Gjest morten Skrevet 22. februar 2011 #1 Del Skrevet 22. februar 2011 Å lyve om sine tidligere forhold er en dårlig ting. den andre finner alltids ut av ting om de vil eller ikke. jeg har nå bodd sammen med dama i 2 år. jeg skulle låne den gamle mobilen hennes for min hadde tatt kvelden. dama hadde vært singel i ett år føre vi møttes, men det stemte ikke. hun hadde glemt å slette alt inne på mobilen sin og der fikk jeg se en del gamle meldinger. hun hadde vært singel i 3 uker føre hun traff meg. og samtidig hadde hun datet 5 andre gutter føre vi begynte å date. 2 dager etter vi møttes hadde hun sendt melding til han ene og sagt at hun tenkte masse på han og gledet seg til helga. den helga skulle egentlig jeg ligge over hos henne. jeg fant en masse meldinger til disse guttene hun hadde datet. noen av de hadde også vært over hos henne. fant også en del bilder av henne. naken, som hun hadde sendt de. hun har nektet hele tiden på at hun noen gang har sendt naken bilder av seg selv. jeg ble litt kvalm der jeg satt med disse bildene foran meg. og gutta hadde sendt bilder tilbake. det ene bilde hadde blitt sendt uka etter at vi hadde blitt sammen.hun vet ikke at jeg har sett dette men når jeg har spurt henne om timg og tang, ang tidligere forhold, så lyver hun så det renner. hun har møtt alle disse gutta på nettet. hun sier det er kompiser av henne. men jeg vet at det bare er piss.. jeg stoler ikke på henne lenger.. hun sitter og sender masse mld hver dag, så her om dagen sjekket jeg mobilen hennes, og der fant jeg mld til en av disse "kompisene" hennes. jeg har begynt å tvile på hele forholdet vårt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 22. februar 2011 #2 Del Skrevet 22. februar 2011 Det gjer du nok rett i. Ta det opp med henne, og fortell henne at dette er heilt uakseptabelt. Ho er heilt tydeleg ikkje til å stole på, dessverre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kontorstol Skrevet 22. februar 2011 #3 Del Skrevet 22. februar 2011 Vel. Alt dette var før dere ble sammen så sånn sett har hun ikke gjort noe galt. Hva hun gjorde før dere ble sammen har du uansett ikke krav på å få vite. Meldingene hun sender med disse kompisene i dag, hva går de ut på? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. februar 2011 #4 Del Skrevet 22. februar 2011 Det som gjør det hele litt sjukt er at det ligger i kvinnens natur å være litt beskjeden med å fortelle om fortiden sin. Hvorfor er det sånn? Hvorfor er det slik at kvinner ofte ikke fortelle sitt sanne jeg? Bare spør alle damene på tråden her så vil jo samtlige lyve om hvor mange de har hatt sex med og hvor mange de har hatt intim kontakt med. Mest sannsynlig under dekke av å "husker ikke". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kontorstol Skrevet 22. februar 2011 #5 Del Skrevet 22. februar 2011 Men hvorfor er det så himla viktig å vite hvor mange vi har hatt sex med?? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #6 Del Skrevet 22. februar 2011 Vel. Alt dette var før dere ble sammen så sånn sett har hun ikke gjort noe galt. Hva hun gjorde før dere ble sammen har du uansett ikke krav på å få vite. Meldingene hun sender med disse kompisene i dag, hva går de ut på? Jeg er uenig. Det er kanskje en dum ting å gjøre (og begynne å spørre og grave om tidligere forhold osv.), men når man først spør bør man få ærlige svar. Jeg ville ikke godtatt å bli løyet til, uansett hvor urimelige spørsmål jeg stilte. Løgn er løgn. Dessuten skrev han at det ene bildet ble sendt uka etter at de ble sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. februar 2011 #7 Del Skrevet 22. februar 2011 kontorstol, hva feiler det deg? Her hadde dama sagt hun var singel i ett år, og ikke at hun hadde ligget med fem forskjellige helt opp til tre uker før forholdet, - og ikke at hun fremdeles var pulevenn under forholdet. Hvordan kan noe så forståelig bli noe så uforståelig som at man må lyve og bedra og iscenesette en annen fordoms virkelighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kontorstol Skrevet 22. februar 2011 #8 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg er uenig. Det er kanskje en dum ting å gjøre (og begynne å spørre og grave om tidligere forhold osv.), men når man først spør bør man få ærlige svar. Jeg ville ikke godtatt å bli løyet til, uansett hvor urimelige spørsmål jeg stilte. Løgn er løgn. Hvis man bare slutter å grave i andres fortid og intime detaljer slipper man kanskje å lyve. Dessuten skrev han at det ene bildet ble sendt uka etter at de ble sammen. Den overså jeg, DET hadde ikke jeg heller akseptert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kontorstol Skrevet 22. februar 2011 #9 Del Skrevet 22. februar 2011 kontorstol, hva feiler det deg? Her hadde dama sagt hun var singel i ett år, og ikke at hun hadde ligget med fem forskjellige helt opp til tre uker før forholdet, - og ikke at hun fremdeles var pulevenn under forholdet. Hvordan kan noe så forståelig bli noe så uforståelig som at man må lyve og bedra og iscenesette en annen fordoms virkelighet? Feiler meg ingenting. Jeg mener fortsatt at om man ikke tåler sannheten (at hun hadde pulevenner osv) bør man ikke stille spørsmålene. Hvorfor skal nye kjærester vite alle detaljer og antall partnere?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. februar 2011 #10 Del Skrevet 22. februar 2011 Hvis man bare slutter å grave i andres fortid og intime detaljer slipper man kanskje å lyve. Årsaken til at man spør er at man ikke skal havne i slike situasjoner som trådstarter. Hvorfor har særlig kvinner så vanskelig med å forstå noe så enkelt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kontorstol Skrevet 22. februar 2011 #11 Del Skrevet 22. februar 2011 Årsaken til at man spør er at man ikke skal havne i slike situasjoner som trådstarter. Hvorfor har særlig kvinner så vanskelig med å forstå noe så enkelt? Så fordi du skalvite slike ting er dama forpliktet til å svare på dine spørsmål? Hadde du godtatt at hun hadde svart at hun ikke ville svare? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. februar 2011 #12 Del Skrevet 22. februar 2011 Feiler meg ingenting. Jeg mener fortsatt at om man ikke tåler sannheten (at hun hadde pulevenner osv) bør man ikke stille spørsmålene. Hvorfor skal nye kjærester vite alle detaljer og antall partnere?? Han spurte fordi han ønsket sannheten og helt sikkert tålt den også. La meg forklare, - dersom dama til trådstarter hadde vært ærlig så hadde trådstarter kanskje hatt litt lavere forventinger til trofasthet og kvinneærlighet. Men så spør jeg deg, - hvorfor behøver man å lyve? Må alle damer lyve når de skal fortelle hvor mange de har ligget med? Hvorfor? Hva godt kommer ut av det egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kontorstol Skrevet 22. februar 2011 #13 Del Skrevet 22. februar 2011 Han spurte fordi han ønsket sannheten og helt sikkert tålt den også. La meg forklare, - dersom dama til trådstarter hadde vært ærlig så hadde trådstarter kanskje hatt litt lavere forventinger til trofasthet og kvinneærlighet. Men så spør jeg deg, - hvorfor behøver man å lyve? Må alle damer lyve når de skal fortelle hvor mange de har ligget med? Hvorfor? Hva godt kommer ut av det egentlig? Tipper at dere som er så opptatte av antall og intime detaljer om tidligere partnere kanskje ikke hadde tålt svaret. Er det en sammenheng mellom antall partnere man har hatt som singel og hvor ærlig man er i et forhold? Jeg spør deg, hvorfor må man spørre? Hva godt kommer det ut av det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. februar 2011 #14 Del Skrevet 22. februar 2011 Tja, hvis vi spør morten som laget denne tråden så spør man fordi man ønsker redelighet og ærlighet fordi de fleste forhold er basert på tillit og kjennskap til hverandre. Men av en eller annen uforkarlig grunn så mener kvinner at det er bedre å starte forhold med å bedra hverandre og å lyve fra begynnelsen fordi da kan man av en eller annen grunn utvikle noe sammen? Jeg skjønner bare ikke hvorfor ikke damer bare kan si det som det er? I stedetfor å lage andre virkeligheter? Forteller typen sin skrøner og holde ham for narr? Hva er hensikten egentlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #15 Del Skrevet 22. februar 2011 Dette er TO ÅR siden. At hun datet flere da hun møtte det, spiller da vel ingen rolle. Det er faktisk helt vanlig. Så lenge hun er og har vært trofast mot deg siden dere ble ordentlig sammen, synes jeg du overreagerer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kontorstol Skrevet 22. februar 2011 #16 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Hadde du godtatt et svar som "dette ønsker jeg ikke å svare på?" Tja, hvis vi spør morten som laget denne tråden så spør man fordi man ønsker redelighet og ærlighet fordi de fleste forhold er basert på tillit og kjennskap til hverandre. Men av en eller annen uforkarlig grunn så mener kvinner at det er bedre å starte forhold med å bedra hverandre og å lyve fra begynnelsen fordi da kan man av en eller annen grunn utvikle noe sammen? Jeg skjønner bare ikke hvorfor ikke damer bare kan si det som det er? I stedetfor å lage andre virkeligheter? Forteller typen sin skrøner og holde ham for narr? Hva er hensikten egentlig? Men hva har antall partnere osv med tillit i nårværende forhold å gjøre? Mener du virkelig at kjennskap til hverandre betyr alle intime detaljer om ny partners tidligere sexliv? Endret 22. februar 2011 av kontorstol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 22. februar 2011 #17 Del Skrevet 22. februar 2011 Dessuten skrev han at det ene bildet ble sendt uka etter at de ble sammen. Hva nå hvis TS ble sammen med dama en god stund før hun ble sammen med ham? Bare les de utallige tråderne her på KG om definering av forhold. Det kan åpenbart være vanskelig. Dama har vel ikke løyet om at hun var single? Man kan jo godt flørte og ha sex uten å være i forhold. Jeg ville nok bli litt mer bekymret over den meldingen som ble sendt for 2 uker siden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 22. februar 2011 #18 Del Skrevet 22. februar 2011 Men så spør jeg deg, - hvorfor behøver man å lyve? Må alle damer lyve når de skal fortelle hvor mange de har ligget med? Hvorfor? Hva godt kommer ut av det egentlig? Nei, selvfølgelig må man ikke lyge, men jeg personlig forbeholder meg retten til å ha fortiden min i fred og ikke bli tvunget til å f.eks. utlevere tidligere elskere til en tredjepart. Hvem jeg har lå med for ørten år siden er bare min sak og ingen andres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. februar 2011 #19 Del Skrevet 22. februar 2011 Hadde du godtatt et svar som "dette ønsker jeg ikke å svare på?" Javel, da hadde jeg heller hatt noe ønske om å fortelle om fremtiden, hadde du godtatt det svaret? Men hva har antall partnere osv med tillit i nårværende forhold å gjøre? Mener du virkelig at kjennskap til hverandre betyr alle intime detaljer om ny partners tidligere sexliv? Det har jo alt å si! Om dama til morten trådstarter hadde vært ærlig så hadde vi unngått hele problemstillingen fra starten av og morten ville ikke hatt de bekymringene han har idag. Skjønner dere ikke selv at det er stor forskjell å bli sammen med en jente som har vært singel i ett år og ikke har ligget med noen på ett år kontra ei jente som har med seg fem pulekompiser inn i forholdet når hun sier hun ikke har det!? Si det som det er da vel? Fortell gutten din at du har med deg last som han ikke ser med en gang i stedet for å fortelle ham at "what u see is what u get", også lurer damer på hvorfor vi menn ikke ser på damer som troverdige? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #20 Del Skrevet 22. februar 2011 Skjønner dere ikke selv at det er stor forskjell å bli sammen med en jente som har vært singel i ett år og ikke har ligget med noen på ett år kontra ei jente som har med seg fem pulekompiser inn i forholdet når hun sier hun ikke har det!? Å være singel = Å ikke ha kjæreste. Om man ligger rundt spiller ingen rolle, man er fortsatt like SINGEL. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå