AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #21 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har brukt orgasmen til å torturere dama med under sex. Det er bare til å jage opp henne tils hun nesten er der og så be henne om å love at hun gjør ditt og datt eller ordner ditt og datt, så lover hun hva som helst bare jeg får henne til å komme. Jenter er så lettlurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #22 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har brukt orgasmen til å torturere dama med under sex. Det er bare til å jage opp henne tils hun nesten er der og så be henne om å love at hun gjør ditt og datt eller ordner ditt og datt, så lover hun hva som helst bare jeg får henne til å komme. Jenter er så lettlurte Evt. gutter er det? Å love og å holde løfte er to forskjellige ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 26. februar 2011 #23 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvorfor? Dette er ganske vanlig. Å stønne navnet, eller andre ting mens man har sex. Dere må være utrolig kjedelige å ha sex med... Bare fordi vi synes det er litt kleint å stønne navn så betyr ikke det at resten av sexen er kjedelig ; D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 26. februar 2011 #24 Del Skrevet 26. februar 2011 Ditto! Bortsett fra at jeg faktisk begynte å le. Ja, da vet vi jo hvor "flink" du er i senga... Antar at du aldri fikk noe bra sexliv med den personen når du var så korttenkt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 26. februar 2011 #25 Del Skrevet 26. februar 2011 Noen mente at man får "sannheten" ut fra vedkommendes munn under sex (spesielt hvis det går for en person). Har selv hørt "jeg elsker deg" under sex (litt for tidlig), men tror selv dette er utløp for hvor godt man f.eks har det, men for all del... Det kan jo være at sannheten kommer frem når man har seg... ? For noe tull. Når en person mister vurderingsevnen fordi han/hun nyter og er i ferd med å få orgasme, så vil de si hva som helst for å ikke bli avbrutt. Med andre ord lyver de over en lav sko og ofte uten å ville det selv. De har også en tendens til å overdrive følelsene sine, siden de nyter det som skjer. Derfor kan man trygt gå ut fra at ting som bli sagt i sånne øyeblikk er overdrivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 26. februar 2011 #26 Del Skrevet 26. februar 2011 Det forundrer meg veldig at ofte når jeg leser på seksualitet forumet her, ser jeg at folk tar sexen veldig seriøst. Akkurat som om det fins regler eller spesielle måter å gjøre det på, og at det fins ting man ikke skal si, eller ikke gjøre. Men, hvem bestemte det? Min oppfatning av sex er at det skal være morsomt. Det skal være litt gøy og man skal slippe seg løs... Man skal ikke følge gamle regler eller rutiner. Så om man roper et navn her og der, hva er problemet med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #27 Del Skrevet 26. februar 2011 Kjæresten min sier åååå xxxxx ofte når vi har sex. Han kan ikke styre hva han sier når vi har sex. Det var uvant i starten, men man blir vant til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 26. februar 2011 #28 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har brukt orgasmen til å torturere dama med under sex. Det er bare til å jage opp henne tils hun nesten er der og så be henne om å love at hun gjør ditt og datt eller ordner ditt og datt, så lover hun hva som helst bare jeg får henne til å komme. Jenter er så lettlurte Hun kommer jo ikke til å gjennomføre noe av det. Det er du som blir lurt hvis du tror hun mener det hun sier, når hun manipulerer deg til å fortsette med det hun liker at du gjør. Så jeg syns du virker litt naiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 26. februar 2011 #29 Del Skrevet 26. februar 2011 Det forundrer meg veldig at ofte når jeg leser på seksualitet forumet her, ser jeg at folk tar sexen veldig seriøst. Akkurat som om det fins regler eller spesielle måter å gjøre det på, og at det fins ting man ikke skal si, eller ikke gjøre. Men, hvem bestemte det? Min oppfatning av sex er at det skal være morsomt. Det skal være litt gøy og man skal slippe seg løs... Man skal ikke følge gamle regler eller rutiner. Så om man roper et navn her og der, hva er problemet med det. nåja, om hun hadde ropt andre navn enn mitt, hadde jeg nok sett på det som et problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 26. februar 2011 #30 Del Skrevet 26. februar 2011 Det forundrer meg veldig at ofte når jeg leser på seksualitet forumet her, ser jeg at folk tar sexen veldig seriøst. Akkurat som om det fins regler eller spesielle måter å gjøre det på, og at det fins ting man ikke skal si, eller ikke gjøre. Men, hvem bestemte det? Min oppfatning av sex er at det skal være morsomt. Det skal være litt gøy og man skal slippe seg løs... Man skal ikke følge gamle regler eller rutiner. Så om man roper et navn her og der, hva er problemet med det. De fleste som skriver her en nok veldig umodne og veldig usikre siden de har lite erfaring fra det virkelige liv.(Det ser man av problemstillingen og svarene) Mange ganger virker det som trådstarter er tenåringer som er redd for å bli latterliggjort når de debuterer.Derfor vi de ha fsitsvar de kan pugge og utføre. På samme måte som leksene deres på skolen. Hvis de var seksuelt aktive i det virkelige liv og trygge på seg selv, ville de ikke trengt å lese på en nettside for å finne ut av ting. De som er trygge på seg selv og har gode evner, er somregel ikke aktive på slike forum som dette. De har nemlig annet å bruke tid på og har selvtillit nok til å få svar på det de lurer på ved å kommunisere med sin partner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu derre_ Skrevet 26. februar 2011 #31 Del Skrevet 26. februar 2011 Bare fordi vi synes det er litt kleint å stønne navn så betyr ikke det at resten av sexen er kjedelig ; D Nei da, men det kan virke litt sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gadaffy Skrevet 26. februar 2011 #32 Del Skrevet 26. februar 2011 Ja, da vet vi jo hvor "flink" du er i senga... Du som har peiling, kan du si meg når man sier Satan og når man sier Gud, har store problemer med det å ikke le av slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. februar 2011 #33 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Jeg tror det er litt av hvert egentlig, det trenger nødvendigvis ikke ha en dypere mening, men kanskje det er blitt rutine for vedkommende som stønner? Ellers kan det bare være at vedkommende nyter sengeleken. Hvis du lurer på om vedkommende liker deg, så ta det utenfor soverommet. I mitt tilfelle er det rutine fra oss begge (men nå er jeg og forloveden i et forhold og vi vet at det er sterke følelser mellom oss). Endret 26. februar 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu derre_ Skrevet 26. februar 2011 #34 Del Skrevet 26. februar 2011 Du som har peiling, kan du si meg når man sier Satan og når man sier Gud, har store problemer med det å ikke le av slikt Er det det vi snakker om her i tråden? Folk som sier Gud og satan under sex, eller hva mener du? I såfall hadde jeg mistet hele lysten, men du ser vel forskjellen på å stønne "satan" under sex", VS "Åh, Karoline?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gadaffy Skrevet 26. februar 2011 #35 Del Skrevet 26. februar 2011 Kan ikke kommentere hva jeg "ser" ettersom det blir på ett eller annet merkelig forbundet med å være kinesisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 27. februar 2011 #36 Del Skrevet 27. februar 2011 Ja, jeg synes det er greit å stønne navnet under sex, også ting som "åhh, så deilig du er" og så videre.. Det viser bare at man nyter situasjonen. Det finnes jo ingen regler under sex, da skal man leke, nyte og vise at man er glad i hverandre. Og når det er sagt, ja jeg stønner kjæresten sitt navn under sex. Han har ikke sagt noe på det, annet enn at han synes det er deilig å høre at jeg har det godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest El Sker Skrevet 27. februar 2011 #37 Del Skrevet 27. februar 2011 Eneste jeg har hørt fra mine groupier er "Åh Gud! Åh Gud! Åh Gud!" og det føles helt riktig å bli omtalt med navn på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caramelle Skrevet 27. februar 2011 #38 Del Skrevet 27. februar 2011 ja, hva betyr det egentlig? er det overfladisk eller har det en dypere mening? Kan man stole på at mannen(eller dama) virkelig liker deg hvis han(/hun) stønner navnet ditt? Det er flere måter å elske på. Dette er måten "elskeren" elsker på. Dere har vel hørt franske stønnelåten der de gjentar "J'taimes" om igjen og om igjen. Kjærligheten kan vel stikke dypere etterhvert men hvor sterk kjærligheten er der og da er vel varierende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå