antibac Skrevet 24. februar 2011 #21 Skrevet 24. februar 2011 1888 sin reklame er tåpelig. Hvem ringer til opplysningen lenger liksom?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #22 Skrevet 24. februar 2011 1888 sin reklame er tåpelig. Hvem ringer til opplysningen lenger liksom? Ganske mange. Jeg regner med at de faktisk selv vet hva de tjener inn penger på pluss hvordan markedet generelt er, og styrer markedsføringen deretter. Hadde vært merkelig hvis 90% av inntekten kom fra SMS og de satt i gang med en massiv kampanje for telefonen?
Meaty Skrevet 24. februar 2011 #23 Skrevet 24. februar 2011 Jeg er enig i at det er tåpelig å dra inn konkurrenter i reklameannonser. Så det er ganske flaut når jeg ser at kjeden jeg jobber i, skal gjøre det samme i DM uka som kommer: "Vi rappet disse produktene rett foran nesa til XX(konkurrentens navn)" eller noe i den duren. Flaut.
Kosemose Skrevet 24. februar 2011 #24 Skrevet 24. februar 2011 Jeg blir veldig negativt innstilt til firmaer som disser andre i forsøk på egenreklame. Og; utrolig fin Freiareklame ja!
Angelheart2 Skrevet 24. februar 2011 #25 Skrevet 24. februar 2011 Jeg synes det er tåpelig. Da konkurrenten til bedriften jeg jobber i hadde en slik kampanje som disset oss, opplevde jeg titt og ofte kunder som ønsker å gå over til vårt selskap fordi de syntes vårt selskap var mer profesjonelt som ikke sank så lavt. Det er jeg litt stolt av, og det er faktisk en grunn til at jeg aldri kunne tenkt meg å jobbe for konkurrenten. Mvh Yvonne Jobber vi vi samme selskap, kanskje? Da et selskap for en tid tilbake hadde en reklame som gikk på at de som hadde et kundeforhold hos selskapet jeg jobber for var mindre smarte enn de som valgte dem, hadde vi MASSE kunder som tok kontakt med oss og krevde at vi tok grep vedr. den reklamen, for de fant seg ikke i å bli kalt dumme. Vi hadde også mange kunder fra konkurrenten som ville kommer over til oss fordi de ble flaue på konkurrentens vegne... Kan man ikke fremme seg selv ed egne egenskaper, men har nedrakking på andre som eneste reklamestrategi, da har man ikke mye tro på egne produkter, spør du meg. "Vel, vi vet vi ikke er så gode, men vi er iallefall bedre enn deg!"...... 1
Chiyo Skrevet 24. februar 2011 #26 Skrevet 24. februar 2011 Jeg blir sint når jeg ser slikt. Det er ikke greit, og jeg får ikke lyst til å bruke 1888 for eksempel i stede for 1881. Eller Netcom i stede for Telenor (men nå bruker jeg callnorwegian da). Både Netcom og 1888 disser andre i sine reklamer derfor boikotter jeg de. De er dårlig reklame mener jeg. Skikkelig dårlig gjort også. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå