Gå til innhold

JÆVLA HUSVERT!

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Nevnte jeg forresten det ikke har vært snø her på 3 uker? Han måker, og det er helt bart.

Dette er tull fra ende til annen. Du skriver i ditt første innlegg at du bad husverten om å måke for deg, og her skriver du at dere ikke har hatt snø på tre uker? Lurer jo på hva slags piller eller pulver du har fått i deg.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er tull fra ende til annen. Du skriver i ditt første innlegg at du bad husverten om å måke for deg, og her skriver du at dere ikke har hatt snø på tre uker? Lurer jo på hva slags piller eller pulver du har fått i deg.

Enig!

Skrevet

Nevnte jeg forresten det ikke har vært snø her på 3 uker? Han måker, og det er helt bart.

Så hvorfor ba du ham om å måke i utgangspunktet da? Han synes sikkert du er rar som ber ham om å måke når det er bart, men gjør det bare for å være snill. Forøvrig skulle det ikke forundre meg om du er et troll.

Er det frekt av meg å be han se til helvete å slutte, selv om jeg spurte om han konne måke for oss før i dag for jeg hadde så helvetes hængover?

Skrevet

Jeg er usikker på om folk lar seg trolle, eller selv prøver å trolle trollet. :laugh:

Skrevet

Jeg er fyllesyk som aldri før i dag, og nå står husverten og måker og spar i gården vår og skraper i asfalten som en idiot....:( Er det frekt av meg å be han se til helvete å slutte, selv om jeg spurte om han konne måke for oss før i dag for jeg hadde så helvetes hængover?

Tidlig fri fra barnehagen i dag???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...