utro Og det må kvinner bare akseptere, mener Michelle «Bombshell» McGee. Til Steppin'Out magazine sier Michelle «Bombshell» McGee at hun tidligere mente at hvis menn var utro så var det grusomt. Men det synes hun ikke lenger. - Nå tror jeg at menn er laget for å spre sin sæd. Det må kvinner akseptere. Hvis du er gift med noen, så må du forstå at menn ikke er ment for å være sammen med kun en kvinne. Jeg tror absolutt du kan elske din ektefelle, og samtidig ha sex med andre kvinner. Lysten vil alltid være der hvis du er mann, sier McGee. kilde: http://www.side2.no/underholdning/article2904794.ece Det er unaturlig å bare være sammen med en person hele livet. Vi er ikke skapt monogame, vi er tvunget inn i det av en religiøs kultur som har bitt seg alt for hardt fast. Det er mer naturlig å ha sex med de vi føler for å ha sex med, de vi får lyst på. Dummeste jeg har hørt, hvis hun ikke er bra nok til å ha hatt en eneste trofast mann så ligger problemet hos henne og ikke hos alle verdens menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #35 Del Skrevet 27. februar 2011 Dummeste jeg har hørt, hvis hun ikke er bra nok til å ha hatt en eneste trofast mann så ligger problemet hos henne og ikke hos alle verdens menn. Feil. "Problemet" ligger hos naturen, ikke hos henne. Mannen er skapt for å gå fra blomst til blomst for å spre sin sæd, omtrent som en bie. Hvor denne eiertrangen til kvinnen over mannen kommer inn i bildet aner jeg ikke, men det handler vel om frykten for å miste tilgangen på god sæd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liseanthus Skrevet 27. februar 2011 #36 Del Skrevet 27. februar 2011 Feil. "Problemet" ligger hos naturen, ikke hos henne. Mannen er skapt for å gå fra blomst til blomst for å spre sin sæd, omtrent som en bie. Hvor denne eiertrangen til kvinnen over mannen kommer inn i bildet aner jeg ikke, men det handler vel om frykten for å miste tilgangen på god sæd? Jeg mener at hvis man ikke klarer å finne en enste trofast mann så ligger problemet hos en selv. Mye som er naturlig men ikke vanlig allievel vet du, for å komme med et dårlig eksempel så er det naturlig å gå sminkeløs men 90% av damene gjør jo det allikevel. Så å skylde på naturen blir feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #37 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg mener at hvis man ikke klarer å finne en enste trofast mann så ligger problemet hos en selv. Mye som er naturlig men ikke vanlig allievel vet du, for å komme med et dårlig eksempel så er det naturlig å gå sminkeløs men 90% av damene gjør jo det allikevel. Så å skylde på naturen blir feil. Ja, det var et særdeles dårlig eksempel. For i naturen så er det ganske vanlig at hunnen gjør seg så fin som mulig for å tiltrekke seg hannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 27. februar 2011 #38 Del Skrevet 27. februar 2011 Ja, det var et særdeles dårlig eksempel. For i naturen så er det ganske vanlig at hunnen gjør seg så fin som mulig for å tiltrekke seg hannen. Ikke blant fuglene. Har du ikke sett ender og påfugl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liseanthus Skrevet 27. februar 2011 #39 Del Skrevet 27. februar 2011 Ja, det var et særdeles dårlig eksempel. For i naturen så er det ganske vanlig at hunnen gjør seg så fin som mulig for å tiltrekke seg hannen. Ok, men hva med damene som fortsetter å pynte seg etter de har fått fast partner? da vil hun jo evt tiltrekke seg flere menn? som da igjen strider mot det du sier om at mannen vil spre sin sæd derfor er han utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #40 Del Skrevet 27. februar 2011 Ikke blant fuglene. Har du ikke sett ender og påfugl? Nå er ikke vi fugler da. Ok, men hva med damene som fortsetter å pynte seg etter de har fått fast partner? da vil hun jo evt tiltrekke seg flere menn? som da igjen strider mot det du sier om at mannen vil spre sin sæd derfor er han utro. De gjør seg så attraktive som mulig for at mannen skal ha høyere status fordi han har klart å kapre så fine damer som henne. I tillegg til at hun fortsatt vil han skal være tiltrukket av henne slik han hun fortsatt skal ha tilgang til hans "edlere dråper". Det meste har sin naturlige forklaring ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå