spinnwild Skrevet 22. februar 2011 #21 Del Skrevet 22. februar 2011 mange takk for svar. dette var selvsagt bare en tulletråd med referanse til fortvilet dame som har en mann som liker å vise kuken sin til fremmende damer, men hvor vi ikke har opplysninger som tyder på at han har gjort noe mer. med andre ord, de fleste her inn synes å mene at det er greit at en kvinne helt bevisst bruker kropp og bekledning for å tilfredsstille sine behov for oppmerksomhet selv om dette plager partner. Skulle derimot en mann finne på å gjøre noe tilvarende er det fysj om fysj og utkastelsesgrunn... Dette til ettertanke Er vel mere det at det er slike som finner det for godt å svare på slike tråder vel. Du har vel ikke fått nok svar til å treffe slike slutninger... Selv synes jeg det er spennende og pirrende når andre menn synes jeg er attraktiv, og synes det samme om at typen min oppleves som attraktiv av andre kvinner. Det er vel bare en bekreftelse på at man har "god smak"... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 22. februar 2011 #22 Del Skrevet 22. februar 2011 mange takk for svar. dette var selvsagt bare en tulletråd med referanse til fortvilet dame som har en mann som liker å vise kuken sin til fremmende damer, men hvor vi ikke har opplysninger som tyder på at han har gjort noe mer. med andre ord, de fleste her inn synes å mene at det er greit at en kvinne helt bevisst bruker kropp og bekledning for å tilfredsstille sine behov for oppmerksomhet selv om dette plager partner. Skulle derimot en mann finne på å gjøre noe tilvarende er det fysj om fysj og utkastelsesgrunn... Dette til ettertanke Haha, tror ikke jeg trenger noen ettertanke på det. Det er helt klart forskjell på å vise den erigerte kuken sin til damer i smug for sin kjære, og det å gå på stranda i bikini;) Hadde en dame sendt bilder av skrevet sitt til andre mannfolk, så hadde nok ikke de fleste menn syntes at det var noe stas heller! Sammenlign det sammenlignbare hvis du vil sammenligne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2011 #23 Del Skrevet 22. februar 2011 De sakene er jo ikke sammenlignbare. Men ser en på det i forhold til første posten så synes jeg likevel det er rart at noen her synes at det ikke er noe problem om ei dame i et forhold kler seg spesielt utfordrende bare for på høste blikk. Er det jo OK for mannen så er det ikke noe problem men en bør da vel ta litt hensyn hvis man først er i et forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 22. februar 2011 #24 Del Skrevet 22. februar 2011 Og hvor ble det av alle damene som ikke takler at deres menn ser på andre damer?? Eller om temaet hadde vært en fortvilet kvinne med en mann som bruser litt ekstra med fjærene i nærheten av andre kvinner.. Tipper gjennomgangstonen hadde vært noe i duren 'Dropp den drittsekken' etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David John jr. Skrevet 22. februar 2011 #25 Del Skrevet 22. februar 2011 Når det er sagt, forsvarer jeg heller ikke å bevisst kle seg utfordrende for å tiltrekke seg seksuell oppmerksomhet fra andre når man er i et forhold (hvis ikke partner synes det er ok da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #26 Del Skrevet 22. februar 2011 hu er sjølgod og trenger oppmerksomhet bare.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David John jr. Skrevet 22. februar 2011 #27 Del Skrevet 22. februar 2011 Eller om temaet hadde vært en fortvilet kvinne med en mann som bruser litt ekstra med fjærene i nærheten av andre kvinner.. Tipper gjennomgangstonen hadde vært noe i duren 'Dropp den drittsekken' etc. Helt to the point. Jeg kan ikke annet enn fortsatt gjøre meg den betraktningen at både kvinner og noen menn her inne synes det er ugreit at en mann eksponerer seg erotisk for fremmede kvinner, mens når den kvinne gjør det samme i full offentlighet er det ikke så farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David John jr. Skrevet 22. februar 2011 #28 Del Skrevet 22. februar 2011 Haha, tror ikke jeg trenger noen ettertanke på det. Det er helt klart forskjell på å vise den erigerte kuken sin til damer i smug for sin kjære, og det å gå på stranda i bikini;) Hadde en dame sendt bilder av skrevet sitt til andre mannfolk, så hadde nok ikke de fleste menn syntes at det var noe stas heller! Sammenlign det sammenlignbare hvis du vil sammenligne Nå var det vel opplyst i trådstarten at hun likte oppmerksomheten og partneren fortvilet over dette. Hun kan med andre ord blitt erotisk opphisset av oppmerksomheten. Mener du virkelig at forskjellen lå i om trusa var på eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 22. februar 2011 #29 Del Skrevet 22. februar 2011 De fleste skriver ut fra sitt eget ståsted. Min mann er stolt av meg når jeg får blikk fra andre menn, han er ikke sjalu eller plages av det i det hele tatt. Men jeg kan skjønne at noen blir det. Generelt synes jeg man bør ta hensyn til partneren innen rimelighetens grenser når man er i et forhold. Man oppsøker ikke andre for spenning, f.eks. Man bør klare seg med det man får hjemme, for man har selv valgt å være i et forhold. I akkurat den settingen du beskriver, hadde jeg vært stolt av mannen min hvis han fikk oppmerksomhet fra andre damer på stranda, men likevel viste at han var opptatt av meg. Hadde han "glemt" meg, og tatt til seg blikkene, småflørtet der han gikk osv, hadde jeg nok ikke likt det. Det samme med han. Hadde jeg hatt en mann som var helt ukomfortabel med at jeg vrikket og viste meg på stranda, sånn som i startinnlegget, hadde jeg jo ikke gjort det. Så det kommer helt an på settingen. Hadde han eller jeg sendt bilder av skrevet vårt i smug til andre utvalgte, hadde det nok blitt bråk her hjemme. Det hadde ingen av oss likt. Ser du forskjellen, eller er du fortsatt opphengt i påfunnet ditt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David John jr. Skrevet 22. februar 2011 #30 Del Skrevet 22. februar 2011 Selvsagt ser jeg forskjellen og dessuten mener jeg at innleggene fra folk viser at kvinner og menn dømmes forskjellig, hvor spillerommet for menn og menns seksualitet er mindre enn for kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 22. februar 2011 #31 Del Skrevet 22. februar 2011 [quote name='David John jr.' timestamp='1298378957' post='8926526' I trådstarten er det opplyst om at partneren er fortvilet og at dama gjør det for å få oppmerksomhet. Altså har du en setting som du ikke forsvarer, men likevel føler du det er nødvendig å pynte litt på den bikinikleddes oppførsel. Om hun blir erotisk opphisset av oppmerksomheten vet vi ikke, men la oss si at hun ble det. Hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #32 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva synes du er den vesentligste forskjellen? For meg er det en stor forskjell å sende bilder av sitt kjønnsorgan til spesifikk kvinne man ikke er sammen med, mens partneren man ER sammen med ikke vet om dette, og på å kle seg i en "utfordrende bikini" (hva søren er en IKKE utfordrende bikini? Det er ikke store plagget du snakker om i utgangspunktet her) og like at folk finner kroppen ens attraktiv. Jeg hadde ikke reagert negativt eller vurdert å dumpe en kjæreste som hadde en digg kropp (med badebukse på) og som likte at kvinner la merke til ham og syntes han var fin, på lik linje med at jeg ikke ville reagert negativt eller vurdert å dumpe en kjæreste som hadde en digg kropp (med bikini på) og som likte at menn så på henne. Jeg HADDE reagert negativt og sterkt vurdert å dumpe mannen om han i skjul sendte bilder av p*kken sin til andre damer, for å få flere nakenbilder av denne damen, bak min rygg! Og at han først ble lei seg over dette når han ble ferska. På lik linje med at jeg i aller høyeste grad ville rådet en mann til å reagere negativt og sterkt vurdere forholdet/dumping av en kvinne som i skjul sendte bilder av våt f*tte til andre menn, for å få nakenbilder av denne mannen tilbake, bak kjærestens rygg. så altså, om du setter lik situasjon opp mot hverandre, så er jeg imot å sende sexbilder til fremmede bak kjærestens rygg, uansett kjønn! Og jeg er ikke imot å være stolt av kroppen sin og like at andre liker den, uansett kjønn. at du har så innmari stort behov for å dømme damer nord og ned til urettferdige vesener som forskjellsbehandler, viser bare at det er DU som egentlig har ett problem med forskjellsbehandling av kjønn her. Vær ærlig med deg selv i det minste, selv om du neppe er mann nok til å innrømme det til andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 22. februar 2011 #33 Del Skrevet 22. februar 2011 Og hvor ble det av alle damene som ikke takler at deres menn ser på andre damer?? Det er jo, fra damas side, en meget effektiv metode for å få han til å la være å se på andre damer; Mannen blir jo så opptatt med adferden til kona og at hun drar til seg all den oppmerksomheten at han ikke får spillerom til å titte selv på potensielle pinuper selv. Ha - ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 22. februar 2011 #34 Del Skrevet 22. februar 2011 Det er jo, fra damas side, en meget effektiv metode for å få han til å la være å se på andre damer; Mannen blir jo så opptatt med adferden til kona og at hun drar til seg all den oppmerksomheten at han ikke får spillerom til å titte selv på potensielle pinuper selv. Ha - ha! Høres ut som en god oppskrift på et velfungerende forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnerkvinner Skrevet 22. februar 2011 #35 Del Skrevet 22. februar 2011 mange takk for svar. dette var selvsagt bare en tulletråd med referanse til fortvilet dame som har en mann som liker å vise kuken sin til fremmende damer, men hvor vi ikke har opplysninger som tyder på at han har gjort noe mer. med andre ord, de fleste her inn synes å mene at det er greit at en kvinne helt bevisst bruker kropp og bekledning for å tilfredsstille sine behov for oppmerksomhet selv om dette plager partner. Skulle derimot en mann finne på å gjøre noe tilvarende er det fysj om fysj og utkastelsesgrunn... Dette til ettertanke Hvilken ettertanke. Det er da stor forskjell på å sende bilder av pikken sin til damer og det at noen ser på deg på stranda. Djezez... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 22. februar 2011 #36 Del Skrevet 22. februar 2011 Høres ut som en god oppskrift på et velfungerende forhold. En klok mann sa en gang at "Ekteskapet er heller ingen våpenhvile". Som jeg har forstått så blir det nesten sett på som psykisk mishandling av menn å ikke godta at han får titte på andre jenter. Det er ikke hun som ser på andre menn; hun blir sett på. Jeg personlig godtar at andre damer beundrer min mann men jeg blir sjalu ved tanken på at han (mannen min) beundrer andre kvinner som kjønnsobjekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 22. februar 2011 #37 Del Skrevet 22. februar 2011 Det som skal sier at det finnes både menn og kvinner som er i forhold hvor de gir blaffen i hvordan kjæresten føler på slike ting, så lenge man selv synes det er greit. Det er ikke sunt å være i slike forhold, men det stopper det ikke fra å være slik. Jeg synes det er greit at typen blir beglodd på stranda (heldige meg), men sender han nakenbilder til noen er det rett ut. Samme gjelder omvendt. Det at noen kvinner sprader rundt i lite klær og byr seg fram kan ha mye med media og mote å gjøre. Det skal heller ikke sies at dette synes menn er sexy (men så kjapt det er ens egen dame, er det mange som plutselig blir veldig sjalu). Noen trenger også slik respons for å føle seg verdt noe. Andre gjør det fordi de er fornøyde med seg selv og kroppen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David John jr. Skrevet 22. februar 2011 #38 Del Skrevet 22. februar 2011 Er vel mere det at det er slike som finner det for godt å svare på slike tråder vel. Du har vel ikke fått nok svar til å treffe slike slutninger... Selv synes jeg det er spennende og pirrende når andre menn synes jeg er attraktiv, og synes det samme om at typen min oppleves som attraktiv av andre kvinner. Det er vel bare en bekreftelse på at man har "god smak"... og hva synes typen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 22. februar 2011 #39 Del Skrevet 22. februar 2011 mange takk for svar. dette var selvsagt bare en tulletråd med referanse til fortvilet dame som har en mann som liker å vise kuken sin til fremmende damer, men hvor vi ikke har opplysninger som tyder på at han har gjort noe mer. med andre ord, de fleste her inn synes å mene at det er greit at en kvinne helt bevisst bruker kropp og bekledning for å tilfredsstille sine behov for oppmerksomhet selv om dette plager partner. Skulle derimot en mann finne på å gjøre noe tilvarende er det fysj om fysj og utkastelsesgrunn... Dette til ettertanke Dette til ettertanke. Det var 5 svar du fikk, og utifra det så skriver du : De fleste her inne. Bare litt til ettertanke. Du har feil, vi har rett. Alltid Uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David John jr. Skrevet 22. februar 2011 #40 Del Skrevet 22. februar 2011 En klok mann sa en gang at "Ekteskapet er heller ingen våpenhvile". Som jeg har forstått så blir det nesten sett på som psykisk mishandling av menn å ikke godta at han får titte på andre jenter. Det er ikke hun som ser på andre menn; hun blir sett på. Jeg personlig godtar at andre damer beundrer min mann men jeg blir sjalu ved tanken på at han (mannen min) beundrer andre kvinner som kjønnsobjekter. Da blir det vel som han som viser pikken for damer da? Han ser jo ikke på damer, men det er visst noen av det slaget som ser på han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå