Gå til innhold

Hvordan komme overens med dust svoger?

Gjest Anonym1538

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym1538

Min søster har klart å gifte seg med kongen av alle kronidiot! De har vært gift i 1 år, og jeg har allerede hatt et par feider med ham.

Han har et så utrolig dårlig syn på kvinner, den eneste kvinnen som faktisk er oppegående i hans øyne er... selvsagt... hans mor. Alle andre kvinner er dumme, de overlever kun takket være mennene som tar vare på dem. Kvinner kan ikke tenke selv, unntatt å kanskje skrive handleliste og skifte bleier på unger. Jeg tuller ikke, dette er hans mening om kvinner.

De gangene vi har hatt familiesamling er han den eneste som ikke gjør noe. Han setter seg i sofaen og blir sittende til middagen er klar, og når middagen er over setter han seg i sofaen igjen, uten å rydde etter seg eller takke for maten.

Og i sofaen sitter han som en konge, og breker og breker, de samme historiene (om seg selv selvsagt) om og om igjen. Hvor flink han er, hvor dyktig han er, hvor smart han er... hehe.... Han har fasit på alt. Han snakker høyt slik at alle skal høre ham godt, og han snakker fort og mye slik at ingen avbryter ham.

Skulle noen av oss andre være så heldig og få litt "taletid", blir vi raskt avbrudt, han kjører over oss med en gang. Og er vi ikke enig i det han sier (noe vi sjeldent eller aldri er da han kun er en tomhjernet fet gris) så begynner han å rope. Vi rekker aldri å snakket ferdig med det vi vil si... han bryter oss av og brøler til oss at vi tar feil... vi kan ikke sitter der å snakke om ting vi ikke vet noe om... bla bla bla.... men hvordan kan han vite hva vi egentlig sier når han aldri hører etter eller lar oss snakke ferdig??

Jeg har klikket i vinkel et par ganger, skreket tilbake til ham, sagt at han for faen må la folk få snakke ferdig får han går i strupen på folk! Men njet, det brydde han seg ikke mye om gitt. Da var det bare å ignorere det irriterende kvinnfolket som hadde skreket tilbake til ham.

Synes så utrolig synd på min søster, for hun fortjener bedre, mye mye bedre! Hva ser hun i han? Han er ingenting, eier ingenting.... det eneste han har er flere år på baken enn henne samt en gedigen ølpondus. Hvordan kan hun ha blitt så hernevasket? Hun var utrolig tøff og selvstendig før, mens nå sitter hun bare der og smiler og ler, dekker over...

Hvordan skal jeg klare enda en familiemiddag med den fyren? Har prøvd å ignorere ham, men så fort han åpner kjeften så kjenner jeg en sint klump i magen. Og hvordan skal jeg få min søster til å våkne opp?? :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Knipetangmanøver

Det med å bruke sarkasme og omvendt psykologi hjelper bare i tilfeller hvor mottager er emosjonell, mulig gubben er svært så rasjonell at en må appellere til den mer estestiske sansen/ følelsen og ikke omvendt. Start med å finn en felles verdiplattform og ta det derfra, dette fungerer m.m. personen er helt låst eller aner lunta, noe han sikkert gjør ettersom dette har vedvart. Det er en faktor som du helt klart ikke vil se i denne saken, det er helt åpenbart og svært så innlysende.

Faktafeil angående følelser hjelper ikke ettersom det muligens er noe som skrives i noe annet/ ukjent... som allerede er etablert, at en angriper etter tur er kanskje ikke så lurt.

Muligens er det satt opp et forsvar på Deres taktikk som De ikke ser.. selv om det virker så for Dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å bruke sarkasme og omvendt psykologi hjelper bare i tilfeller hvor mottager er emosjonell, mulig gubben er svært så rasjonell at en må appellere til den mer estestiske sansen/ følelsen og ikke omvendt. Start med å finn en felles verdiplattform og ta det derfra, dette fungerer m.m. personen er helt låst eller aner lunta, noe han sikkert gjør ettersom dette har vedvart. Det er en faktor som du helt klart ikke vil se i denne saken, det er helt åpenbart og svært så innlysende.

Faktafeil angående følelser hjelper ikke ettersom det muligens er noe som skrives i noe annet/ ukjent... som allerede er etablert, at en angriper etter tur er kanskje ikke så lurt.

Muligens er det satt opp et forsvar på Deres taktikk som De ikke ser.. selv om det virker så for Dem.

Nettopp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...