Gjest linsa Skrevet 27. oktober 2003 #1 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvor får jeg kjøpt Focus Dailies-kontaktlinser for en rimeligst mulig pris? Hvor kjøper dere kontaktlinsene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 27. oktober 2003 #2 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg kjøper mine fra Z-optikk, som er optikeren min, men har tenkt å slutte med det nå. Grunnen til det er at jeg alltid må betale for en synstest på 540kr hvert halvår fordi det er en pakkepris - selv om jeg bare tar en synstest i året. Betaler da drøyt 1900kr i halvåret. Synet mitt er ganske stabilt, så én synstest i året bør være nok. Så neste gang skal jeg kun ta synstest og så bestille linsene fra nettet. Tror jeg fant ut at www.minelinser.no var rimeligst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linsa Skrevet 27. oktober 2003 #3 Del Skrevet 27. oktober 2003 Ok, takk... Synet mitt har forverret seg littegrann over 4 år (fra -2,50 til -2,75)- er det da nødvendig med sjekk hver 6. mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cloe Skrevet 28. oktober 2003 #4 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg betaler litt over 300 kr mnd for focus daglinser hos brilleland. Der er det òg gratis kontroll hver 6 mnd. Cloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 28. oktober 2003 #5 Del Skrevet 28. oktober 2003 hurra for www.minelinser.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 2. november 2003 #6 Del Skrevet 2. november 2003 Hei! Jeg tok et søk på Focus Dailies på google for noen uker siden, og da fant jeg en god del bra tilbud på linsene. Er sånn at du abonnerer på dem, og får dem tilsendt en gang hver 3. mnd eller noe. Fikk opp mange forskjellige firma som leverer. Verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 3. november 2003 #7 Del Skrevet 3. november 2003 www.yourlenses.no Der koster en pakke (30stk) 149; + litt porto! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest assa Skrevet 3. november 2003 #8 Del Skrevet 3. november 2003 Hos lenseway koster en pk med 30 stk 136 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigerpus Skrevet 3. november 2003 #9 Del Skrevet 3. november 2003 Fokus Dailies 2650,- for et års forbruk her: http://www.linsebutikken.no/dagslinser.html Tiger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #10 Del Skrevet 13. november 2003 www.linsebutikken.no er det billigste alternativet jeg har funnet. Mye greiere enn å bestille fra Sverige, det gjorde jeg før, men da kommer toll i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå