Isah Skrevet 25. februar 2011 #1 Del Skrevet 25. februar 2011 ja, hva betyr det egentlig? er det overfladisk eller har det en dypere mening? Kan man stole på at mannen(eller dama) virkelig liker deg hvis han(/hun) stønner navnet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 25. februar 2011 #2 Del Skrevet 25. februar 2011 En jeg lå med en gang stønnet at han elsket meg.. Hadde vel sett han 4 ganger, så tviler på at han faktisk elsker meg. Men han kan jo for all del like deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #3 Del Skrevet 25. februar 2011 Synes det bare blir rart jeg, blir som i amerikanske filmer hvor man nevner navnet til personen man prater med i nesten hver setning ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 25. februar 2011 #4 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvem vet egentlig helt hva de stønner og hva de sier og hva de roper når man har sex? Ikke gjør jeg det i hvert fall. Og forstår ikke helt hvorfor det skal bety så mye. De tingene man sier er jo under full nytelse, og da kan man si mye rart. Det er en slags rus egentlig. Og alle vet at snakking fungerer dårlig når man er rusa :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babylon Skrevet 25. februar 2011 #5 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Jeg har tendens til å tenke "Fy faen, hvor jeg elsker ham" under sexen med min kjære, fordi da har jeg det så sinnsykt deilig, men sier det neppe høyt under hyrdestunden, i hvert fall. Endret 6. mars 2011 av Babylon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #6 Del Skrevet 25. februar 2011 "åh *navn**navn*, nå KOMMER jeg!!" Ehh ja, bra du sier navnet mitt, det er jo SÅ mange andre her liksom? Holdt på å begynne å fnise første gangen eksen sa det til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. februar 2011 #7 Del Skrevet 25. februar 2011 Holdt på å le meg ihjel første gangen noen stønnet navnet mitt under sex. Det hele var bare så rart og uvandt. Om det har en dypere mening er jeg usikker på, men som alt annet kommer det vel helt an på personen som stønner navnet ditt. Han som stønnet mitt var bare en pulekompis som syntes jeg var fantastisk i senga, men han hadde ingen følelser for meg eller noen annen tilknyttning til meg enn sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziegel Skrevet 26. februar 2011 #8 Del Skrevet 26. februar 2011 Holdt på å begynne å fnise første gangen eksen sa det til meg Ditto! Bortsett fra at jeg faktisk begynte å le. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 26. februar 2011 #9 Del Skrevet 26. februar 2011 Det har jeg (heldigvis?) til gode å oppleve. Det er stor fare for at jeg hadde begynnt å le hvis det hadde skjedd Jeg antar at de som gjør det nyter og vil si navnet på den som gir dem nyetlsen? Jeg aner egentlig ikke for jeg har aldri hatt behov for det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirali Skrevet 26. februar 2011 #10 Del Skrevet 26. februar 2011 Det der syns jeg er veldig rart. Har bare opplevd det en gang såvidt jeg husker, og det gikk svææært dårlig Han (hviskende): Åååååh, naaavn... Jeg (høyt og tydelig): Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 26. februar 2011 #11 Del Skrevet 26. februar 2011 Tror jeg hadde blitt litt satt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2011 #12 Del Skrevet 26. februar 2011 jeg stønna navnet til en ons en gang. Jeg kjente han så vidt, liker han ikke på den måten du mener likevel. Har lært at hvis man stønner navnet kan man få den andre litt mer kåt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #13 Del Skrevet 26. februar 2011 Har aldri opplevd det selv, men vet at eksen sa mitt navn med den nye dama en gang. Og da liker jeg å tenke at jeg har gjort godt inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 26. februar 2011 #14 Del Skrevet 26. februar 2011 Liker at dama stønner navnet mitt jeg. Det er hot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #15 Del Skrevet 26. februar 2011 Noen mente at man får "sannheten" ut fra vedkommendes munn under sex (spesielt hvis det går for en person). Har selv hørt "jeg elsker deg" under sex (litt for tidlig), men tror selv dette er utløp for hvor godt man f.eks har det, men for all del... Det kan jo være at sannheten kommer frem når man har seg... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu derre_ Skrevet 26. februar 2011 #16 Del Skrevet 26. februar 2011 Ditto! Bortsett fra at jeg faktisk begynte å le. Hvorfor? Dette er ganske vanlig. Å stønne navnet, eller andre ting mens man har sex. Dere må være utrolig kjedelige å ha sex med... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu derre_ Skrevet 26. februar 2011 #17 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har tendens til å tenke "Fy faen, hvor jeg elsker ham" under sexen, fordi det er så sinnsykt deilig, men sier det ikke høyt under hyrdestunden, i hvert fall. Snakker du om forholdet ditt da, eller om en elsker/ons? Forståelig at man ikke sier slikt til en elsker/ons, men det er helt vanlig å si slike ting hvis man er i et forhold og har god sex med hverandre... Jeg syns det er litt rart og IKKE si slikt hvis man er i et forhold. Jeg føler virkelig får å si at flere i tråden her virker utrolig kjedelige i senga. Vil tro dere bare ligger der, stive som pinner og ikke yter noe selv, og fniser/ler hvis noen sier navnet deres eller lignende. Må være kjedelig for de som har sex med dere at man ikke "får noe tilbake", og at hyrdestunden trolig kun blir en tømmestasjon for partnerene deres. Dere legger jo opp til det selv i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2011 #18 Del Skrevet 26. februar 2011 Vel, hvis en faktisk driver på med å elske med noen der en ligger/sitter/står/hinker/hopper...og den ene parten bare MÅ få ut at h*n elsker deg,- så er det vel akkurat det vedkommende gjør? En beskrivelse av aktiviteten der og da. Ikke noe galt i det. Det kan være skummelt å begynne med å si navn når en er litt ute på viddene, spesielt om det er tidlig i forholdet og en ikke helt har blitt vant til det nye navnet. Å inderlig si feil navn er ikke et sjakktrekk i en slik stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 26. februar 2011 #19 Del Skrevet 26. februar 2011 Det hender jeg sier navnet hans, skjønner ikke at det er noe å reagere negativt på? Jeg klarer i alle fall å bli så revet med at jeg ikke reagerer på hva han mumler eller sier - i alle fall ikke negativt. Begynne å le? Da vil jeg råde dere til å gi litt mer blaffen i fasade og hva som tar seg ut og heller bare slippe seg løs litt :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu derre_ Skrevet 26. februar 2011 #20 Del Skrevet 26. februar 2011 Det hender jeg sier navnet hans, skjønner ikke at det er noe å reagere negativt på? Jeg klarer i alle fall å bli så revet med at jeg ikke reagerer på hva han mumler eller sier - i alle fall ikke negativt. Begynne å le? Da vil jeg råde dere til å gi litt mer blaffen i fasade og hva som tar seg ut og heller bare slippe seg løs litt :gjeiper: Enig i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå