AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #21 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg kjenner ingen som synes sexlivet er noe å diskutere med utenforstående, fleip eller ikke. Såpass respekt for partneren og privatlivet synes jeg man skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #22 Del Skrevet 25. februar 2011 jeg har behov for å snakke om sex med vennene mine, jeg kan fortelle at vi holdt på i 2 timer, men jeg forteller selvfølgelig ikke unødvendig om den andre part. hvis jeg f.eks nevner str er det kunn for at det er et STORT problem som smerte eller evne til å gjennomføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 25. februar 2011 #23 Del Skrevet 25. februar 2011 Det kan det vel hende han gjør, men ikke min mann Heldigvis, noe så utrolig unødvendig. If you say so Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 25. februar 2011 #24 Del Skrevet 25. februar 2011 I min vennegjeng er dette veldig vanlig. Vi kan støtt og stadig finne på å diskutere sex, men vi gir ikke detaljer som er flaue for partnerene våres. Jeg hadde aldri fortalt det hvis partneren min slet med potens eller at han kommer alt for fort(eksempel) da det er noe som jeg regner med hadde vert flaut for partneren. Jeg er glad for at vi har et såpass åpent forhold til sex at vi kan dele erfaringer og få nye tips 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolltausa Skrevet 26. februar 2011 #25 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg er glad for at vi har et såpass åpent forhold til sex at vi kan dele erfaringer og få nye tips Det går jo an å snakke om sex uten å utlevere privatlivet/partneren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 26. februar 2011 #26 Del Skrevet 26. februar 2011 Det går jo an å snakke om sex uten å utlevere privatlivet/partneren. Hvor mener du grensa går? Er det lov å snakke om sexlivet sitt, eller er det feil fordi det inkluderer partneren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 26. februar 2011 #27 Del Skrevet 26. februar 2011 Det går jo an å snakke om sex uten å utlevere privatlivet/partneren. Hvis du leste innlegget mitt så ser du at jeg ikke utleverer flaue detaljer om sexpartneren min. Jeg snakker om sexlivet mitt, men går som sakt ikke inn på veldig personlige detaljer. Jeg har heldigvis kun hatt partnere som synes det er helt ok å snakke om sexlivet med andre. Hadde partneren sakt at det var ubehagelig så skulle jeg heller revurdert det da, men det har ikke vert en problemstilling for meg så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 26. februar 2011 #28 Del Skrevet 26. februar 2011 Om min kjære snakker om vår sex med kompiser vet jeg ikke, og hvis han gjør det så ser jeg ikke noe problematisk med det. Jeg og mine venninner snakker om vårt sexliv rett som det er. Dersom man for eksempel har "kjørt seg fast" er det jo greit å kunne diskutere det med noen utenfor, og kanskje få litt ny input og nye innfalsvinkler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolltausa Skrevet 26. februar 2011 #29 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvor mener du grensa går? Er det lov å snakke om sexlivet sitt, eller er det feil fordi det inkluderer partneren? Hvis noen, mot formodning, skulle finne mitt sexliv interessant, kunne jeg vel snakket om det, men vårt sexliv snakker jeg ikke om, fordi jeg da utleverer en person som ikke har gitt sitt samtykke til det. Men for å være helt ærlig, jeg er minimalt interessert i mine venners sexliv, og jeg antar at de fleste av mine venner finner mitt sexliv temmelig uinteressant også. Sex på generelt grunnlag derimot, snakkes det om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 26. februar 2011 #30 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg kan snakke litt generelt om det med venninner (etter et par glass vin gjerne), f.eks at det går bra, hvor ofte osv. Har også én bestevenninne jeg snakker om alt med, og hun forteller meg også. Ikke noe big deal, så lenge det holdes mellom oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 26. februar 2011 #31 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har et par venninner jeg diskuterer sex med. Men jeg utleverer ikke mannen med noe pinlig. Synes det er greit å utveksle erfaringer, få tips og inspirasjon og ikke minst blir iallefall jeg litt ekstra tent når jeg da kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 26. februar 2011 #32 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Hvis noen, mot formodning, skulle finne mitt sexliv interessant, kunne jeg vel snakket om det, men vårt sexliv snakker jeg ikke om, fordi jeg da utleverer en person som ikke har gitt sitt samtykke til det. Men for å være helt ærlig, jeg er minimalt interessert i mine venners sexliv, og jeg antar at de fleste av mine venner finner mitt sexliv temmelig uinteressant også. Sex på generelt grunnlag derimot, snakkes det om. Men ditt sexliv inkluderer jo ham? Jeg vet at kjæresten min er fornøyd, og jeg ser ikke for meg at de sitter og diskuterer anatomien min i detalj, så at det kommer en og annen kommentar plager meg ikke. Jeg vet han har sagt at jeg lager litt lyd, ikke noe problem, det er helt harmløst. Endret 26. februar 2011 av Airi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolltausa Skrevet 26. februar 2011 #33 Del Skrevet 26. februar 2011 Men ditt sexliv inkluderer jo ham? Ikke nødvendigvis. Hva jeg liker å se på, hva jeg fantaserer om, masturbering mm... alt dette tilhører mitt sexliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå