Arwen Skrevet 27. oktober 2003 #1 Del Skrevet 27. oktober 2003 Finnes det? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 27. oktober 2003 #2 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jepp. Kjøpt 24 biter av din favorittsjokolade, pakk inn, (ehh, kan godt ta forskjellige favoritter, en tvistpose eller smågodt om du liker maneg ulike) og sett nummer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. oktober 2003 #3 Del Skrevet 27. oktober 2003 Lurt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 27. oktober 2003 Men jeg vil jo ha en sånn kalender med nisse på må dere skjønne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 27. oktober 2003 #5 Del Skrevet 27. oktober 2003 Finn et bilde av en nisse og fest pakkene på? (tape på et pappbilde funker fint om du ikke akkurat fristes av å brodere en med ringer til å knyte pakker i ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 27. oktober 2003 Driver faktisk å broderer selv nå, men rekker ikke bli ferdig til jul.. Får vel bare vente til neste år jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 27. oktober 2003 #7 Del Skrevet 27. oktober 2003 Med mindre då går for løsninga med å tape fast på et nissebilde, så får du vel det da... Har min broderte fra barndommen jeg. Ikke en stor nisse på den, men 24 små motiver. Den er enkel, men etter min mening kjempefin. Det er små ringer på den, og der knyter vi fast små pakker. To på hver, en til meg og en til ham. Han får låne litt av min, for han har aldri hatt noe annet enn slike sjokoladekalendre. (Det har nesten alltid vært to på min, jeg og min bror delte den i oppveksten. Men da jeg flytta måtte mamma lage en likedan til ham ) Gleder meg jeg, til å pakke små gaver, og ikke minst åpne dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. oktober 2003 #8 Del Skrevet 27. oktober 2003 Finnes det? Tror det! Så nemlig i butikken hin dagen at Freia har kommet med sjokoladekalender!!! Med melkesjokoladefigurer! Den skal jeg ha i år! *gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #9 Del Skrevet 27. oktober 2003 De som lager smartis kom med en kalender i fjor. Den ble fort utsolgt. Både fra leverandør og butikk. Disse 10kr sakene har ubrukelig sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 27. oktober 2003 De som lager smartis kom med en kalender i fjor. Den ble fort utsolgt. Både fra leverandør og butikk. Disse 10kr sakene har ubrukelig sjokolade. Kom på den i stad, hadde den faktisk i fjor, men hadde glemt det :oops: Kommer til å titte etter den i år også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2003 #11 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg jobber i butikk så jeg skal si i fra så fort det kommer kalendere med god sjokolade. Blir nok en sånn på meg om min kjære også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. oktober 2003 #12 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tror det! Så nemlig i butikken hin dagen at Freia har kommet med sjokoladekalender!!! Med melkesjokoladefigurer! Den skal jeg ha i år! *gleder meg* Er det sant? Hurra-hurra! Da skal jeg nok ha sjokoladekalender i år, det er virkelig mange år siden sist. Klarer ikke å få i meg den sjokoladen som er i slike ting, og liker absolutt ikke smarties heller.. Men Freia lager gode saker! Noen som kan ta på seg å kjøpe en slik Freia-kalender og testsmake den allerede nå slik at vi andre kan vite at det er skikkelig vare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg jobber i butikk så jeg skal si i fra så fort det kommer kalendere med god sjokolade. Blir nok en sånn på meg om min kjære også. Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asam Skrevet 29. oktober 2003 #14 Del Skrevet 29. oktober 2003 Min lokale Rimi-butikk har Freiakalenderen :D Den ble kjøpt inn i går og lagret forsvarlig. Tar ikke sjansen på at 21-åringen finner den - den er MIN!!! Mvh Asam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 29. oktober 2003 #15 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har enda til gode å finne sjokoladekaldender med GOD sjokolade :-? Derfor har vi pakket inn twist og hengt opp en sånn brodert kalender. Men kanskje Freia glimter til med god sjokolade i kalenderen?!? Blir spennende å høre synspunkter på det etterhvert :D Hilsen Smurfa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 10. november 2003 #16 Del Skrevet 10. november 2003 Så den til Freia her om dagen i butikken, og sjokoladene så bedre ut. Men det er to forskjellig slags fyll i den, var det ikke? Har noen smakt den? Om ikke, kan noe kjøpe seg den for så å spise opp sjokoladene og gi meg tilbakemelding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. november 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 10. november 2003 Så ut som det var marsipan - vi har kjøpt smarties vi. Synd den er litt grell egentlig for sjokoladen er så god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå