AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Del Skrevet 25. februar 2011 Man treffer folk i jobbsammenheng. Nye personer man må forholde seg til, nye personer man må samarbeide med. Og vips, så oppstår det en flørt eller to. Seriøst folkens. Det må jo være mer utroskap enn det folk tør innrømme her. Eller? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest captcha Skrevet 26. februar 2011 #2 Del Skrevet 26. februar 2011 Er man i et forhold er det ikke sikkert at man vipser innom de flørtene man kan. Å like noen, ja, men for de fleste skal det vel mer enn et vips til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #3 Del Skrevet 26. februar 2011 Det kan godt hende, men jeg forstår det ikke. Vi er ikke apekatter. Poenget mitt er at jeg vil tro mange, kanskje til og med de fleste mennesker er såpass intelligente (jeg har ingen beviser som knytter utroskap til dumme folk men man kan jo lure) og har såpass med selvdisiplin at selv om de ser et pent menneske får de ikke automatisk en ustanselig trang til å ha sex med dem. Man kan selvsagt få lyst men det er fullt mulig å beherske seg. De som ikke klarer det, er fortsatt på apestadiet mener jeg. Selv fører ikke nye situasjoner og mennesker til noen fristelser for min del. Jeg har vært sammen med samboeren min i over fem år, og har faktisk tilgode å være utro. Jeg har faktisk ikke hatt lyst til det heller, eller kjent et eneste lite stikk av trang. Jeg kan godt se på pene mennesker og bli tiltrukket men det betyr ikke at jeg må ha sex med dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2011 #4 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg synes ikke det er mangel på utroskapsaker her. Det lages tråd på tråd om partnere som har vært utro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
per78 Skrevet 26. februar 2011 #5 Del Skrevet 26. februar 2011 Har man vært sammen med en person i mange år, og treffer nye interessante mennesker, skal det ikke mye til før en mulig gnist oppstår.. Det er mine two cents. Selv om det er feil, veldig feil. Det betyr bare at man må pleie forholdet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #6 Del Skrevet 26. februar 2011 Jepp, det handler om innsatsen i sitt eget forhold. Vurderer man utroskap så er noe galt og det er opp til hver enkelt hvordan de takler situasjonen. En flørt er helt vanlig å komme borti og bare sunt for selvtilliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. februar 2011 #7 Del Skrevet 26. februar 2011 Selv om man treffer andre mennesker gjennom jobb, studier osv, så betyr ikke det at det gir meg lyst til å være utro. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #8 Del Skrevet 26. februar 2011 Bare fordi man har lyst har man ikkje nødvendigvis lov. Drar grensa ved uskyldig flørting, alt anna er ikkje lov. Men det skjer, og da synest eg at man skal stå for det man har gjort og holde det skjult. Eg er ingen fan av hemmelighetar, men det er egoistisk å ta seg eit knull så for å øydelegge heile familien og skille seg. Skammen må man bære sjølv inni seg, det er straffen for å gi etter for den type fristelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 26. februar 2011 #9 Del Skrevet 26. februar 2011 Si at 40% av menn og kvinner er utro. Dvs at i værste fall har 80% av alle forhold en part som er utro. 50% skiller seg og undersøkelser viser at ca 10% er utroskapsbarn. Oddsen er ikke god for å oppleve det perfekte forhold/ekteskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2011 #10 Del Skrevet 26. februar 2011 Jepp, det handler om innsatsen i sitt eget forhold. Vurderer man utroskap så er noe galt og det er opp til hver enkelt hvordan de takler situasjonen. En flørt er helt vanlig å komme borti og bare sunt for selvtilliten. Det er mulig vi snakker forbi hverandre, men jeg mener ikke at det er noe galt med forholdet mitt selv om jeg har lekt med tanken på å være utro. Det har skjedd et par- tre ganger i løpet av mitt forhold på drøye 15 år, at jeg har blitt kjent med og tiltrukket av noen av det annet kjønn. Det har aldri ført til fysisk utroskap, men jeg har følt meg litt småforelsket til tider. Jeg har tatt dette som et tegn på at jeg er en helt normal kvinne, som kan falle for andre hvis det skulle bli aktuelt. Og så har jeg nektet meg selv å gå videre med følelsene overfor den nye "flammen", ikke gitt dem noen næring i form av flørt el, og fortsatt mitt forhold med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trulte Skrevet 26. februar 2011 #11 Del Skrevet 26. februar 2011 Det er mye utroskap ute og går. Har sett det i familien min, blandt mine venner og blandt mine kollegaer. Jeg har selv klart å være utro (og jeg som hadde lovet meg selv å aldri synke så dypt...). Har hatt to elskere som begge har vært gift (jada, det går an å synke dypere...). Og de som sier at de aldri skal være utro, hvordan kan de med 100 % sikkerhet si det? Ting skjer. Og de som sier at deres ektefelle eller samboer ikke er utro, hvordan kan dere med 100 % sikkerhet vite det? Min mor ante ikke at min far var utro mot henne i flere år. Min søster ante ikke at min svoger var utro mot henne i flere år. Min tante ante ikke at min onkel var utro mot henne i flere år. Min bestevenninne ante ikke at mannen hennes var utro mot henne i flere år...... Sier ikke at alle er utro, men det er så mange flere der ute enn man liker å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallavallavine Skrevet 26. februar 2011 #12 Del Skrevet 26. februar 2011 sex, sex, sex. Alt handler om sex. Vi ser sex overalt. Er det rart at folk er utro, og vil ha sex med andre en partneren, når sex er overalt? Det er en ganske sexpreget verden vi lever i. ...dislike 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #13 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva er galt med sex? Det er monogamiet og propagandaen om at vi blir lykkelige av monogami som er ødeleggende. Ikke sex. Sex er naturlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 26. februar 2011 #14 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva er galt med sex? Det er monogamiet og propagandaen om at vi blir lykkelige av monogami som er ødeleggende. Ikke sex. Sex er naturlig. Det er ingenting galt med sex, men absolutt alt handler om sex for tiden! Kan jo såvidt gå innom en nettside uten at det handler om sex og råd om det. Blir temmelig lei.. Samme ser man jo også her. Hvis kjæresten ikke har hatt sex på et par uker, så er det store sjanser for å bli dumpet eller være utro. Virker som sex er det eneste for folk i et forhold. Mange klarer jo såvidt å være trofast hvis dem ikke på død og liv får sex snarest mulig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #15 Del Skrevet 26. februar 2011 Det er ingenting galt med sex, men absolutt alt handler om sex for tiden! Kan jo såvidt gå innom en nettside uten at det handler om sex og råd om det. Blir temmelig lei.. Samme ser man jo også her. Hvis kjæresten ikke har hatt sex på et par uker, så er det store sjanser for å bli dumpet eller være utro. Virker som sex er det eneste for folk i et forhold. Mange klarer jo såvidt å være trofast hvis dem ikke på død og liv får sex snarest mulig. Du har aldri hørt om Darwin, har du? Sex er viktig for at vi skal formere oss. Den eneste grunnen til at vi lever er for å formere oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 27. februar 2011 #16 Del Skrevet 27. februar 2011 Det er UMORALSK å være utro. De som er det er dårlige mennesker som burde skamme seg. Folk som er utro gjør meg kvalm!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #17 Del Skrevet 27. februar 2011 Det er UMORALSK å være utro. De som er det er dårlige mennesker som burde skamme seg. Folk som er utro gjør meg kvalm!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er enda mer umoralsk å ha en slags "eierskap" over et menneske. Vi har alle behov. Jeg ser ikke noe umoralsk i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 27. februar 2011 #18 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg har vært samboer i seks år og har i løpet av de årene vært på julebord, studieseminar, fester og på byen uten samboer og har aldri vært fristet til noe som helst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitdrøm Skrevet 27. februar 2011 #19 Del Skrevet 27. februar 2011 Man treffer folk i jobbsammenheng. Nye personer man må forholde seg til, nye personer man må samarbeide med. Og vips, så oppstår det en flørt eller to. Seriøst folkens. Det må jo være mer utroskap enn det folk tør innrømme her. Eller? Jeg har aldri ønsket å være utro mot forloveden min, fordi jeg vet han er en av de beste mennene som finnes. Han har sine svake sider - ja, men det er bagateller. Har noen forhold bak meg, og den kjemien vi har, er unik. Så nei - det kunne ikke falle meg inn å være utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 27. februar 2011 #20 Del Skrevet 27. februar 2011 Det er enda mer umoralsk å ha en slags "eierskap" over et menneske. Vi har alle behov. Jeg ser ikke noe umoralsk i det. Fordi om man har behov så trenger man ikke drive og vifte med tissen i hytt og pine. Er man i et forhold så er man ikke utro. Har man behov for å vifte med laksen så får man være i et åpent forhold og ikke lyve for sin partner. Hva skjer med MORALEN til folk i dagens samfunn?! Finns den kvar nånstans? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå