AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Del Skrevet 25. februar 2011 Hva skal man gi i bursdagsgave til en man har holdt på med i to uker? Ikke så seriøst med oss, mest for gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #2 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg er forresten jente, og skal gi til han. 20årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #3 Del Skrevet 25. februar 2011 Hva er 20årene? Forsjell på en på 21 og en på 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #4 Del Skrevet 25. februar 2011 Starten av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #5 Del Skrevet 26. februar 2011 siden du ikke gidder å skrive året,gidder jeg heller ikke hjelpe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziegel Skrevet 26. februar 2011 #6 Del Skrevet 26. februar 2011 siden du ikke gidder å skrive året,gidder jeg heller ikke hjelpe Men du gadd bruke tid på å skrive det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 26. februar 2011 #7 Del Skrevet 26. februar 2011 Restaurantbesøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #8 Del Skrevet 26. februar 2011 Men du gadd bruke tid på å skrive det? Du er like nyttig ser jeg. Spurte ts, fikk ikke noe fornuftig svar.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahowni Skrevet 26. februar 2011 #9 Del Skrevet 26. februar 2011 Happy bursdag kort? Er det lenge til han har bursdag? for du kan jo gi et kort som passer til visse tider på året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. februar 2011 #10 Del Skrevet 26. februar 2011 Kinobilletter og middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #11 Del Skrevet 27. februar 2011 Er ikke middag litt voldsomt når man har kjent hverandre i bare to uker? Et kort blir litt for personlig etter to uker synes jeg. Da måtte det ha blitt et sånt ferdigskrevet kort, og det er liksom ingen vits Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahowni Skrevet 27. februar 2011 #12 Del Skrevet 27. februar 2011 Er ikke middag litt voldsomt når man har kjent hverandre i bare to uker? Et kort blir litt for personlig etter to uker synes jeg. Da måtte det ha blitt et sånt ferdigskrevet kort, og det er liksom ingen vits neida, det blir det ikke Et gratulerer med dagen kort er godt nok. Hvis du putter masse penger i det så vil det se litt for skummelt ut. Men så kan du vel kanskje bare sende en sms da heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2011 #13 Del Skrevet 27. februar 2011 Ja, så det beste blir å bare droppe gave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå