Gå til innhold

Jævla klengete kjæreste..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har et lite problem, som for kanskje andre normale kvinner ikke blir sett på som et problem..

Greia er at kjæresten min er "kvinnen" i forholdet. Han vil sove klistret opp i meg hele natten, han vil dusje med meg hver gang jeg skal dusje, han vil holde hender KONSTANT når vi er ute å går, han vil sitte helt opp i meg og holde rundt meg eller holde i holden min når vi f.eks ser film. Han ringer meg ofte, har vi vært sammen i f.eks to dager i strekk, og jeg "sender han hjem" for å få litt fred popper han opp på msn eller facebookchaten det øyeblikket han er hjemme.

Jeg føler at jeg blir totalt kvelt. Jeg vil gjerne bli holdt litt rundt FØR vi skal sove, men han blir klam og tygger tenner i søvne, så jeg vil gjerne sove "alene". Jeg vil dusje aleine, og få gjort det jeg skal. I ny og ne er det kos med selskap, men som regel ikke. Jeg holder gjerne hender offentlig også, men når vi er på shopping så foretrekker jeg å ha hendene ledige så jeg kan faktisk ta på klærna jeg ser på. Jeg liker også at han f.eks har begge hendene på rattet når han kjører, i stedet for den ene på meg.. Jeg har gjerne kosekveld, men jeg orker ikke være limt til han en hel film, da får jeg klaus. Jeg klarer meg fint i en halv dag uten å høre fra han, og når jeg sender han hjem fordi jeg trenger litt aleinetid så hjelper det ikke at han snakker til meg via nettet....

Har prøvd å si i fra til han. På en pen måte, men direkte (for vet de ikke skjønner om man pakker inn). Men virker ikke som om han vil skjønne. Jeg har også sagt at jeg blir litt småflau når han legger ut de lange kjærlighetserklæringene til meg på facebook notater som alle kan se. Syntes det er koselig i f.eks statusen, men alle trenger ikke vite/lese at jeg er hele livet hans..

Er jeg totalt urimelig? Jeg elsker jo fyren som bare det, jeg har bare aldri vært sånn skikkelig klengete.. Vi har vært sammen i 4år og han er like på meg som han var for 4 år siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har trolig dårlig selvbilde/redd for å miste deg/glad for å ha deg, og jeg gjetter på få venner og muligens ingen hobbyer?

Det første jeg ville gjort var å få ham til å få seg en hobby som han bedriver selv, uten deg. Da kan du få mer fred og ro og forhåpentligvis får mestringsfølelsen opp selvtilliten hans slik at han ikke føler at du er hele livet hans.

Det er ihvertfall mitt syn på saken :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -svime-

Hehe skjønner deg veldig godt. Exen min var også sånn og jeg holdt på å eksplodere. Til slutt orket jeg ikke mere, han ville ikke forstå. Og det skjønner jeg jo på en måte, folk er jo forkjellige. Det var like unaturlig for han å la være å klenge som det var for meg å være klengete. Det ble slutt med oss etter 3 år, selvfølgelig av andre grunner også. Men det var det store irritasjonsmomentet i forholdet, og jeg har voktet meg vel for å bli sammen med klengete menn etter det :)

Jeg syns ikke du er urimelig, dere må finne en gylden middelvei. Og han må forstå at det er ikke fordi du ikke elsker han, men at det er fordi du gjerne vil ha noen centimeters frisone nærmest deg. Av og til er det greit med kroppskontakt, mens andre ganger er det faktisk nok å bare være sammen :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er bra at han fremdeles er nyforelska selv etter fire år!

Men jeg skjønner veldig godt hvordan det føles. Det kan virkelig bli for mye, selv om du er glad i karen og vil være sammen med han.

Jeg tenker at du kanskje kan si at DU er problemet, ikke HAN, hvis du skjønner hva jeg mener. I stedet for å si "Jeg liker ikke når du ligger helt oppi meg om natten" kan du prøve å si "jeg sover ikke like godt når vi ligger helt oppi hverandre fordi jeg blir så varm/trenger å bevege meg litt/etc.".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillekanin

Det er litt søtt da :yvonne:

Dette hørtes kjent ut! :Nikke: Har vært sammen med kjæresten min i fem år,og vi har det helt fantastisk sammen. Men jeg måtte også sette foten ned for han, for jeg holdt på å bli gal av å ha en amorøs hannkatt snikende rundt beina mine hele tida :eeeh: Det tok litt tid før han skjønte hva jeg mente, så jeg klikka litt jeg, litt med overlegg og for at han skulle skjønne det! Forklarte jeg hadde behov for aleinetid, at jeg aldri har likt å ha folk oppi meg (CLOSETALKERS ER SKREKKEN) osv osv. Han tok det til seg så verre var det ikke. Husk-det er bare godt ment. Han er nok bare veldig glad i deg.Tenk på de som er i forhold som føler de aldri blir sett eller tatt på. Det gjelder hvertfall ikke oss :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min var også sånn. Ville være sammen med meg hver dag, sitte tett inntil meg i sofaen, kline hver eneste gang vi stoppet et sted eller satt på cafè osv. Det er absolutt ikke meg å være sånn. På begynnelsen synes jeg det var søtt. Noe av det. Men etter hvert ble det for mye. Alle venninnene mine sa med en gang de hilste på han, at de så hvor forelsket han var i meg. Allerede. Synes jo det er flott at han klarer det. Men det er ikke meg. Jeg klarer ikke å være sammen med noen som er så oppå meg HELE TIDEN.

Du må nesten snakke med han om det. Og prøve å møtes på midten et sted. Om det går ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Du må nesten snakke med han om det. Og prøve å møtes på midten et sted. Om det går ann."

Hvis dere møtes "på midten" ofte nok så kanskje han modererer seg litt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha gjort en større innsats for å gjøre dette klart for han. Om han forsetter å være kvinnen i forholdet vil du mest sannsynlig på et eller annet tidspunkt miste tiltrekkelsen mot han og da er det for sent å gjøre noe med det, selv om han da vil gjøre alt i sin makt for å fikse på det. Smack litt mann inn i han :)

Endret av Bankai L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen seksuelt underernærte venniner som kan hjelpe deg med å ta av for sexpresset. Hva med en dugnad?

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han deaktivere sin konto på Facebook, ettersom han ikke kan gjøre noe med det jævla klisset som så tydelig er for å blidgjøre deg. Be han stoppe med all denne forherligelsen TS, du trenger virkelig ikke dette.

:tog: Stå.. på.. Kravene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...