Gå til innhold

Dama mi elsker menns reasjoner på sin sexy bikini

Gjest David John jr.

Anbefalte innlegg

Gjest David John jr.

Jeg er helt fortvilet. Dama og jeg har vært sammen i 4 år og vi skal nå på sydentur. Hun er midt i 20 årene og jeg i slutten. Problemet mitt er at hun velger særdeles sexy bikinier og har en kropp og en måte å bevege seg på som får alle menn i 50 meters omkrets til å gå fra konseptene. Det virker som hun setter pris på oppmerksomheten selv. Når jeg spør henne om hvorfor hun gjør det sier hun at hun ikke vet. Hvordan håndterer jeg dette?

Vennlig hilsen fortvilet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær stolt over at du har en flott dame! Så lenge hun er sammen med deg spiller det vel ingen rolle om andre gutter ser på henne?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke uvanlig å ville ha oppmerksomhet. Hun liker å skape reaksjoner, og at menn viser så tydelig at de liker kroppen hennes. Det kan jo være at hun har et behov for oppmerksomhet fordi du ikke gir henne nok av det? Bare en teori.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Hun vil bare ha litt bekreftelse, det er ikke for å gjøre deg sjalu :)

Så lenge det bare er at hun liker at andre ser henne, så gjør det absolutt ingenting og er veldig normalt!

Ver stolt av dama di og vis henne det! :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk så mye på det, bare glo på andre damer i stedet. Det vil jo bare være å tilfredstille ditt eget behov for å se på fine damer og er helt naturlig. Hun har ingen grunn til å bli sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters

Problemet mitt er at hun velger særdeles sexy bikinier og har en kropp og en måte å bevege seg på som får alle menn i 50 meters omkrets til å gå fra konseptene.

Tipper dette foregår mest i ditt hode, at du syntes din kvinne er himmelsendt fra Saturn for å drive menn fra vanvidd betyr ikke nødvendigvis at så skjer.

De fleste menn kan se et spradene fruktfat uten å gå helt fra hengslene, ihvertfall utad ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt fortvilet. Dama og jeg har vært sammen i 4 år og vi skal nå på sydentur. Hun er midt i 20 årene og jeg i slutten. Problemet mitt er at hun velger særdeles sexy bikinier og har en kropp og en måte å bevege seg på som får alle menn i 50 meters omkrets til å gå fra konseptene. Det virker som hun setter pris på oppmerksomheten selv. Når jeg spør henne om hvorfor hun gjør det sier hun at hun ikke vet. Hvordan håndterer jeg dette?

Vennlig hilsen fortvilet

Hvis du ikke er sammen med Angelina J så tviler jeg på dette du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David John jr.

mange takk for svar. dette var selvsagt bare en tulletråd med referanse til fortvilet dame som har en mann som liker å vise kuken sin til fremmende damer, men hvor vi ikke har opplysninger som tyder på at han har gjort noe mer.

med andre ord, de fleste her inn synes å mene at det er greit at en kvinne helt bevisst bruker kropp og bekledning for å tilfredsstille sine behov for oppmerksomhet selv om dette plager partner. Skulle derimot en mann finne på å gjøre noe tilvarende er det fysj om fysj og utkastelsesgrunn...

Dette til ettertanke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din dame. Hvis noen vil se på henne får de enten betale for titten eller så får du gi dem så mye juling at de aldri våger å vise trynet sitt i nærheten mere. Vær en mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David John jr

Det er vesentlig forskjell på å vise seg frem påkledd og naken om du ikke forstår det.

Å synes du det?

Jeg for min del ville vel legge størst vekt på motivene for oppførselen og de ser jeg igrunnen ikke den store forskjellen på.... dessuten .. glemte jeg å si at hun var toppløs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest David John jr.

Jeg har ikke kommentert noen av sakene, men synes ikke de to situasjonene var heeelt sammenlignbare da...

Hva synes du er den vesentligste forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MikeWaters

Hvis du ikke ser forskjellen på å gå i badetøy og å sende bilder av eget kjønnsorgan så er det noe alvorlig galt med deg!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er den tråden jeg tenkte på: mannen viste sin erigerte penis, altså en klar seksuell situasjon, dama var påkledd og etter omstendighetene (bikini i syden) anstendig kledd. Dessuten hadde mannen en direkte kommunikasjon med andre damer, dama du snakket om regner jeg med ikke hengav seg til erotisk prat med noen av mennene som kikket på henne.

Når det er sagt, forsvarer jeg heller ikke å bevisst kle seg utfordrende for å tiltrekke seg seksuell oppmerksomhet fra andre når man er i et forhold (hvis ikke partner synes det er ok da) :)

Endret av MrsTux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper dette foregår mest i ditt hode, at du syntes din kvinne er himmelsendt fra Saturn for å drive menn fra vanvidd betyr ikke nødvendigvis at så skjer.

De fleste menn kan se et spradene fruktfat uten å gå helt fra hengslene, ihvertfall utad ;)

Ja, også er det veldig mange spradende fruktfat i "syden", så mennene har vel mer enn nok å se på;) Vi damene også, forresten:)

Men husker jeg ble litt flau som dame da jeg lå på stranda, og så både den ene og andre mannen med dame se i smug på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...