AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Del Skrevet 25. februar 2011 Som tittelen sier så har jeg en venninne som aktivt har gått inn for å kopiere stort sett alt jeg gjør og tar meg til. I starten tenkte jeg ikke spesielt over hva hun drev med, men nå det siste året har jeg følt det plagsomt. Hun har også innrømmet at hun faktisk misunner meg og at hun skulle ønske hun var meg. Problemet mitt er dette; Hun er trossalt en veldig snill jente, jeg er veldig glad i henne og det siste jeg vil er å såre henne. Hvordan forteller man en slik person at måten hun oppfører seg på er slitsom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #2 Del Skrevet 25. februar 2011 Ta på deg noen råstygge klær og si at du syns det er stilig. Se om hun hermer da. Eller ....... Du kan si til henne at dette er veldig slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #3 Del Skrevet 25. februar 2011 Som tittelen sier så har jeg en venninne som aktivt har gått inn for å kopiere stort sett alt jeg gjør og tar meg til. I starten tenkte jeg ikke spesielt over hva hun drev med, men nå det siste året har jeg følt det plagsomt. Hun har også innrømmet at hun faktisk misunner meg og at hun skulle ønske hun var meg. Problemet mitt er dette; Hun er trossalt en veldig snill jente, jeg er veldig glad i henne og det siste jeg vil er å såre henne. Hvordan forteller man en slik person at måten hun oppfører seg på er slitsom? Hun ser tydeligvis opp til deg, og det er jo positivt, men... Hvilke ting kopierer hus. Nevn konkrete eksempler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #4 Del Skrevet 25. februar 2011 Hun ser tydeligvis opp til deg, og det er jo positivt, men... Hvilke ting kopierer hus. Nevn konkrete eksempler Ts her. Det er veldig mange eksempler men jeg kan ta de som har irritert meg mest... - Da min ex-forlovede fridde til meg, fant hun ut at hun ville gifte seg også. Så i stedet for å vente på at kjæresten hennes skulle fri, tok hun saken i egene hender. To dager etter fikk jeg en telefon om at vi kunne planlegge bryllup sammen. - En dag kom hun og lurte på om ikke jeg kunne være med henne til frisøren slik at hun kunne få samme hårsveis som meg.. siden jeg var så fin på håret. (det er et komplement, jeg vet det, men håret mitt er håret mitt) - Da jeg ringte henne å fortalte at jeg skulle bli mamma var hun ikke sen om å svare meg at det trodde hun jammen meg at hun skulle også. Om ikke annet så skulle hvertfall hun og kjæresten prøve. (dette er direkte løyn da jeg vet at hun og kjæresten ikke kan få barn bare sånn på stående fot, pga en sykdom). - Da det ble slutt mellom meg og exen var hun heller ikke snar om å slå opp med sin egen. - Når jeg kommer i nye klær, er hun den første til å spørre hvor jeg har kjøpt dem. (ikke lenge etter kommer selvfølgelig disse inn i klesskapet hennes også) - Når kjæresten min har gjort noe pent for meg, så har også kjæresten hennes gjort akkurat det samme for henne (merkelig hvordan de får til det når vi bor en time unna hverandre og kjæresten min ikke kan fordra typen hennes) Er utrolig mye mer.. men jeg klarer desverre ikke skrive alt =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #5 Del Skrevet 25. februar 2011 ts her.. ser forresten at dette emnet har havnet litt feil =/ Noen som vet hvordan jeg får flyttet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 25. februar 2011 #6 Del Skrevet 25. februar 2011 Rapporter ditt egen innlegg og etterlys flytting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 25. februar 2011 #7 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #8 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg hadde en venninne av samme type. Hun var riktignok ikke like drøy som din venninne, men hun kopierte veldig mye av det jeg hadde/gjorde/sa. I begynnelsen trodde jeg at vi bare var skikkelig "meant to be" og syntes at det var kult at hun likte det samme som meg. Etter hvert som jeg la merke til at hun alltid hadde det jeg hadde, og ikke omvendt konfronterte jeg henne med det, hvor hun nektet tvert. Enden på visa for meg og min venninne ble at jeg "testet" henne et par ganger, fikk bekreftet det jeg antok og kuttet kontakten med henne sakte, men sikkert. Har du tatt det opp med henne (ser at hun har sagt at hun misunner deg, men det kan jo være sagt i en annen sammenheng)? Har dere noen felles venninner som ser det samme som deg? Ts her Vi har ingen felles venninner, men samboer og andre guttevenner vi har felles bekrefter det. Er også der hun hadde innrømt at hun misunnet livet mitt.. Har prøvd noen slike "tester" jeg også.. og er vel derfor jeg nå føler jeg må gjøre noe med det =/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 25. februar 2011 #9 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. februar 2011 #10 Del Skrevet 25. februar 2011 Finn deg noen usedvanlig ekle gubber å ligge med, og skryt av dine siste opplevelser innen wetsex og scat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #11 Del Skrevet 26. februar 2011 er det jeg burde gjort ja =P hahaha =P nå er det sånn at jeg har samboer og er gravid =P så har egentlig ikke noe behov for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 26. februar 2011 #12 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg må si jeg syns dette var en underlig problemstilling for en voksen person med samboer og voksende mage. Er litt sånne problemstillinger jeg minnes fra ungdomsskoletiden egentlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu derre_ Skrevet 26. februar 2011 #13 Del Skrevet 26. februar 2011 Dette "problemet" har jeg opplevd mange ganger. Du må da ta dette som en kompliment. Ikke skap problemer ut av noe slikt, da hun faktisk sier at hun på en måte ser opp til deg. Hadde du heller ønsket det motsatte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu derre_ Skrevet 26. februar 2011 #14 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg må si jeg syns dette var en underlig problemstilling for en voksen person med samboer og voksende mage. Er litt sånne problemstillinger jeg minnes fra ungdomsskoletiden egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #15 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg må si jeg syns dette var en underlig problemstilling for en voksen person med samboer og voksende mage. Er litt sånne problemstillinger jeg minnes fra ungdomsskoletiden egentlig. Det er nå så.. Men problemstillingen er likevel slitsom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #16 Del Skrevet 26. februar 2011 Ikke skap problemer ut av noe slikt, da hun faktisk sier at hun på en måte ser opp til deg. Hadde du heller ønsket det motsatte? Ts her:) Godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 26. februar 2011 #17 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva bringer hun til vennskapet selv, da? Det å være en snill jente er i hvert fall ikke god nok grunn for meg til å ha et nært vennskap. Jeg trenger at vennene mine gir meg både inspirasjon og litt 'motstand', altså egne meninger og ideer. Det å konstant få bekreftet at mitt liv er misunnelsesverdig ville ikke vært nok for å opprettholde et vennskap for meg i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 26. februar 2011 #18 Del Skrevet 26. februar 2011 Dere er jo i eksakt samme situasjon da, i den alderen er det jo vanlig å få samboer og barn og gitemål? Selv om hun er RETT etter deg med alt, betyr det jo ikke at hun hermer.. Ser egentlig ikke problemet, heller. Hadde vært verre om hun kopierte meningene dine, eller kunstverk du har laget osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #19 Del Skrevet 26. februar 2011 Ts her. Først og fremst så har tråden begynt å spore av. Spørsmålet mitt er hvordan forteller jeg henne at oppførselen begynner å bli slitsom? Uten å såre henne? Er det noen pen måte å gjøre dette på? Til de andre litt over her som ikke helt ser problemet, det er greit nok. Og ja i denne alderen er det mye slikt som skjer (man gjør mye likt osv). Det som er slitsomt er at UANSETT hva jeg gjør så blir det kopiert, godt mulig jeg ikke fikk det helt frem i beskrivelsen jeg ga over her. Meninger går også under denne kopieringen. Når det kommer til spørsmålet om hva hun bringer til bordet så ble jeg faktisk litt usikker =/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkie Skrevet 26. februar 2011 #20 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Ts her. Først og fremst så har tråden begynt å spore av. Spørsmålet mitt er hvordan forteller jeg henne at oppførselen begynner å bli slitsom? Uten å såre henne? Er det noen pen måte å gjøre dette på? Til de andre litt over her som ikke helt ser problemet, det er greit nok. Og ja i denne alderen er det mye slikt som skjer (man gjør mye likt osv). Det som er slitsomt er at UANSETT hva jeg gjør så blir det kopiert, godt mulig jeg ikke fikk det helt frem i beskrivelsen jeg ga over her. Meninger går også under denne kopieringen. Når det kommer til spørsmålet om hva hun bringer til bordet så ble jeg faktisk litt usikker =/ Hvordan du sier det fint til henne uten å såre? Ja....du må vel si det forsiktig da :-) Begynne med alt du setter pris på ved henne, og etterhvert si det er en ting som plager deg litt. At det er mulig du bare inbiller deg det, men du føler at hun kopierer deg i ett og alt. Så tar du noen eksempler. Hvis hun har "klørne ute" og forsvarer seg ivrig, sier du bare "nei, det er vel bare meg som innbiller meg ting, så det er kanskje ikke noe å tenke på" Ikke legg deg ut på en "krangel" eller være sterkt opptat av å overbevise henne om at du har rett. Nå har du sagt det, tar hun tar det helt sikkert til seg, og tenker over det i sitt stille sinn....:-) Endret 26. februar 2011 av Henkie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå