Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2011 #1 Del Skrevet 25. februar 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 25. februar 2011 #2 Del Skrevet 25. februar 2011 Helst ikke stirr i det hele tatt, det gir bare en kreepy følelse. Skap litt øyekontakt, smil forsiktig og gå bort og prat med henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 25. februar 2011 #3 Del Skrevet 25. februar 2011 Om en mann hadde stirret på meg uten og smile hadde jeg syntes det hadde vært litt freaky og ukomfortabelt, men om han hadde smilt for og vise interesse hadde jeg jo skjønt tegninga. smil og vær glad :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2011 #4 Del Skrevet 25. februar 2011 Helst ikke stirr i det hele tatt, det gir bare en kreepy følelse. Skap litt øyekontakt, smil forsiktig og gå bort og prat med henne. Takk! Det høres bra ut det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #5 Del Skrevet 25. februar 2011 Stå over heller stirringen. Bedre å bare få rolig øyekontakt og vis at du liker det du ser, ved for eksempel å smile. Stirring blir bare creepy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c'est la merde Skrevet 25. februar 2011 #6 Del Skrevet 25. februar 2011 Stirre, eller stirre OG smile? Begge deler blir stivt, satt og unaturlig. Gjøre det som måtte falle en inn er bedre, om det så er et lurt smil av noe... ved stirring som blir det noe? Det å se etter noe lurt og så smile blir også tull selv om man etterhvert får slikt til å fungere, hva er vitsen med å gå på akkord med seg selv? Da er det bedre og le av seg selv, sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 25. februar 2011 #7 Del Skrevet 25. februar 2011 Å bli stirret på er ukomfortabelt, at noen stirrer på en med et påklistret smil er også ukomfortabelt. Å (gjentatte ganger) møte blikket til noen som faktisk flytter øynene og ser på noe annet i mellomtiden er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå