Gå til innhold

Hvordan vise min kjærlighet til verdens herligste kjæreste?

Lillefruen

Anbefalte innlegg

Jeg er rett og slett fryktelig lykkelig for tiden, og alt takket være verdens fineste kjæreste! Blir mye kliss disse dagene, men føler allikevel han kunne trengt en liten oppmerksomhet hvor jeg viser min kjærlighet :)

Tenkte noe som var nokså enkelt og ikke så dyrt, samtidig som det er ganske "betydelig":)

Alle forslag tas i mot med stor takk :)

PS; Jeg er heldig, jeg :) Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig. Det er herlig å være forelsket :rodmer:

Hva med å bare ta ham med ut på en koselig middag eller noe? Eventuelt fortell ham hvor lykkelig han gjør deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig. Det er herlig å være forelsket :rodmer:

Hva med å bare ta ham med ut på en koselig middag eller noe? Eventuelt fortell ham hvor lykkelig han gjør deg :)

Var ute og spiste i helga som var, og han jobber mye for tiden så, men ellers hadde det klart vært en fin ting å gjøre :)

Forteller han hver eneste dag hvor lykkelig han gjør meg, men huff, ord klarer ikke beskrive hva jeg føler for han :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg har gjort, og/eller tenker på å gjøre for kjæresten min:

- Legge små kort i baggen hans :hjerte:

- Overraske han på jobben med kort og sjokolade når jeg egentlig bare skulle komme innom med lunsjen hans :hjerte:

- Skrive "Jeg elsker deg" på matpapiret på matpakken hans :hjerte:

- Bestille(skaffe filmer jeg vet han elsket da han var barn, og se på de sammen med han :hjerte:

- Massasje :hjerte: og skrive søte ting på ryggen hans med fingrene mine underveis :hjerte:

- Skrive inn notater på mobilen hans, med søte ting :hjerte:

- Si mens vi er i butikken at "du, nå skal jeg kjøpe noe digg til deg! Hvilken sjokolade vil du ha? Jeg spanderer!!!" :hjerte:

- Overraske med et plutselig innlegg på bloggen min om hvor mye han betyr for meg :hjerte:

...osv :D

Det er de små tingene som oftest betyr mest. Du kan vise din kjærlighet på så utrolig mange måter! Finn ut hva slags komplimenter han setter mest pris på (de fleste gutter liker ikke ord som "søt", "fin" og "vakker".. men for eksempel min kjæreste liker ordet "flott" veldig godt!" :-)

Så koselig at du er forelsket, forelskelse er herlig!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...