Gjest Siv Skrevet 25. februar 2011 #1 Del Skrevet 25. februar 2011 I dag sa min mann til meg: bare så du er klar over det, så er penger viktigere enn deg.... Hvordan hadde du reasgert på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 25. februar 2011 #2 Del Skrevet 25. februar 2011 Kommer an på i hvilken sammenheng. Kan ikke se for meg at han ved middagsbordet plutselig skulle si noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siv.. Skrevet 25. februar 2011 #3 Del Skrevet 25. februar 2011 ..ikke ved middagsbordet...i bilen...og ja, han barer sa det....fordi jeg tidligere har klaget på at han ikke brur seg om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #4 Del Skrevet 25. februar 2011 ..ikke ved middagsbordet...i bilen...og ja, han barer sa det....fordi jeg tidligere har klaget på at han ikke brur seg om meg. Og når har du klaget da? Når han må jobbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siv Skrevet 25. februar 2011 #5 Del Skrevet 25. februar 2011 Nope....når han ikke gratulerte meg på 30 års dagen min blandt annet. og går ikke på at han må jobbe, alle må jobbe. Men, vi har forskjellig syn på hva som er viktig i livet. Han mener at penger er viktigst og trygghet, så han kan godt leve i et kjærlighetsløst ekteskap uten følesler, så lenge det er sex inkludert, Jeg er et følelse menneske og setter kjærlighet foran alt. Så lenge jeg har tak over hodet og mat i magen trenger jeg ikke luksusbiler og dyre ting. Feks..mener han at mine venner ikke har noen verdi, fordi de ikke kan stille opp med penger, mens han venner kan stille opp med mange tusen i løpet av minutter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 25. februar 2011 #6 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg hadde med en gang tenkt at mannen har feile verdier i livet, og jeg ville blitt såret om kjæresten sa noe slikt til meg og mente det. Penger er viktig ja, men jeg vet at både jeg og kjæresten setter kjærligheten og forholdet vårt før alle penger i verden. Vi har jo blitt satt på prøve på det før og, med et veldig fristende jobbtilbud. Hadde det valget blitt gjort annerledes så hadde vi kanskje sittet på et par millioner i året, men vi hadde vært aaaalt for langt unna hverandre og det vil vi ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #7 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvorfor er dere sammen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siv Skrevet 25. februar 2011 #8 Del Skrevet 25. februar 2011 Vi er sammen fremdeles fordi vi ikke klarer å gå fra hverandre, vi har barn sammen. Men, jeg blir sliten av å være sammen med en som har så¨forskejllige verdier enn meg. Skal sies at vi ble gift i ung alder, og da var vi begge sudenter og ganske på bølgelengde. Hadde det ikke vært for at vi har barn, tviler jeg på at vi hadde vært sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå