AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #1 Del Skrevet 23. februar 2011 Jaa, nok et av gaveinnleggene her.. Venninna mi fyller 20 år om ikke så lenge, og prøver å finne ut hva jeg skal gi! Har allerede kjøpt en sesong med favorittserien, så vet jo litt hva hun skal få Men trenger noe ekstra å legge med gaven! Noen som har tips til småtteri man kan gi sin bestevenninne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillekanin Skrevet 23. februar 2011 #2 Del Skrevet 23. februar 2011 En fin bolle (fra Kitchen,Traktøren etc) med masse godis oppi eller hjemmelaga bakst:) DET er koselig det:) Alternativt kan du lage en slags gavepakke med litt digg,en krem fra f.eks Bodyshop, et jenteblad, gode sokker,duftlys og ansiktsmaske? Det hadde jeg blitt veldig glad for hvertfall:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 23. februar 2011 #3 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. februar 2011 #4 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg spanderte middag og show på venninna mi når du fylte 20år. Hun ble kjempeglad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå