Gå til innhold

Vet ikke hvordan jeg skal reagere!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er jo opplagt at det ikke ville bli noen trivelig ferietur, det har nok han også skjønt nå vil jeg tro ... og det er også opplagt at han ikke har sagt siste ord til henne hvis de allerede har etablert et vennskap basert på felles interesser. Man blokkerer jo ikke bort folk man er venner med uten et eneste ord, selv om noen andre presser på for dette - uansett ... Sunn fornuft og vanlig oppførsel.

Cheers!

-runekki

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo opplagt at det ikke ville bli noen trivelig ferietur, det har nok han også skjønt nå vil jeg tro ... og det er også opplagt at han ikke har sagt siste ord til henne hvis de allerede har etablert et vennskap basert på felles interesser. Man blokkerer jo ikke bort folk man er venner med uten et eneste ord, selv om noen andre presser på for dette - uansett ... Sunn fornuft og vanlig oppførsel.

Cheers!

-runekki

;-)

Nei du, jeg tror nok ikke han har skjønt det. For da han snakket om det, sa jeg faktisk ikke noe negativt om det, jeg beholdt roen og sa at vi sikkert kunne treffe dem. Jeg tenkte med meg selv at det ikke var noe ok å komme med noen overilte reaksjoner. I ettertid merker jeg at jeg ikke liker det, men det har ikke blitt nevnt. Han har heller ikke blokkert henne bort, han har bare rett og slett ikke snakka med henne på en stund. Og hvis "vennskapet" (kan det virkelig kalles det, når man stort sett har chatta?) var viktig for hennes del, er det rart at ikke hun har gitt lyd fra seg. Har skjønt at det er HAN som stort sett har kontakta hu, tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal følge magefølelsen din, TS. Antagelig kommer han til å lage noe voldsomst styr ut av at du ikke vil bli venner med disse folkene, men so what. Jeg gidder ihvertfall ikke å bruke tid og penger på folk jeg ikke ønsker å være sammen med. Gi han beskjed om at han gjerne må dra på ferie med dem, men da får han dra alene, så reiser du alene til Syden ("sikkert noen kjekke mannfolk som kan å varte opp kvinner der, så alene blir jeg ikke!").

Han kjæresten din høres ut som en dust med sosial intelligens langt under skostørrelsen sin. Man prioriterer kjæresten fremfor tilfeldige bekjentskaper (som man syns er sååå pene!). Ikke gidd å kast bort mr tid på han. Finn deg heller et mannfolk i stedet for en liten dust. :kose:

Signerer denne..

Lett for oss her inne å si ' finn deg en annen ' mener no jeg. Kanskje kan dere jobbe dere gjennom det - men stå hart på kravene dine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har hun mer å bringe til bordet enn godt ytre og felles interesse med din mann?

Når min mann kommer med forslag til folk å bli mer kjent med er det som regel pga "hun er opptatt av x, slik som deg", "han liker y slik som meg", "hun/han virker som et ålreit menneske, har litt samne humor som oss/er på samme stadie i livet som oss/er også innflytter".

Altså ting som skaper interesse. Han har aldri nevnt at noen han kjenner er sååå pen. Det har riktignok jeg sagt om en kompis, men han er homo og modell, så det telles ikke!:fnise"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det opp med ham. Følg mage følelsen din. Ta det over en søndags lunsj hjemme, snakk ordentlig. Dette er tydelig noe som er veldig viktig for deg, så fortell ham det. Om han lager oppstyr om det, javel, so what. La han gjøre det. Han burde respektere deg og lytte på kjæresten sin framfor hva han liksom har 'lyst' til. Det kan han bare legge på hylla først som sist ang denne saken. Til slutt vil du føle deg lettet over at du har sagt det du mener, han har fått med seg at han da har ei dame med ben i nasen som faktisk sier ifra og ikke la seg overkjøre. Alternativt kan du kanskje en gang være med dette paret på kafe eller noe, så har han tilfredsstilt lysta si på at dere skal treffes, og dere har da møttes på halv veien. Men om dette byr deg totalt imot, ikke gjør det. Se heller på aktiviteter dere kan finne på i denne byen dere skal reise til sammen. Dere skal glede dere til ferie, lese litt om plassen og ha det koselig. Være opptatt av dere selv og deres felles opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...