AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #1 Del Skrevet 23. februar 2011 Kjæresten forteller om sexlivet vårt til vennene sine, og det har han gjort lenge. Jeg har jo møtt de et par ganger (riktignok møtte jeg de før jeg visste at han fortalte ting), men nå synes jeg det blir litt pinlig å se de hehe. Han sier han ikke forteller detaljer, og utfra eksempler han har gitt meg så virker det relativt uskyldig, men kan være at han sier mer enn det han forteller meg. En ting likte jeg iallefall ikke at han sa, selvom det ikke var negativt. Er det vanlig at gutter forteller om slike ting til kompisene sine? Vi er i et seriøst forhold (trodde jeg iallefall hehe). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 23. februar 2011 #2 Del Skrevet 23. februar 2011 Ganske vanlig det ja. På lik linje med at jenter forteller om deres sexliv til sine venninner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 23. februar 2011 #3 Del Skrevet 23. februar 2011 Det gjør min også. Akkurat hva han sier, og hvor mange detaljer han avslører, aner jeg ikke. Det plager meg vel egentlig ikke heller, så lenge det ikke blir negativ omtale av det. Det ble dog litt for drøyt da han fortalte broren min hvor mange ganger vi maksimalt hadde hatt sex en dag... Han har ikke noe med det. PUNKTUM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddebs Skrevet 24. februar 2011 #4 Del Skrevet 24. februar 2011 At de forteller slikt til kompiser synes jeg ikke du skal tenke på mest sansynlig er han stolt av den sexen dere har Jeg opplevde å finne sex historier om meg og xen på nettet (dette var etter at det var blitt slutt mellom oss). Det synes jeg er værre, enda jeg ikke kjenner de som leste det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2011 #5 Del Skrevet 24. februar 2011 . Det ble dog litt for drøyt da han fortalte broren min hvor mange ganger vi maksimalt hadde hatt sex en dag... Han har ikke noe med det. PUNKTUM. Broren til ble nok glad for den innformasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. februar 2011 #6 Del Skrevet 24. februar 2011 Ganske vanlig det ja. På lik linje med at jenter forteller om deres sexliv til sine venninner. Nettopp det samme tenker jeg. Ville ikke latt meg plage av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 24. februar 2011 #7 Del Skrevet 24. februar 2011 Vi er ganske åpne om sex i våre vennegjenger og familie (til en viss grad), så jeg reagerer ikke på at han forteller litt om sexlivet vårt - jeg snakker jo også litt med venninnene mine. Om du absolutt ikke liker det får du si fra og håpe han respekterer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mr mr Skrevet 24. februar 2011 #8 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg forteller det til kompisene mine og de forteller tilbake. Til de nærmeste kompisene da ,ikke til alle. Man må prate med noen jo ,dele erfaringer ,gi og få tips og sånt ,skryte litt ,le litt og sånt.... Ikke noe galt der syns jeg. Dama mi vet om det. En stund var hun flau men ikke lenger også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #9 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg synes dette er DÅRLIG gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #10 Del Skrevet 25. februar 2011 Ganske vanlig det ja. På lik linje med at jenter forteller om deres sexliv til sine venninner. Dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #11 Del Skrevet 25. februar 2011 Så lenge det ikke er FOR far out eller negativt om sexlivet, kan jeg finne på å snakke litt om det til venninner etter noen glass vin (hvis vi er i det humøret). Må vel bare finne meg i at mannen gjør det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 25. februar 2011 #12 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg har ikke noe behov for å utbrodere til min omgangskrets, spør de sier jeg bare at vi har det bra og at jeg er fornøyd. Jeg vet at han snakker med kompiser om det, men så lenge jeg ikke får høre hvilke detaljer det er snakk om, er det ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolltausa Skrevet 25. februar 2011 #13 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Er det vanlig at gutter forteller om slike ting til kompisene sine? Vi er i et seriøst forhold (trodde jeg iallefall hehe). Jeg hadde blitt rasende om jeg hadde fått høre noe slikt! Jeg kan utlevere meg selv til mine venninner, men jeg har ingenting med å utlevere mannen min. Han skal selv bestemme hva han vil dele om seg selv, og hvem han ønsker å dele informasjonen med. Det samme gjelder ham. Han kan utlevere seg selv så mye han bare ønsker, men det er bare jeg som bestemmer hvem som skal vite hva om meg. Endret 25. februar 2011 av Trolltausa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille_ Skrevet 25. februar 2011 #14 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg er glad jeg har en mer moden mann for å si det slik, sexlivet vårt er en privatsak. Jeg forteller ikke om det til veninner, og han forteller ikke om det til venner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolltausa Skrevet 25. februar 2011 #15 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg er glad jeg har en mer moden mann for å si det slik, sexlivet vårt er en privatsak. Jeg forteller ikke om det til veninner, og han forteller ikke om det til venner. Veldig enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2011 #16 Del Skrevet 25. februar 2011 Er det vanlig å fortelle om sexlivet til sine venninner da? Jeg forteller ikke om det til mine venninner. Og kan ikke huske noen av dem har prøvd å snakke om det til meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 25. februar 2011 #17 Del Skrevet 25. februar 2011 Det er så vanlig så. Du trenger ikke være flau, ts Jeg er jente, men henger med gutta ofte (har bare 1 venninne). Ofte vi sitter å prater om sex, og de forteller om damene sine. Ofte fleipes det en del da, så man skal ta alt med en klype salt. det er jo ikke slik at gutta sitter og har en "fortrolig og dyp samtale" om sexlivet, det går mer i korte setninger og lite informasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 25. februar 2011 #18 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg er glad jeg har en mer moden mann for å si det slik, sexlivet vårt er en privatsak. Jeg forteller ikke om det til veninner, og han forteller ikke om det til venner. Kona til en kompis av meg sa akkurat det samme når noen nevnte en lignende situasjon som TS beskriver. Måtte virkelig anstrenge meg for å ikke knekke sammen av latter, for mannen hennes kan fint sitte å fleipe om sexlivet med kona når hun ikke er til stede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille_ Skrevet 25. februar 2011 #19 Del Skrevet 25. februar 2011 Kona til en kompis av meg sa akkurat det samme når noen nevnte en lignende situasjon som TS beskriver. Måtte virkelig anstrenge meg for å ikke knekke sammen av latter, for mannen hennes kan fint sitte å fleipe om sexlivet med kona når hun ikke er til stede. Det kan det vel hende han gjør, men ikke min mann Heldigvis, noe så utrolig unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 25. februar 2011 #20 Del Skrevet 25. februar 2011 Kjæresten forteller om sexlivet vårt til vennene sine, og det har han gjort lenge. Jeg har jo møtt de et par ganger (riktignok møtte jeg de før jeg visste at han fortalte ting), men nå synes jeg det blir litt pinlig å se de hehe. Han sier han ikke forteller detaljer, og utfra eksempler han har gitt meg så virker det relativt uskyldig, men kan være at han sier mer enn det han forteller meg. En ting likte jeg iallefall ikke at han sa, selvom det ikke var negativt. Er det vanlig at gutter forteller om slike ting til kompisene sine? Vi er i et seriøst forhold (trodde jeg iallefall hehe). For å si det sånn: Verken jenter eller gutter bør fortelle venner om sexlivet sitt, siden det involverer å utlevere en annen part. Om man har et slikt behov for å diskutere sex skal man snakke med den det gjelder! Så be ham holde opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå