AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg har akkurat fått vite at grunnen til at jeg er søvnløs, trekker meg unna venner og familie og flere andre ting. Grunnen er PTSD. Hvordan fungere normalt igjen? Hvordan få forholdet mitt til å fungere normalt? Litt om PTSD: http://www.lommelegen.no/320670/post-traumatisk-stresslidelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #2 Del Skrevet 24. februar 2011 Har du prøvd det som står i linken din da? Terapi, også der partneren din er inkludert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2011 #3 Del Skrevet 24. februar 2011 Mindfulness meditasjon hjelper mot PTSD. Yoga, qigong og tai chi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #4 Del Skrevet 25. februar 2011 Ts her. Det er prøvd ja Går regelmessig til psykolog og lege og har hatt med samboeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 25. februar 2011 #5 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg har prøvd uttallige ting. Men opplever bare at trening og DPS gjør susen, kunne kanskje gitt tanketerapi et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rocky Skrevet 26. februar 2011 #6 Del Skrevet 26. februar 2011 Er du mye plaget av Dissosiering og gjennopplevelse av traume/ne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå